MuscleMeat

2 X Per Dag een andere Spiergroep trainen heb dat zin voor een Natural ???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bbleu

Novice
Lid geworden
30 aug 2013
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Ik heb op Flex een Schema gezien van 2 x per dag een andere spiergroep trainen.

Mijn vraag is heeft dat zin? of kan dat alleen als je Anabolen hebt gebruikt waardoor je sneller herstelt?

Ik zelf weet het niet dus, hoop graag dat iemand mij het kan vertellen.

Trainings schema is van Juan Morel.

Helaas mag ik geen link posten. vanwege de forumregels.


Friendly Greetings.

Trainings Schema.jpg
 
beter ub/lb of fb als natty. Split is voor kuurders en mensen die al ver gevorderd zijn.
 
niet optimaal voor een natty nee. ook voor 95% van de kuurders niet vol te houden, stel dat je een paar dagen maar enkel s'ochtends kan trainen, is je hele schema naar de meuk.
 
Het kan idd zin hebben alleen voor jou gezien je stats nog lang niet. Je kan beter eerst een goede basis leggen.
Houd er rekening mee dat een dergelijke split bestaat uit trainingen met zeer hoge intensiteit en hoog volume en dat 2x per dag.
Ga je als beginner niet trekken.

Je kan dan als je dit schema wilt doen de beide trainingen in 1 training voegen met iets lager totaal volume.
 
beter ub/lb of fb als natty. Split is voor kuurders en mensen die al ver gevorderd zijn.
Bedankt!

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

niet optimaal voor een natty nee. ook voor 95% van de kuurders niet vol te houden, stel dat je een paar dagen maar enkel s'ochtends kan trainen, is je hele schema naar de meuk.
Bedankt!

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

niet optimaal voor een natty nee. ook voor 95% van de kuurders niet vol te houden, stel dat je een paar dagen maar enkel s'ochtends kan trainen, is je hele schema naar de meuk.
Bedankt!

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Het kan idd zin hebben alleen voor jou gezien je stats nog lang niet. Je kan beter eerst een goede basis leggen.
Houd er rekening mee dat een dergelijke split bestaat uit trainingen met zeer hoge intensiteit en hoog volume en dat 2x per dag.
Ga je als beginner niet trekken.

Je kan dan als je dit schema wilt doen de beide trainingen in 1 training voegen met iets lager totaal volume.
Bedankt!
 
Ik zie de toegevoegde waarde van zo'n split niet. Niet omdat het 2x per dag is maar omdat je op deze manier net zo goed alles in 1x kan pakken.
 
Back
Naar boven