AndroidHealthClinic

20 kg spiermassa aankomen in 1 jaar??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wil je weten hoe ik in 1 jaar 20 KILO PURE kwaliteits spiermassa ben aangekomen ?

klick hier op de "spoiler" voor het geheim hoe ik het heb gedaan :

geloof je echt aan sprookjes ? :sukkeltje: , en nou trainen en vreten geblasen eikeltje :rolleyes:

karma voor mijn tip ? :rolleyes:
 
Inderdaad nokken met de roid rage die tem je maar in de gym ofzow.
 
wil je weten hoe ik in 1 jaar 20 KILO PURE kwaliteits spiermassa ben aangekomen ?

klick hier op de "spoiler" voor het geheim hoe ik het heb gedaan :

geloof je echt aan sprookjes ? :sukkeltje: , en nou trainen en vreten geblasen eikeltje :rolleyes:

karma voor mijn tip ? :rolleyes:

Op wie doel je nou eigenlijk? aangezien ik dus niet in sprookjes geloof....:cool:
 
When the shirt comes off, the bullshit stops.
 
volgens de cover van FLEX kan het in 3 weken


Wat Flex beweerd is enkel effectief op 10 eenheden HGH per dag, 1000 mg Test en Deca p/w, en nog een derivaat erbij.

Prima magazine voor de zwaardere kuurders though. Als natural is er niets van uitvoerbaar, tenzij je jezelf wilt opvreten.
 
Kwam het eerste jaar 22 kilo aan: van 64kg (bij 5-6%) naar 86kg (bij 8-9%). De toename van spieren bedroeg dus ongeveer 18 kilo. Dit was uiteraard naturel.
Ik deed voordat ik begon met krachttraining overigens al fanatiek aan sport (turnen, sportklimmen) dus had al een een atletische bouw.

In de volgende 14 jaar heb ik er nog 28kilo bijgetraind (hoogste gewicht 114kg bij 8-9%) dus de progressie was daarna relatief langzaam.
 
Ik hou zelf een log bij met alles wat traininggerelateerd is. Zo ook mijn gewicht, een jaar geleden(oktober) toen ik serieus aan de slag ging woog ik 73,5 kg nu is dat 86 kg. Én dan is nog niet eens het hele jaar voorbij én heeft een blessure mij nu al geruime tijd mij beperkt tot het trainen van alleen het bovenlichaam. 20 kg is denk ik dus wel mogelijk, helemaal als je zwaar traint en veel eet.
 
Ik ben op 15 maand 30 kg bijgekomen met een stijging van 6 percent vetpercentage ongeveer . Je eerste jaar gaat die massa er zo makkelijk op . Je eet wat , je traint wat en hopsakee .
 
Heb ook 16 kg gegeained eerste jaar. Maar zal nergens beweren dat het allemaal puur spier is. Maar kan volgens mij? Als je echt een ecto bent, is het zeker mogelijk. Maar zal dan ook wel heel wat vet en voch bij zijn.
 
Het langst wat ik ooit achter elkaar getraind heb is 7 maanden en toen zat er ook 20kg op, naturel. Ik denk zo'n 16-17 kg spier. Ik krijg wel te horen dat mijn lichaam snel reageert dus dat zal niet voor iedereen mogelijk zijn. Ik denk ook wel dat het overgrote deel van dergelijke verhalen die je hier op DBB tegenkomt zwaar overdreven is. Er zijn er wel die het kunnen bewijzen met pics en waarvan ik aanneem dat ze niet kuren, die geloof ik dan wel.
 
Tis eigenlijk een zinloze discussie. Je kan nooit controleren of iemand nu kuurt of niet. Ofwel geloof je het ofwel geloof je het niet. Dat gaat ook op voor mij. Ik weet dat ik minstens 16kg VVM op 7 maanden aankwam en ik weet dat 20kg VVM op een jaar mogelijk moet zijn voor anderen met goeie genen. Ik heb toen ook stevig getraind, "goed" gegeten en die massa zat er wel degelijk op. Ofwel geloof je dat, ofwel niet.
 
Ik ben van 57Kg naar 79Kg gegaan vanaf juni 2007 tot nu, maar dat zal ook wel wat natuurlijke groei in zitten, vet heb ik niet erbij, ben juist lager in % gekomen :D
 
Heb ook 16 kg gegeained eerste jaar. Maar zal nergens beweren dat het allemaal puur spier is. Maar kan volgens mij? Als je echt een ecto bent, is het zeker mogelijk. Maar zal dan ook wel heel wat vet en voch bij zijn.

Als je een ectomorf bent zul je weinig spiermassa winnen: dit is juist het typische kenmerk van dit lichaamstype.
 
Het is heel moeilijk, maar zeker mogelijk in het eerste jaar wanneer je echt een ondervoedde ecto zoals ik bent geweest. Zelf ben ik in het eerste jaar ook 20kg aangekomen, geen VVM, maar zker wel 17kg VVM. Ben van 58kg naar 79kg gegaan in 1 jaar tijd. Hierna gaat het uiteraard wel veel langzamer...
 
Back
Naar boven