XXL Nutrition

20 kg spiermassa aankomen in 1 jaar???

Bezoekers in dit topic

Aan vertegenwoordigers met zelf-PR heeft DBB geen gebrek.

Alleen tegenover dat handje vol kolosale keien staat een vrachtwagen vol luidkeelse kiezel stenen.
 
kilo's (alleen KILO'S)ja dat kan! maarrrr.....in mijn geval met een begin vet % van 5-7% is het dus vet vocht en spier ik zit nu in 4e maand en heb nu een vet% van 9. Ben van 50-53 naar 65-67 gegaan. Droge spieren is imo niet mogelijk met 20 KG
 
Laatst bewerkt:
Ik pakte 25 kg eerste jaar uhu.
Jesus christ, stop the BS. je mag blij zijn als je 10 kg VVM pakt.

Alleen bij een enkeling zal dit mogelijk zijn, over het algemeen zijn deze mensen ook zwaar ondervoed. Noobs die deze topic lezen gaan het geloven ook nog, eten zich de malle en eindigen met een dubbele bf.
 
Die 'noobs'/beginners kunnen meer massa pakken dan ze zelf denken, maar door gebrek aan kennis gebeurt dit vaak niet of verkeerd. Veel mensen luisteren teveel naar anderen en denken zelf niet fatsoenlijk na. De mate van experimenteren met voeding/training maakt het grote verschil, als je weet in welke omstandigheden jouw lichaam het beste functioneert/groeit.. dan kun je erg ver komen.

Verder een eindeloze discussie, iedereen kan wel online met kilo's gooien maar het is de vraag of dit naar waarheid is en of mensen het geloven. In beide gevallen; niet boeiend. Als je je moet druk maken om gasten die je niet geloven.....
 
Voordat je alle kennis in praktijk hebt gebracht en efficiënt hebt afgestemd op jou lichaam zijn er minstens 1 a 2 jaren voorbij. Nu even gewoon normale logica. Een normale beginner van 65 kilo bij 1.80 12% bf. Na een jaar trainen zou deze kerel op 85 kilo staan met een even hoge bf. dude get real, 85 kilo op die lengte is gewoon een prima en uitstekend fysiek. Voor 99% niet haalbaar naturel binnen een jaar. Maar ja, welcome to DBB.
 
Ik heb in minder dan een jaar 22kg gepakt, natuurlijk geen vvm maar daar moet je als beginnende ecto ook niet mee inzitten natuurlijk. Volgens mij kan elke beginner dit easy halen ..
 
Topic openen omdat je jaloers bent op iemand op het internet die zegt dat die 20kg. spiermassa is aangekomen in 1 jaar.

Oke fijne dag verder.

iedereen is anders en als je met voldoende kennis start is niets onmogelijk ( ofso iets )
 
Back
Naar boven