AndroidHealthClinic

2012 einde vd wereld? rampen van 2011 tot nu toe: (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hadden de Maya's gelijk? 2012 het einde van de wereld? Zet alle gebeurtenissen van de laatste 7 maanden maar eens op een rijtje. Het zal je verbazen hoeveel meer dit is dan de jaren daarvoor.

Wat wordt er precies getelt als "gebeurtenis"? En hoeveel "gebeurtenissen" waren er in de jaren daarvoor?
 
te achterlijk om het wiel uit te vinden maar wel het einde van de wereld kunnen voorspellen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

te achterlijk om het wiel uit te vinden maar wel het einde van de wereld kunnen voorspellen.

Einstein vond heel wat uit, maar ook niet alles (waaronder relatief simpele dingen). Dus naar analogie is hij dan ook achterlijk?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Einstein vond heel wat uit, maar ook niet alles (waaronder relatief simpele dingen). Dus naar analogie is hij dan ook achterlijk?

klopt, maar in ieder geval een stuk minder achterlijk dan een Mayaan.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Einstein vond heel wat uit, maar ook niet alles (waaronder relatief simpele dingen). Dus naar analogie is hij dan ook achterlijk?
Einstein had wel een wiel uit kunnen vinden maar niet de einde van de wereld kunnen voorspellen.
 
vraag me echt af hoe ze het nu weer gaan justificeren wanneer er weeral niets gebeurt op 21/12/12
 
vraag me echt af hoe ze het nu weer gaan justificeren wanneer er weeral niets gebeurt op 21/12/12
:sad:

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 16:50 ----------

Als jij dat nou eens uitzoekt wat er de jaren ervoor gebeurde..
Het is jouw argument en dus jouw taak om dit geloofwaardig te maken.

400 000 jaar geleden was er trouwens een ijstijd, daarmee bewijs ik dat de wereld eigenlijk al vergaan is want toen zijn er veeeel mensen gestorven.
:o

KNEUS
 
:sad:

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 16:50 ----------


Het is jouw argument en dus jouw taak om dit geloofwaardig te maken.

400 000 jaar geleden was er trouwens een ijstijd, daarmee bewijs ik dat de wereld eigenlijk al vergaan is want toen zijn er veeeel mensen gestorven.
:o

KNEUS

Heey leuk man dat kneus zeggen, erg volwassen!
 
ik hoop dat 2012 het einde van de wereld is, hoef ik die 50 euro die ik van piet heb geleend niet meer terug te betalen.
 
ik hoop dat 2012 het einde van de wereld is, hoef ik die 50 euro die ik van piet heb geleend niet meer terug te betalen.

kommop Kuki je kan beter:(
 
Heey leuk man dat kneus zeggen, erg volwassen!
Jij komt hier een nutteloze post zetten en verwacht dan dat anderen met de argumenten komen om je post al dan niet te staven, ik dacht dat dit soort posts in humor en geouwehoer moesten.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jij komt hier een nutteloze post zetten en verwacht dan dat anderen met de argumenten komen om je post al dan niet te staven, ik dacht dat dit soort posts in humor en geouwehoer moesten.

Haha , jij voelt je nogal wat op het internet :cool: Grow up gast en discussieer op een gangbare manier zonder het kinderlijke en nogal zinloze beledigen.
 
Haha , jij voelt je nogal wat op het internet :cool: Grow up gast en discussieer op een gangbare manier zonder het kinderlijke en nogal zinloze beledigen.
Moet ik hierover discussiëren ? OK

Mijn agenda loopt af op 31/12/2011 is dit dan het echte einde ?
Oh nee, ik zie net dat er nog een kalendertje in zit voor 2012. Maar dan is het echt wel gedaan hoor.

...

Die mensen hebben een kalender uitgerekend die 100den jaren vooruit was op de tijd waarin ze leefden, heb jij thuis een kalender liggen die verder dan 2020 gaat ? Stel je voor dat je een kalender hebt die tot 2500 loopt, daar zie ik het nut helemaal niet van in.
In mijn inzien hebben de maya's net hetzelfde gedaan (zoals elk rationeel persoon kan uitdenken) ze hebben een kalender gemaakt maar wilden niet tot in het oneindige doordoen. Voor het zelfde geld hadden ze hem tot 1970 uitgerekend..
 
Voor het zelfde geld hadden ze hem tot 1970 uitgerekend..

En dat is nou net niet het geval, anders was je er niet meer.

We gaan allemaaaaal dooood!
 
Back
Naar boven