XXL Nutrition

2012 einde vd wereld? rampen van 2011 tot nu toe:

Bezoekers in dit topic

Als jij dat nou eens uitzoekt wat er de jaren ervoor gebeurde..

Volgens mij was jij degene met de claim dat dit meer zou zijn dan de jaren daarvoor............................:

Hadden de Maya's gelijk? 2012 het einde van de wereld? Zet alle gebeurtenissen van de laatste 7 maanden maar eens op een rijtje. Het zal je verbazen hoeveel meer dit is dan de jaren daarvoor. Ik zelf vond dit heel vreemd en ging wat rondzoeken en vond dit:

Hier op deze site staat alles van januari 1 tm vandaag genoteerd.
http://www.jesusblogspot.com/2011/01/natural-disasters-2011-recap-of-first.html

Oja, alles is ook bevestigd.

Het is nog altijd zo dat degene met de claim mag zorgen voor de bewijslast voor die claim.
 
Aardbevingen en die voorvallen van die huizen die in het meer verdwijnen in China hebben gewoon te maken met de platentektoniek.
Niks abnormaals.

Die dode vogels, op zich wel raar maar eigenlijk niks om zorgen over te maken.

En mocht je de opwarming van de aarde gebruiken als excuus kan ik je zeggen dat er altijd al een wisselwerking is geweest tussen warme en koude eeuwen.
Zie maar naar de ijstijden en andere heel heel heel lang geleden periodes dat de aarde gloeiend heet was.

Het enige wat de aarde IMO kan doen eindigen de komende jaren is de mens zelf.
Kerncentrales, kernbommen, oorlogen, ...

Maar zonder menselijke ingrepen met slechte bedoelingen zal de aarde nog wel duizenden, miljoenen of miljarden jaren meegaan.
Of de mensheid zo lang zal meegaan is een andere vraag.
 
Prepare your anus
 
Weet je wat ik nou het mooie aan al die complotdenkers vind? Dat afgelopen jaren ook al vanalles hebben voorspeld, wat allemaal niet is uitgekomen. Toch blijven ze maar doorgaan met het verzinnen van dit soort onzin. Net zoals mensen die echt in de illuminati geloven. Alsof er eeuwen lang al zoiets bestaat en nog nooit IEMAND uit de school is geklapt bij zo'n organisatie. Zoiets kun je gewoonweg niet eeuwenlang geheim houden. Iemand lult altijd wel eens z'n mond voorbij.
Nu kwam ik laatst ook weer een mooie theorie tegen, over dat de stand van komeet Elenin die verantwoordelijk is voor de verschrikkelijke aardbevingen die zijn gebeurd afgelopen jaren. Linkje: http://xandernieuws.punt.nl/?r=1&id=625431

Als je dan dit leest lach je toch gewoon een krul in je lul en neem je het niet meer serieus: "Wat zal er dan gebeuren als hij zo dichtbij komt?! Ik geloof dan ook dat alles wat hierover in de Bijbel (Openbaring) staat in die periode zal uitkomen."

:roflol:

Maar genoeg gelachen. Die Maya's hadden natuurlijk helemaal geen zin om voorbij 2012 te gaan, want dat was al veel te ver weg. Net zoals wij met ons milleniumprobleem zaten op de PC's omdat ook niet iedereen verder had gedacht.
Die vervelende complottdenkers hebben gewoon niks om handen de hele dag en willen in dit soort dingen geloven, omdat het nog het enige is wat 'actie' in hun leven brengt. Hele trieste persoontjes zijn het. Als je ze dan later confronteert met een voorspelling die niet is uitgekomen verzinnen ze wel weer iets anders.
 
Xandernieuws :roflol:

Er komt gewoon een einde aan een cyclus gerekend vanaf de Maya kalender, de Maya's hebben daar zelf nooit het eind van de wereld aan vastgeplakt. In hun kalender is na 2012 gewoon weer plek voor een nieuwe cyclus (baktun) en tot aan de 20ste baktun is er ook doorgerekend (4772). Na 4772 gaat de wereld ook gewoon door en begint een nieuwe piktun (20 baktuns)
 
Slotje, de zoveelste onzin.
 
Die gelovigen gewoon een "ticket to heaven" verkopen, verdien je een mooi zakcentje mee.
 
2012_960.gif
 
heb het halverwege opgegeven:o
 
Volgens mij was jij degene met de claim dat dit meer zou zijn dan de jaren daarvoor............................:



Het is nog altijd zo dat degene met de claim mag zorgen voor de bewijslast voor die claim.

Wat vind ik het heerlijk dat jij je zo druk maakt om dit topic..
 
@eric
heb je dit nu zelf gelezen?

Nee, vind die 2012-crap toch al onzin. Heb wel een stukje gelezen maar niet alles doorgenomen. De notie dat de Maya-kalender ophoudt na 2012 is al nergens op gebaseerd en daarmee dus ook dat hele eindtijd-verhaal wat onnozelaars aanhangen.
 
Nee, vind die 2012-crap toch al onzin. Heb wel een stukje gelezen maar niet alles doorgenomen. De notie dat de Maya-kalender ophoudt na 2012 is al nergens op gebaseerd en daarmee dus ook dat hele eindtijd-verhaal wat onnozelaars aanhangen.

als ik een beetje opzoekwerk doe, lees ik dat 2012 een rekenfout is bij het omzetten van de maya kalender naar greenwich mean time. De datum is opgeschoven naar 2208..
 
als ik een beetje opzoekwerk doe, lees ik dat 2012 een rekenfout is bij het omzetten van de maya kalender naar greenwich mean time. De datum is opgeschoven naar 2208..

Volgens mij komt er wel een einde aan een Maya-cyclus (baktun) maar volgt er gewoon een nieuwe baktun na 2012. De Maya's hielden zich helemaal niet bezig met het einde van de wereld.
 
Wel jammer dit 2012 het einde wordt, net nu holland 400 jaar vriendschappelijke relaties heeft met turkije (zie wiki klik)
 
zo. even een bump.

Ik ben vanaf vandaag gestopt met werken, nu teren op me laatste centjes me huis vol wiet en **** iedereen.

We gaan allemaal doooohhhhoooooooooood.
 
Best mogelijk dat er toevallig toch een ramp gebeurd in 2012, maar dat het dan een economische ramp is bijv. en dat ze die dan aangrijpen om te zeggen 'zie je wel dat we gelijk hadden'. Dat is het probleem met die mensen, als ze ongelijk hebben hoort niemand nog van ze maar als ze toevallig een keer wel gelijk krijgen dan lijkt het alsof ze meer wisten dan een ander.
 
Back
Naar boven