AndroidHealthClinic

2014/2016 Transformatie

Bezoekers in dit topic

Shawn90

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2016
Berichten
346
Waardering
61
Lengte
1m67
Vetpercentage
10%
De eerste is van maart 2014, toen had ik nog een fitness abonnement. Zeg maar het soort fitness waar ze anti squat en deadlift zijn, deze heb ik geleerd van youtube (strenghtcamp) en ben ik in februari gaan toepassen. De foto is gemaakt nadat ik mijn rugpijn ge-elimineerd heb d.m.v. de Deadlift. Ongeveer 2 maanden later heb ik mijn abonnement opgezegt en ben ik thuis gaan trainen met dumbbells en gaan experimenteren met verscheidene oefeningen en rep ranges, rust tijd tussen sets e.d.

2015 progressie was bagger, teveel volume te weinig intensiteit, dus lelijke foto's :P

Mei 2016 zie je me op mijn zolder waar al me spullen liggen, en me favoriete toestel.. Pull Up Bar ! Ik deed toen nog wat met de barbell maar ondertussen ook pull ups en Dips.

July 2016, toen had ik echt me laagste vet % ooit, dragonflags 3x per week en ik deed oefeningen met de kettlebell

Ik heb nu anderhalf jaar geen isolatie oefening gedaan, met uitzondering van gluten misschien. MIjn armen op de laatste 2 foto's komen puur van Dips, en pull ups.

Mijn thumbnail op dit forum is van november 2016. Mijn gewicht tussen 2014 en nu lag altijd tussen de 60 en 64 kilogram in.

Ik volg sinds 12 september 2016 het convict programma met veel plezier en heb sindsdien geen halter schijf meer aangeraakt. De laatste keer dat ik met extern gewicht heb getrained was augustus 2016, 10x3 weighted pull ups.

Waar ik echt trots op ben is
- het wegwerken van de rugpijn die ik sinds mijn 12e had, 11jaar later (schooltas)
- Het verhelpen van een schouder probleempje (zwaar werk), na anderhalf jaar... ( had eerder fysio moeten doen)
- Ik zit nu 9 maanden zonder Astma medicatie en heb vorige week een longfunctie gedaan, 99% ( 7% gestegen sinds stoppen meds)

De volgende word verbeteren heupmobiliteit.

Transform.png
 
Back
Naar boven