MuscleMeat

Breaking News 20 jaar DBB

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd voor t forum en de oprichters :)
Blijft gewoon kut dat Tijl t niet mee meer kan maken :(
 
Excited Season 2 GIF by The Office



Het forum is dus ouder dan de meeste leden. :o
 
Ook mooi om te zien dat velen al 10+ jaar lid zijn en regelmatig blijven posten. Naast mijn dagelijkse nieuws sites altijd weer even op dbb checken.

Jammer dat het een keer op zal houden, omdat mensen onder de 30 de voorkeur geven voor een andere vorm van social media en er dus geen nieuwe aanwas zal komen.
Wat zouden de hoogtijden zijn geweest, 2006-2012?
 
In welke zin? Drukte op het forum of populariteit qua fitness/bodybuilding?
 
In die tijd waren er meerdere forum meets per jaar, en was het zo druk dat je aan het einde van de dag lang niet alle leden gezien had. Aan de hand van foto's kon je nog even terugkijken wie wie was. :p
Toen begon ik net met trainen, dus ik was eigenlijk een nobody op die meets. Maar toch zijn het mooi herinneringen. :thumbup:
 
Ook mooi om te zien dat velen al 10+ jaar lid zijn en regelmatig blijven posten. Naast mijn dagelijkse nieuws sites altijd weer even op dbb checken.

Jammer dat het een keer op zal houden, omdat mensen onder de 30 de voorkeur geven voor een andere vorm van social media en er dus geen nieuwe aanwas zal komen.
Wat zouden de hoogtijden zijn geweest, 2006-2012?
Denk dat fora een beetje dood zijn gegaan, toen insta opkwam?
 
Denk dat fora een beetje dood zijn gegaan, toen insta opkwam?

Denk de combi. Instagram om je lijf te showen en veren in de reet krijgen.
En voor info waar je vroeger een vraag stelde op dbb bezoekt men nu de bekende youtube kanalen.
Een 18 jarige zoekt nu niet meer naar een forum voor informatie dus zal er ook niet op terecht komen, laat staan lid worden om te posten.

Wat je hier nog kan doen en voor mij het leukste, lullen over koetjes en kalfjes :D
 
Denk de combi. Instagram om je lijf te showen en veren in de reet krijgen.
En voor info waar je vroeger een vraag stelde op dbb bezoekt men nu de bekende youtube kanalen.
Een 18 jarige zoekt nu niet meer naar een forum voor informatie dus zal er ook niet op terecht komen, laat staan lid worden om te posten.

Wat je hier nog kan doen en voor mij het leukste, lullen over koetjes en kalfjes :D
Inderdaad alles is makkelijker toegankelijker geworden.

Waar je vroeger ook op een forum zat voor muziek heb je nu elke vrijdag nieuwe releases via Spotify en youtube. Downloaden doet vrijwel niemand meer.

Discord/reddit zijn wel een soort forum vervangers
 
Met de jaren steeds minder, maar zo nu en dan nog wel omdat hij anders roestig begint te worden.

Ik beb graag, ook al heb ik geen flauw idee wat dat precies is :)
 
Back
Naar boven