Fitness Seller

2 x gebruiken van een ampul?!

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Als je nou b.v. 300mg deca wilt injecteren... Kan je dan van je tweede ampul gewoon de helft eruit halen....en de week daarop de rest eruit halen...of is dit niet goed? Is dit niet steriel genoeg...?
 
Lijkt me niet verstandig, hoe wil je die rest bewaren zonder dat er vuil in terecht komt?
 
Tommie volgens mij heb jij nog nooit een vial DECA gezien, voor just me, ik neem aan dat die deca in een vial zit van 200mg daar kun je gewoon de helft uit trekken. en de volgende keer met de nieuwe naald de andere helft.
een ampul moet in 1 keer worden genomen.
 
Mijn fout...ik bedoel eigenlijk geen ampul....maar zo'n flesje waar deca altijd in zit.... Met zo'n rubbertje....die (zo lijkt het) het flesje weer afsluit....
 
Originally posted by Just me...
Mijn fout...ik bedoel eigenlijk geen ampul....maar zo'n flesje waar deca altijd in zit.... Met zo'n rubbertje....die (zo lijkt het) het flesje weer afsluit....
Kijk nou eens goed wat ik schrijf, "vial"
 
je kan je spuiten ook pre-loaden. gewoon alvast een aantal spuiten klaarmaken van tevoren
 
Marcel.....fijne gozer ;-) als je nou naar de tijd kijkt...van jouw reply...en die van mij... Zie je dat wij ongeveer tegelijker tijd...een bericht op het forum hebben geplaatst... Dus vandaar dat het overkomt...dat IK jouw melding niet heb begrepen.... Thnx voor de info.... Ik weet nu dus dat het een VIAL = ;-)
En dat ik die met een nieuwe naald....2 x kan gebruiken....thnx again...

p.s. heb net ook jouw stukje gelezen...over dat napraten... Ik vind zelf dat je helemaal gelijk hebt... Heb namelijk al veel hier gelezen...en naar wat foto's gekeken...van de jongens die die antwoorden posten.... En kwam tot de conclusie...dat die jongens.....9 van de 10 x....zelf nog niet eens lang trainen.... Zelf niet...of weinig hebben gebruikt.... Maar wel alle kennis in huis hebben.... Ook ik heb dan mij twijfels.... Maar goed...
 
BTW pre-loaden kan wel maar dan niet teveel dagen van te voren..

De vloeistof in de spuit kan gaan reageren met het metaal van de naald waardoor het produkt minder lang houdbaar is...
 
Kijk dat laatste is dus heel handig om te weten. thnx
 
Originally posted by Just me...
p.s. heb net ook jouw stukje gelezen...over dat napraten... Ik vind zelf dat je helemaal gelijk hebt... Heb namelijk al veel hier gelezen...en naar wat foto's gekeken...van de jongens die die antwoorden posten.... En kwam tot de conclusie...dat die jongens.....9 van de 10 x....zelf nog niet eens lang trainen.... Zelf niet...of weinig hebben gebruikt.... Maar wel alle kennis in huis hebben.... Ook ik heb dan mij twijfels.... Maar goed...


Denk dat je niet altijd moet kijken hoe groot iemand is en hoevaak hij heeft gekuurd. Zijn ook jongens die zelf niet zo groot zijn maar wel grote jongens begeleiden. Denk als je heel lang in het wereldje zit je heel veel leer van de ervaringen van anderen dan van je eigen ervaringen. Zelf kuur je misschien maar 2x per jaar terwijl je in je omgeving continu mensen ziet kuren en iedereen reageerd anders en heeft andere ervaringen. wat ik weet heb ik geleerd van mensen om mij heen die kuren en niet in mijn eigen kuurtjes.

succes
 
Net wat Diver zegt; heel naïef om te denken dat een niet gespierd/getraind iemand er geen verstand van zou hebben.

Als je naar de pro's kijkt zie je juist het tegenovergestelde van wat jij denkt: ze weten zelf geen bal van dieet/anabolica en hebben proffesionele begeleiders die hen assisteren.

Verder dat jongens die pas trainen ook meedoenin de discussie kan ik enkel aanmoedigen, als het enkel vraag/antwoord is dan zou het maar saai worden niet?
 
Het is ook best naif... Om meteen tot zo'n conclusie te komen. Maar ik denk dat het op dit forum wel zo is. Voor de rest ben ik echt uiterst tevreden hoor..... Ben blij dat dit forum er is...je pakt zo nu en dan fijne info mee....
 
Dat is de hele opzet..leren door discussie. Soms praat iemand dan wel uit z'n nek en soms spreekt iemand met kennis of ervaring, maar door te filteren houd je de bruikbare info over en vergelijk je doe met wat je al wist.
Maar er is geen één forum waar dat niet zo is, perfectie bestaat niet en als je bekijkt hoe lang we nog maar bestaan (slordige 6 maanden) dan denk ik dat we al redelijk wat hebben opgebouwd.
bedankt voor het compliment trouwens.
 
Back
Naar boven