XXL Nutrition

20 augustus Decibel outdoor 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heeft iemand trouwens nog die knok partij gezien bij de pussy lounge gok zo rond 8 uur? 1 van die figuren had zijn kop aardig onder het bloed zitten
 
heeft iemand trouwens nog die knok partij gezien bij de pussy lounge gok zo rond 8 uur? 1 van die figuren had zijn kop aardig onder het bloed zitten
Ik was bijna heel de dag bij de pussy lounge maar ik was iets voor 8 een uurtje naar de back to school tent gegaan.
Gelukkig niet gezien dus.

Erg geweldig feest was het.
Vooral de laatste 1.5 uur bij pussy lounge was zo gaaf.:D
 
Ik was bijna heel de dag bij de pussy lounge maar ik was iets voor 8 een uurtje naar de back to school tent gegaan.
Gelukkig niet gezien dus.

Erg geweldig feest was het.
Vooral de laatste 1.5 uur bij pussy lounge was zo gaaf.:D

pussy lounge was zeker vet. Ik ben laatste uur bij darkness for life geweest (opa drokz). Laatste 15min weer bij pussy lounge geweest voor het vuurwerk....helaas was het niet super veel.
 
Laatst bewerkt:
Valt me wel op dat je helemaal geen security er op af ziet komen.
 
Bij die ruzie vielen inderdaad fikse klappen.
Maar dat mocht de pret niet drukken voor het feest:D
 
Kansloos, betaal je meer dan 60 pleuro voor een kaartje, ga je lopen knokken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Had et gezien ja. Leken wel hoolie's die hadden afgesproken ofzo want het was een hele vreemde vechtpartij, af en toe erop en dan weer terug en wachten op een tegenactie.

Er is ook een jongen overleden vlak bij de bungeejump. Hij wou ff zwemmen, dook erin, brak zijn nek en ging dood. Wel lijp want rond die tijd zat ik naast de bungee een loempia's te kanen maar heb niks gezien.
 
Had et gezien ja. Leken wel hoolie's die hadden afgesproken ofzo want het was een hele vreemde vechtpartij, af en toe erop en dan weer terug en wachten op een tegenactie.

Er is ook een jongen overleden vlak bij de bungeejump. Hij wou ff zwemmen, dook erin, brak zijn nek en ging dood. Wel lijp want rond die tijd zat ik naast de bungee een loempia's te kanen maar heb niks gezien.

Zucht.,.. Hij is NIET overleden! Dat waren geruchten. Vriend van hem heeft op partyflock vermeld dat hij nog is geopereerd maar helaas vanaf zn nek verlamd is :(

Maar was wel weer n lekker feest :D
 
lsdb.nl voor alle setjes
 
Back
Naar boven