- Lid geworden
- 27 mei 2010
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
Vond er niks aan
dat het afgelopen was... UMAD?
Zo enthousiast zag je er nochtans niet uit dear.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Vond er niks aan
dat het afgelopen was... UMAD?
Hehe heb je mij gezien dan?Zo enthousiast zag je er nochtans niet uit dear.![]()
Ik was bijna heel de dag bij de pussy lounge maar ik was iets voor 8 een uurtje naar de back to school tent gegaan.heeft iemand trouwens nog die knok partij gezien bij de pussy lounge gok zo rond 8 uur? 1 van die figuren had zijn kop aardig onder het bloed zitten
Ik was bijna heel de dag bij de pussy lounge maar ik was iets voor 8 een uurtje naar de back to school tent gegaan.
Gelukkig niet gezien dus.
Erg geweldig feest was het.
Vooral de laatste 1.5 uur bij pussy lounge was zo gaaf.![]()
heeft iemand trouwens nog die knok partij gezien bij de pussy lounge gok zo rond 8 uur? 1 van die figuren had zijn kop aardig onder het bloed zitten
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto-video/2011/08/knokpartijtje-op-decibel-outdoor-festival
Is bij Pussylounge (reuzenrad op achtergrond), dus ik denk dat je dit bedoeld?
tokkiesWaarom de tokkies ruzie maakten, is onbekend.
Had et gezien ja. Leken wel hoolie's die hadden afgesproken ofzo want het was een hele vreemde vechtpartij, af en toe erop en dan weer terug en wachten op een tegenactie.
Er is ook een jongen overleden vlak bij de bungeejump. Hij wou ff zwemmen, dook erin, brak zijn nek en ging dood. Wel lijp want rond die tijd zat ik naast de bungee een loempia's te kanen maar heb niks gezien.