AndroidHealthClinic

Road to INBA Dutch Championships 2018 (1 bezoeker)

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Thnx posing is nu belangrijkste daar kan ik de punten nog mee pakken

Klopt, shape gaat helemaal goed komen. Als je poseren dan ook nog eens top gaat doen ga je zeker hoog eindigen.
 
Klopt, shape gaat helemaal goed komen. Als je poseren dan ook nog eens top gaat doen ga je zeker hoog eindigen.
Zou mooi zijn posing gewoon er in stampen moet goedkomen
 
Minder carbs hakt er wel hard in moet ik zeggen meteen stuk minder energie gedurende de dag Maarja shredds here we come
 
Thnx
Nu weer nieuw eet schema wordt nu wel echt zwaar Pff inplaats van 370 carbs op trainingsdagen nu 300
En rust dagen 240 wel ff wennen nu weer echt veel honger meteen ook veel vocht weg en kg lichter vanochtend

aansteller :rolleyes: is nog aardig wat carbs!
 
Netjes man gaat lekker , ik afgelopen zaterdag ook weer meting enzo gehad sta op 14mm nu. Eventjes afwachten wat ik kwa plaatsing doe op die wedstrijd, dan pak ik misschien ook open rotterdamse daarna nog als dat lukt.
 
aansteller :rolleyes: is nog aardig wat carbs!
Zit nu op 270 op trainingsdagen ongeveer en 220 op rustdag ongeveer haha vind ik belabberd weinig maar worden er zoiezo nog stuk minder haha
 
Netjes man gaat lekker , ik afgelopen zaterdag ook weer meting enzo gehad sta op 14mm nu. Eventjes afwachten wat ik kwa plaatsing doe op die wedstrijd, dan pak ik misschien ook open rotterdamse daarna nog als dat lukt.
Netjes man flinke drop 3 Mm gaat lekker dan ik ben er ook op jbc ben benieuwd hoe je het gaat doen zou als kan open Rotterdam er zeker bij pakken
 
IMG_3120.JPG

Broek is binnen denk dat dit hem wordt buik is al weer wat droger dan paar dagen terug dus denk dat ik nu weer flink zak aankomende weekjes
 
  • Like
Waarderingen: vntl
vandaag borst triceps getraind
merk dat bankdrukken toch meeste achteruit gaat nu

8 x 60
8 x 60
8 x 70
8 x 80
8 x 90
8 x 60 dropset

normaal druk ik 100 4 x 8 ofz dus dat is balen
rest van training ging wel lekker dumbell press fleys en het gebruikelijke
 
oef dat is wel even achteruitgang ja.. ! maar die kg's komen zo terug zodra je gewicht weer omhoog gaat.
 
Leuk om te zien en volgen! 140kg bench, ik hoop daar ooit eens te komen!
Misschien ook maar eens boven de 14% gaan bulken..
Succes met je voorbereiding!
 
Leuk om te zien en volgen! 140kg bench, ik hoop daar ooit eens te komen!
Misschien ook maar eens boven de 14% gaan bulken..
Succes met je voorbereiding!
Hoop eind dit jaar richting 150 bench te gaan wil na deze wedstrijd meer focus op kracht
Bench van 140 naar 160+
Deadlift van 220 naar 250
Squat van 150 naar 160 betere diepte
 
0 carbs is pas klote ;)
Ja gelukkig ga ik daar niet heen 0 op een dag is ook niet mogelijk je lichaam zet dan eiwit gewoon om naar glucose
 
IMG_3161.JPG
Tijdens een been training haha wordt toch wel aardig droog nu
 
veinz popping hard! Ga je qua vp nu niet te rap aangezien je nog redelijk lang moet toch? of was dit juist het plan? hoeveel cardi doe je momenteel eigenlijk?
 
veinz popping hard! Ga je qua vp nu niet te rap aangezien je nog redelijk lang moet toch? of was dit juist het plan? hoeveel cardi doe je momenteel eigenlijk?

Denk het niet eigenlijk sta nog wel richting 8 denk ik zo,
Cardio 3x 30 minloopband helling 12 snelheid 6 en een x 45 spinning les geef ik dan voor de rest 5 x kracht in de week

Gewicht start prep
85 ongeveer a 13 % huidplooi gemeten

Nu 80,5 vet naja huidplooi zegt 6 ofz maar nog wel wat hoger nu
 
Ja gelukkig ga ik daar niet heen 0 op een dag is ook niet mogelijk je lichaam zet dan eiwit gewoon om naar glucose

flauw :) beetje de standaard als je aan het cutten bent toch, dat is ten minste de rede waarom mijn eiwitten omhoog gaan in een cut.
 
Back
Naar boven