XXL Nutrition

20 kg spiermassa aankomen in 1 jaar??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

21 70 kg 15% 1.73m
25 90 kg 15% 1.73m

al met al een nette progressie toch?

voor mij zal het van 75kg naar 90kg ook nog wel een jaar of 3 duren denk ik...

jouw start gewicht was ook hoger dan de meeste uber ectotjes;)
 
post anders is een foto van nu? kijken wat je in 4 jaar ervan gemaakt hebt;) anders mag je niet meer klagen:P:P
 
Eerste 1-2 jaar kan het heel hard gaan, maar denk maar niet dat je als naturel daarna ook elk jaar nog 5kg vvm kan aanzetten. Op een gegeven moment mag je blij zijn als je 2kg pakt per jaar.
 
al met al een nette progressie toch?

voor mij zal het van 75kg naar 90kg ook nog wel een jaar of 3 duren denk ik...

jouw start gewicht was ook hoger dan de meeste uber ectotjes;)

Ben jij nog de lengte in gegaan dan in dat jaar?
Maargoed jij komt van 55 dus dat is dan in 4 jaar 35 kg :D
 
je kan best 20kg aankomen in een jaar, zeker in begin. Ben zelf van ongeveer 64 naar 87 gegaan in 1.5 jaar ongeveer. Maar goed pure spiermassa zal het nooit zijn hoor. Zelf nu ik gebruik weeg ik ook nog steeds rond de 90kg al een jaar lang, maar de kwaliteit neemt steeds toe. Je moet niet te veel richten op cijfers en stats. Is allemaal bullshit.
 
Let op 20 kg spiermassa is iets anders dan 20kg aankomen in vocht en vet.
Mensen die dus van een erg laag vet% naar een hoger vet% gaan en dan zeggen dat ze KG aan spier hebben gewonnen kletsen dus uit hun nek.
Echt 20kg spier winnen is bijna onmogelijk in een korte tijd.
Bijna dus maar niet onmogelijk (alleen voor de echte top BB haalbaar)
 
Let op 20 kg spiermassa is iets anders dan 20kg aankomen in vocht en vet.
Mensen die dus van een erg laag vet% naar een hoger vet% gaan en dan zeggen dat ze KG aan spier hebben gewonnen kletsen dus uit hun nek.
Echt 20kg spier winnen is bijna onmogelijk in een korte tijd.
Bijna dus maar niet onmogelijk (alleen voor de echte top BB haalbaar)

precies! :bow2:
 
eat train sleep inject repeat is voor jou de oplossing. Nu stoppen met whinen.
 
10 a 20kg is voor de meesten wel te doen in 1 jaar, alleen je zult er wel wat vet bij pakken, dat is onvermijdelijk.

gewoon vreten, als dat betekent dat je 6000kcal moet eten moet je dat doen.
 
ik ben 22 aangekomen in 11 maanden, in mijn eerste trainings jaar zonder al te veel vet, in het begin gaat het hard. Jaar 2 heb ik ook wel 20 kg gepakt, alleen met wat meer vet (en vocht) als in het eerste jaar. Stop met jaloers zijn, ik werk hard voor mijn gains
 
In 2004/2005 hadden hier op grote schaal leden die pak en beet wel 30 kilo aan massa wonnen in een jaar. :eek:

Ik schrok me rot, ik moest wel iets fout hebben gedaan.

Gelukkig was daar de gevreesde tang die voor velen met wat bijtingen in hun huidplooien een veronderstelde droom in luttele seconden in splinters sloeg.

Daar waar de man dacht goud te hebben als een baracuda, was het nikkel met een geverfde goudkleur. En de jonge visjes hapte in alle opwinding. Er bleek nog geen korrel brood aan de haak te zitten.
 
Sommigen hebben wel de genen om 15-20kg VVM in een eerste jaar te pakken, maar die lopen echt niet dik bezaaid. 10kg is ook al een hele prestatie.
 
Sommigen hebben wel de genen om 15-20kg VVM in een eerste jaar te pakken, maar die lopen echt niet dik bezaaid. 10kg is ook al een hele prestatie.

Hmmm ik zit nog eens na te denken wat collega's van mij die doen helemaal niet aan bb of powerlifting of wat dan ook maar slechts honkbal. nu weet ik niet precies hoe die training in elkaar steekt maar die lui staan droog en hebben massa niet te zuinig..... je raad het al het zijn mesoilianen.:rolleyes:

En die lui hebben schijt aan voeding eten gewoon wat ze willen letten niet op hun proteine intake eten wannere ze willen whatever..:mad:
 
niemnad pakt 20 kg VVM in 1 jaar. wel met vocht vet er bij gerekend
 
Ik denk dat dit meer over tieners gaat die nog in de groei zitten, en zowiezo nog in de breedte groeien, en daarbij ook nog trainen, dan is het best mogelijk.
 
zitten ook heel veel gasten bij die liegen denk ik. je hoort hier en daar welleens wat en ziet gasten in ene gigantische gyno hebben, die er voordat ze "naturel" die 20kg pakten niet zat en meer van dat soort dingen, de ene week vol vocht en een paar weekjes later zo ripped als het maar kan.

maar er zullen er zat zijn die echt wel 20kg pakken, alleen is de kwaliteit ook vrij laag dan en zit er gewoon een deel vet/vocht bij, daar kom je wel achter als er gecut moet worden.

had zelf in m'n eerste jaar ook 18.5kg gepakt in een half jaartje, maar toen ging ik cutten en dan mag je blij wezen als je er 10 a 15 echte goede kilo's aan overhoudt. was wel hard werken en was toen wel zwaar dedicated, die dedication heb ik nu niet meer en dit jaar heb ik het wat rustiger aan gedaan en nog 10kg gepakt, nu vind ik het wel welletjes en ga ik lekker op gewicht blijven en nog wat kwaliteit pakken. je moet er veel voor doen en laten en daar heb ik even geen zin in.
toch zou ik het, mocht ik het overdoen, wel precies hetzelfde doen.

en uiteraard heb je er ook types bij die gewoon trainen als pussys en eten ook als knakworsten, toch blijven ze geloven dat ze zwaar "hardcore" bezig zijn etc. en de gains blijven uit, maar uiteraard ligt het niet aan alles wat ze doen, maar aan hun "aanleg". de potjes supplementen worden gekocht, honderden euro's per maand de deur uit, terwijl de melk zuur staat te worden in de koelkast. na 1 jaar trainen denken ze dan te kunnen concluderen dat degenen die "trainen zoals het niet hoort" en "veelteveel eten" drugs gebruiken.
 
klopt helemaal toen ik echt 4 a 5 keer per week begon te trainen begin januari woog ik 58 ongeveer en nu zit ik tegen de 70 aan en me bf is nog iets omlaag ook voor me gevoel. dus 20 kilo AANKOMEN is sowieso mogelijk. enige vraag is natuurlijk hoeveel daarvan vet is.
 
20kg spiermassa is natuurlijk onzin natural. 20kg massa is echter wel mogelijk.
 
Back
Naar boven