MuscleMeat

20 kg spiermassa aankomen in 1 jaar???

Bezoekers in dit topic

jkalranaossens

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
181
Waardering
0
???

Wat is dat nou allemaal hier dan? Zit ik weer eens fotos te kijken van dutchbb forumgebruikers en dan zie ik weer dat ze 20 kg solid muscle hebben aangezet in 12 of 15 maand wat zijn dat allemaal voor een k*t verhalen rot daar eens mee op! Dat kan niet zonder roids! en met roids wordt het zeeeer moeilijk!:mad:

En ja ik ben gewoon jaloers!
 
Denk dat 12kg pure spiermassa mogelijk is in het eerste jaar dat je begint.

Daarna geloof ik ook niet verhalen van 10/12 kg spiermassa in een jaar.
 
In extreme gevallen mss wel mogelijk 20 kg in 15 maanden maar dan wel gestart als uber ecto en inclusief vet en vocht op dat moment in bijgekomen gewicht.
Verder na een jaar lijkt het mij ook niet meer voor mogelijk.
 
yeah right...
 
tussen de 10 - 12 kg in 1 jaar is te doen. Maar dan heb ik het wel over het allereerste jaar dat je traint.

Met een goede voeding en goede gedisciplineerde training kom je het eerste jaar heel ver.

Het is alleen zo jammer dat het na dat eerste jaar steeds langzamer gaat :P.

Maar ik denk dat 20 kg muscle gainen voor iemand die 5+ jaar traint, natural niet mogelijk is en zelfs met roids betwijfel ik het.

Brgds,

Edit: Ik zie dat Sava me voor is geweest :P
 
Zegt iemand die een avatar met supplementen heeft :roflol:
 
tussen de 10 - 12 kg in 1 jaar is te doen. Maar dan heb ik het wel over het allereerste jaar dat je traint.

Met een goede voeding en goede gedisciplineerde training kom je het eerste jaar heel ver.

Het is alleen zo jammer dat het na dat eerste jaar steeds langzamer gaat :P.

Maar ik denk dat 20 kg muscle gainen voor iemand die 5+ jaar traint, natural niet mogelijk is en zelfs met roids betwijfel ik het.

Brgds,

Edit: Ik zie dat Sava me voor is geweest :P



dus in die 4 jaar + kan je geen 2 kg per jaar meer pakken in spier als je naturel bent? dat lijkt me toch wel..

Of bedoel je als je al 5 jaar + traint om vanaf dat moment nog eens 20 kg spier erbij te gaan pakken dat dat niet meer wil?
 
In extreme gevallen mss wel mogelijk 20 kg in 15 maanden maar dan wel gestart als uber ecto en inclusief vet en vocht op dat moment in bijgekomen gewicht.
Verder na een jaar lijkt het mij ook niet meer voor mogelijk.

Toen ik begon met trainen. Was ik binnen 6 maanden,

van 58 kg +/- 4% vet. naar 94.2 kg +/- 20% vet gestegen.

Maar daarna ging het steeds langzamer en begon ik te werken aan me vet percentage, was geeindigd op 92 kg +/- 16% vet.

Ben daarna nog even door blijven trainen en uiteindelijk gestopt.

Moet zeggen, dat ik er steeds meer spijt van begin te krijgen :(.

Conclusie: Het is dus wel mogelijk het eerste jaar.
 
heb je het over mij?? vergeet niet dat er een hoop andere stoffen zijn die in/rond die droge spiermassa ook toenemen..

iig, zo ben ik toch echt aan 20kg gekomen:)

zal nu wel degelijk veeeeeel langzamer gaan
 
dus in die 4 jaar + kan je geen 2 kg per jaar meer pakken in spier als je naturel bent? dat lijkt me toch wel..

Of bedoel je als je al 5 jaar + traint om vanaf dat moment nog eens 20 kg spier erbij te gaan pakken dat dat niet meer wil?


Dat bedoel ik idd ;)
 
heb je het over mij?? vergeet niet dat er een hoop andere stoffen zijn die in/rond die droge spiermassa ook toenemen..

iig, zo ben ik toch echt aan 20kg gekomen:)

zal nu wel degelijk veeeeeel langzamer gaan

Heb het niet over jou... anyway ik deed er gewoon 4 jaar over om 20 kg solid muscle to pakken :D Vind je het gek dat ik jaloers ben :(
 
Heb het niet over jou... anyway ik deed er gewoon 4 jaar over om 20 kg solid muscle to pakken :D Vind je het gek dat ik jaloers ben :(

van welk start gewicht kom jij? en je leeftijd?
 
Stop whining and train
 
Back
Naar boven