XXL Nutrition

20 @105kg bodyweight- bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Floris_

Novice
Waardering
3
Lengte
1m91
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Hi heren,

Ben zelf al heel lang bezig met krachttrainen (5jaar), vrijwel nooit rustweken gehad van het trainen buiten deload in deze tijd. Nu ben ik een jaartje aan het blast en cruisen.

Mijn plan is competitie te doen in bodybuilding in 2024. Dit is ook afhankelijk van hoe mijn personal training bedrijf verloopt. Wanneer de werkdruk lager is wil ik graag een wedstrijd kiezen, tevens ben ik nu winstgevend maar het kost veel tijd in de achtergrond en op locatie.

Ik vraag me af of jullie tips hebben of zwakke punten in mijn fysiek zien. As wel als tips om een personal trainer bedrijf met bodybuilding te combineren. Aandachtspunten/ tips.

Merk zelf al dat 5000 calorieën eten, trainen en het bedrijf al veel vragend is, laat staan een wedstrijd uitkiezen.

Dit is hoe mijn fysiek er nu uit ziet (zie foto's)

Ik had besloten een kuur 300mg primo 500mg testosteron 300 Deca te doen. Ik zit nu op week 9 van de 15. In verdeel de dosering in 3 shots, voor stabielere waardes.

Van deca had ik niet fijne mentale zij effecten. Gelukkig is dit nu minder, ik zit voor nu op test en primo. Als iemand de specifieke effecten wil weten; achterdochtigheid, depressie maar meer een soort nepdepressie ofzo, luiheid.

Toch heb ik mijn bedrijf succesvol gemaakt, wat laat zien dat als de geest sterk genoeg is de rest volgt...

Deca eruit en m'n bp is nu netjes, bloed zag er redelijk uit, aandachtspuntje was de cholesterol die lichtelijk uit balans is. Na deze bulk vind ik het belangrijk een health fase in te lassen

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Bijlagen

• Screenshot_20231108-211611_Gallery.jpg
    Screenshot_20231108-211611_Gallery.jpg
    78,2 KB · Weergaven: 277
  • Screenshot_20231108-211258_Gallery.jpg
    Screenshot_20231108-211258_Gallery.jpg
    80,9 KB · Weergaven: 249
  • Screenshot_20231108-211620_Gallery.jpg
    Screenshot_20231108-211620_Gallery.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 250
  • Like
Waarderingen: RonnReeves, ImMrSilverBack en Bullshark
  • Topic Starter Topic Starter
Front / back lat spread, liefst ook zonder broek zodat je hele shape in beeld is
Ik ga het vandaag doen, deze ruimte komen ook particuliere mensen maar zolang je groot genoeg bent kijkt niemand je ergens raar voor aan, toch? :P

Terug
Naar boven