MuscleMeat

+- 20 jaar : 8k per maand ? (netto)

Bezoekers in dit topic

OMG mag ik haar een keer lenen?:eyebrow:

Ik vind haar persoonlijk om eerlijk te zijn weinig aan. (irl ziet iemand er al snel anders uit dan op een klein foto'tje)
 
Ik vind haar persoonlijk om eerlijk te zijn weinig aan. (irl ziet iemand er al snel anders uit dan op een klein foto'tje)
??? Ik heb nog een huishoudster nodig :rolleyes::D
 
voor dat bedrag ga ik ook wel met mijn hengel voor de camera slingeren.
+1

Ze zal daarnaast ook nog luxe-callgirl zijn, dan kan het wel :p

Je heb toch ook zo'n beroep dat je gewoon betaald krijgt om als date mee te gaan naar fancy diners enzo? No coïtus, kisses and stuff involved..
Nou serieus, Sign me up! :D
 
+1



Je heb toch ook zo'n beroep dat je gewoon betaald krijgt om als date mee te gaan naar fancy diners enzo? No coïtus, kisses and stuff involved..
Nou serieus, Sign me up! :D
ja dat noemen ze een getrouwde vrouw
 
Ik heb trouwens even gekeken wat zo'n webcamsessie kost op het internet, en kwam toen op 80 cent uit per minuut. Zeg dat zij hier de helft van zou krijgen... dan zou ze toch een hele hoop dagen bezig moeten zijn voor die 8k per maand. Ze doet er ook nog sms'en bij, maar zelfs dan zou ze heel de dag bezig zijn. (webcam staat nu bijvoorbeeld al offline)

Ik kon het me al bijna niet voorstellen. :)
 
De vriendin van een jongen die ik ken zei tegen m'n zusje dat ze 8k verdiende met webcam shit e.d.(geen echte coïtus dus);

Ik kon het me eigenlijk niet voorstellen, maar de jongen zegt zelf dat dit ook correct is.



Wat denken jullie ? (ik weet het, weet zo'n onzin topic)

Ik denk dat het onzin is en daarbij als je zo veel verdient gaat er 50% tax vanaf 42% is pas de 2e schaal en dieloopt tot 60 k of iets.
 
en daarbij als je zo veel verdient gaat er 50% tax vanaf 42% is pas de 2e schaal en dieloopt tot 60 k of iets.

Het bedrag lijkt me ook niet te kloppen. Maar dat ze dan in een hogere schaal zou zitten hangt er natuurlijk maar net vanaf. Ze heeft natuurlijk geen vast contract voor een x-aantal euro per maand en ze is vanaf mei bezig, dus ik denk niet dat ze haar dan meteen in die schaal indelen.
 
Het bedrag lijkt me ook niet te kloppen. Maar dat ze dan in een hogere schaal zou zitten hangt er natuurlijk maar net vanaf. Ze heeft natuurlijk geen vast contract voor een x-aantal euro per maand en ze is vanaf mei bezig, dus ik denk niet dat ze haar dan meteen in die schaal indelen.

met 8 maanden kom je ook al boven de 60 K uit en de belasting betaal je over je verzamelinkomen in 1 kalenderjaar.

Ach, ze zal er best veel geld aan verdienen, maar 100 K lijkt me wel erg veel. Zeker als ze er geen echte shit voor moet doen.

Ik ken ook een stel dat samen zit te smsen voor coïtusshit, echt zuur. Die gasten denken dat ze met 1 of andere lekkere chick zitten te smsen, maar ondertussen is het gewoon een kerel, hahaha.

Maar zij krijgen echt maar een paar € cent per sms, dus dat schiet ook niet op.
 
Ik heb trouwens even gekeken wat zo'n webcamsessie kost op het internet, en kwam toen op 80 cent uit per minuut. Zeg dat zij hier de helft van zou krijgen... dan zou ze toch een hele hoop dagen bezig moeten zijn voor die 8k per maand. Ze doet er ook nog sms'en bij, maar zelfs dan zou ze heel de dag bezig zijn. (webcam staat nu bijvoorbeeld al offline)

Ik kon het me al bijna niet voorstellen. :)

En als je je aanmeld op meerdere sites (zeg 5) en via elke site een man of 10 krijgt, dan kun je dat bedrag dus keer 50 doen. Wordt het ineens een heel ander verhaal.

Stond een tijd geleden een stuk in de VN over cammers, daaruit bleek dat de cammers die het slim aanpakken allemaal zijn aangemeld op meerdere sites en uiteindelijk een hele schare vaste klanten krijgt, en dus ook een behoorlijk stabiel inkomen.

Er waren ook huisvrouwen die eenzaam waren als de kids naar school waren, maar die weigerde ook om zich uit te kleden. Zijn er gewoon mannen die het als een uitdaging zien om deze vrouw toch uit de kleren te krijgen, en dat dan gewoon 6 uur achter elkaar proberen, á 80 cent per minuut :roflol: en het dan hooguit voor elkaar krijgen dat ze haar mouwen opstroopt. :roflol: En guess what? De volgende dag zijn ze er gewoon weer.
 
En als je je aanmeld op meerdere sites (zeg 5) en via elke site een man of 10 krijgt, dan kun je dat bedrag dus keer 50 doen. Wordt het ineens een heel ander verhaal.

