MuscleMeat

NSFW! 2020: The hunger continues

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:heart:

Liefde voor al mijn DBB'matties. Thanks for the support.

Afgelopen week ging het niet zo goed met mij.. I've seen the deepest of the valley since the beginning of mankind :emo: , maar vandaag voel ik me weer beter.

Ik heb niet meer gesport en ik heb met bowlen vorige week iets in mijn lies verrekt :treuren: sindsdien echt kansloze pijn die alleen maar erger lijkt te worden. Vooral 's nachts in bed is het super pijnlijk, kan ik niet echt omdraaien of mijn been bewegen. Annoying. Ook last met lopen, dan is het net alsof de pees ofzo te kort is en dan een pijnscheut geeft. Ik heb met bowlen ook nog verloren, dubbel sad.

Fingers crossed dat ook dat gauw weer oplost.

Dus for those who worries, i'm still alive. Wel fat tho, heb me de afgelopen week echt enorm tegoed gedaan aan 100'n grammen snoep, brood hoh zo veel brood met vanalles er op mmmmm. Mja, ik las ergens dat de contest binnenkort van start gaat?

Dat maar gebruiken als motivatie tegen die tijd :roflol:

giphy.gif
 
:heart:

Liefde voor al mijn DBB'matties. Thanks for the support.

Afgelopen week ging het niet zo goed met mij.. I've seen the deepest of the valley since the beginning of mankind :emo: , maar vandaag voel ik me weer beter.

Ik heb niet meer gesport en ik heb met bowlen vorige week iets in mijn lies verrekt :treuren: sindsdien echt kansloze pijn die alleen maar erger lijkt te worden. Vooral 's nachts in bed is het super pijnlijk, kan ik niet echt omdraaien of mijn been bewegen. Annoying. Ook last met lopen, dan is het net alsof de pees ofzo te kort is en dan een pijnscheut geeft. Ik heb met bowlen ook nog verloren, dubbel sad.

Fingers crossed dat ook dat gauw weer oplost.

Dus for those who worries, i'm still alive. Wel fat tho, heb me de afgelopen week echt enorm tegoed gedaan aan 100'n grammen snoep, brood hoh zo veel brood met vanalles er op mmmmm. Mja, ik las ergens dat de contest binnenkort van start gaat?

Dat maar gebruiken als motivatie tegen die tijd :roflol:

giphy.gif
:aai::heart:
 
Wie gaat er dan ook bowlen :dunno:

Nee, geintje, bowlen is best leuk :p, zwaar kloten dat je er zo veel pijn aan over hebt gehouden, ik hoop voor je dat het snel weg gaat :kiss:
 
Hoe naar dat je met het bowlen ook nog een verreking hebt opgelopen!
Het zit je echt niet mee de laatste tijd :(.
Zullen we anders samen wat kreupel zijn en boterhammen vreten? Daar ben ik de laatste dagen ook goed in namelijk :roflol:.

Beterschap Hillie!!
 
Hoe naar dat je met het bowlen ook nog een verreking hebt opgelopen!
Het zit je echt niet mee de laatste tijd :(.
Zullen we anders samen wat kreupel zijn en boterhammen vreten? Daar ben ik de laatste dagen ook goed in namelijk :roflol:.

Beterschap Hillie!!
Boterhammen met chocopasta!!
 
En wat is daar mis mee? Heb nog nooit met een vriendin afgesproken zonder dat er eten aanwezig is :dunno:
Helemaal niks, ik zag het gewoon al voor me. 4 vrouwen die als een bezetene brood naar binnen aan het proppen zijn zonder een woord te zeggen :roflol:
 
Ik baal er nu wel van dat het een ladies dinner date is..... mag je ook mee als je leert tucken??
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven