AndroidHealthClinic

20 weken kuren met of zonder bridge?

Bezoekers in dit topic

michelm1989

Cool Novice
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
71
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik wil volgende week beginnen aan mijn 3de kuur. Ik wil deze keer langer doorgaan en vraag me af of een bridge voordelen heeft aangezien ik van test-e naar de sust over ga na de 10de week.

1-10 test-e 500
1-10 deca 400

11-20 Sust 750
11-20 tren-e 400
16-20 winstrol (ben nog niet over de hoeveelheid uit.)

Tijdens de kuur laat ik HCG meelopen en uiteraard komt er een nakuur achteraan.

Mijn vraag is dus of het nodig/verstandig is om tussen week 10 en 11 een bridge te doen van bijvoorbeeld 125 test-e?

Bvd,
Michel
 
Ligt aan je eigen, hoe voel je je, en neem af en toe eens je bloeddruk op.
Zo erg hoog zijn je dosissen niet dus ik denk dat het geen probleem zou zijn.
Wat zijn je doelen ?
 
Deca als in NPP of lange ester? Ik kan goed tegen tren en deca samen maar niet iedereen. Je zou kunnen overwegen 2 weken tussen deca en tren te laten of een paar dagen als het NPP is. Ervaring met deca en tren in 1 kuur?
 
Een bridge van 1 week?
Zie ik het nut niet zo van in. Voor je tren echt begint te werken zal de deca er al ver uit zijn. Dus ik zou zeggen: geen bridge. Als je een bridge wilt om je lichaam wat rust te geven moet je hem langer maken
 
Hallo Allemaal,

Bedankt voor de snelle reacties. Mijn doel is om flink wat massa te pakken en zo rond de 10% te blijven. Uiteraard Zou ik de bridge dan langer gedaan hebben. 3 weken zat ik zelf aan te denken. Maar ik ga kijken hoe ik me na 10 weken voel en dan bepaal ik of ik de bridge doe of noet.

Mvg,
Michel
 
Back
Naar boven