Stond een tijd geleden een stuk in de VN over cammers, daaruit bleek dat de cammers die het slim aanpakken allemaal zijn aangemeld op meerdere sites en uiteindelijk een hele schare vaste klanten krijgt, en dus ook een behoorlijk stabiel inkomen.

Er waren ook huisvrouwen die eenzaam waren als de kids naar school waren, maar die weigerde ook om zich uit te kleden. Zijn er gewoon mannen die het als een uitdaging zien om deze vrouw toch uit de kleren te krijgen, en dat dan gewoon 6 uur achter elkaar proberen, á 80 cent per minuut :roflol: en het dan hooguit voor elkaar krijgen dat ze haar mouwen opstroopt. :roflol: En guess what? De volgende dag zijn ze er gewoon weer.

Veel mannen zijn echt zielig idd. En wat je schrijft over die sites klinkt idd aannemelijk. Je kunt bij 1 site al redelijk veel verdienen, denk ik; bij meerdere sites zou je heel veel kunnen verdienen.
Op zich is het nog slimmer om zo'n site zelf op te starten, maja dan moet je wel weten hoe.;)
 
Op zich is het nog slimmer om zo'n site zelf op te starten, maja dan moet je wel weten hoe.

Ken een gozer die de applicaties mee ontworpen heeft om games en ringtones en al die andere rotzooi op je mobiel te kunnen krijgen, dude is al bijna miljonair. Dus je hebt gelijk dat je nog beter zelf zo'n site kunt beginnen. Al schiet dat in NL niet echt meer op, volgens mij komen de meeste sites tegenwoordig uit polen en rusland, daar werken de meisjes voor nog minder geld. Anders eens aan testo vragen of ie niet nog wat weet ;)
 
En als je je aanmeld op meerdere sites (zeg 5) en via elke site een man of 10 krijgt, dan kun je dat bedrag dus keer 50 doen. Wordt het ineens een heel ander verhaal.

Jij snapt 't, fuseren noem ik dat. Gescheiden chatboxes met klanten maar gewoon 1 webcam.

Sowieso moet je zorgen dat je flink van klanten trekt. Teveel vervhullen en ze zijn te snel bevredigd = minder geld. Te preuts en ze raken geirriteerd.

Kortom; verkoop jezelf en doe zaken.
 
Op zich is het nog slimmer om zo'n site zelf op te starten, maja dan moet je wel weten hoe.;)

Is geen probleem, maar breng die site maar eens aan de man. Elke woorden combinatie is onderhand al bezet die ook maar iets met coïtus te maken heeft.

Woorden als hot girls/guys, cams, strip, webcam worden aan de lopende band op google gezocht. Dus als je een befaamde URL heb sta je vrij bovenaan.

Probleem is ook dat de gewenning gewoon ****ing groot is, je kunt echt niet terug naar een baan 36 uur per week als je eenmaal apatisch vanuit je huis je knaken maakt.
 
De vriendin van een jongen die ik ken zei tegen m'n zusje dat ze 8k verdiende met webcam shit e.d.(geen echte coïtus dus);


Hij laat jouw zusje dus weten dat ze goed geld kan verdienen door ook voor hem te gaan werken? die vriend van je klinkt beetje als een pimp
 
Hij laat jouw zusje dus weten dat ze goed geld kan verdienen door ook voor hem te gaan werken? die vriend van je klinkt beetje als een pimp


Is het hoogste wat een man kan bereiken. :cool:
 
En als je je aanmeld op meerdere sites (zeg 5) en via elke site een man of 10 krijgt, dan kun je dat bedrag dus keer 50 doen. Wordt het ineens een heel ander verhaal.

Stond een tijd geleden een stuk in de VN over cammers, daaruit bleek dat de cammers die het slim aanpakken allemaal zijn aangemeld op meerdere sites en uiteindelijk een hele schare vaste klanten krijgt, en dus ook een behoorlijk stabiel inkomen.

Ze staat in elk geval op voldoende sites aangemeld, dat is het probleem niet. Als ze 50 cent zou overhouden van die 80 cent, dan moet je toch al 16000 minuten achter de webcam zitten per maand. Dat zijn een goede 267 uur in de maand..

En ik denk dat ze niet eens 50 cent overhoudt...

edit: jouw idee gaat niet op, ze hebben een normaal internet abonnement, dus echt veel bandbreedte is er nu ook weer niet. :)
 
Is geen probleem, maar breng die site maar eens aan de man. Elke woorden combinatie is onderhand al bezet die ook maar iets met coïtus te maken heeft.

Woorden als hot girls/guys, cams, strip, webcam worden aan de lopende band op google gezocht. Dus als je een befaamde URL heb sta je vrij bovenaan.

Probleem is ook dat de gewenning gewoon ****ing groot is, je kunt echt niet terug naar een baan 36 uur per week als je eenmaal apatisch vanuit je huis je knaken maakt.

Dus het zou beter zijn zoiets te beginnen, maar dan met bizarre vormen van coïtus. Domeinnaam zou dan jelulineenaap.nl kunnen worden oid.;)
Gegarandeerd op nr1.:cool:
 
edit: jouw idee gaat niet op, ze hebben een normaal internet abonnement, dus echt veel bandbreedte is er nu ook weer niet.

edit: you're a dumbass. Zij heeft een lijn naar de website van haar host en de mensen die met haar willen cammen hebben een lijn naar de host. Tada.
 
Back
Naar boven