MuscleMeat

2006 Olympia Press Conference Photos!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ontstoken kiezen?

2006olympia_press2.jpg
 
Ronnie weer lekker aan het pimpen.. :D


P9291968.jpg



P9291969.jpg
 
2006olympia_press55.jpg

2006olympia_press59.jpg

2006olympia_press60.jpg


Suck me sideways :eek:

En dan de presentatrice.....................naar wie kijk je nou liever in bikini? :rolleyes:

2006olympia_press77.jpg


En kom nou niet aan met die huilie opmerkingen van "je moet respect hebben voor de sport en de prestatie"..........mannen zijn anders dan vrouwen. Ik kijk daarom ook anders naar een man dan naar een vrouw, zeker in een bikini. De coïtusualiteit van een vrouw kan niet los gezien worden van haar prestatie.

De marketingjongens (in feite top sociologen/psychologen) hebben dat door, zie Anna Kournikova als toppunt van vrouw vs. prestatie discrepantie.
 
Dies wel lekker jah
 
2006olympia_press59.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Prachtige vergelijking Mars! Karma
 
Fijn ook dat zodra de thumbnails van de grote jongens komen ik alleen maar kruisjes zie :(
 
Fijn ook dat zodra de thumbnails van de grote jongens komen ik alleen maar kruisjes zie :(

Ja idd.. dat is bstwel k*t.. een paar van cutler en daarna alleen maar kruisjes. Nog geen ronnie of ruhl gezien.
 
click op de kruisjes ... zucht
 
Die shemales daar zijn indd echt eng. Twee jaar terug werd er toch al gevraagd of zij in het vervolg met minder spiermassa konden deelnemen, om meer het vrouwelijke naar voren te laten komen.
 
Back
Naar boven