MuscleMeat

20kg in 3maanden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Necmi

Novice
Lid geworden
16 sep 2014
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
109kg
Vetpercentage
22%
Beste leden :),

Zoals de titel al beschrijft, ik wil +-20kilo afvallen in 3 maanden. Ik heb na aankomen woensdag tegen de 3 maanden vrij en ben van plan dan te starten. Ik ben al eerder afgevallen, rond de 34 kilo aan vet in een jaar tijd. Nu ben ik niet tevreden en determined om nou eindelijk is van die vetpens af te komen :D. Ik zit op een gewicht vant ongeveer 112 kilo met een bf van +- 25%. Mijn plan is om een uur low intensity high volume cardio voor het ontbijt te doen, ongeveer van 8 tot 9. Van 1 tot half 3 á 3 uur wil ik zo heavy mogelijk krachttraining doen, en na mijn laatste maaltijd rond half 10 wil ik weer van 10 tot 11 cardio doen. Nou is mijn vraag, door het vele trainen hoeveel moet ik nou precies eten? 5 a 6 keer per dag toch wel, incl 2x rijst met kipfilet ( ongeveer een kopje rijst per maaltijd ), ik ontbijt meestal een shake met 5 rauwe eieren ( alleen eiwit ) handje spinazie, een sinaasappel en een mandarijn en een half pakje kwark. Tussendoor neem ik meestal een shake en/of 2 volkoren boterhammen met pindakaas. Ook wil ik graag weten welke supps ik moet gebruiken buiten de eiwitshakes. Ik zat te denken aan multivits, 3x per dag visolie en zonodig een preworkout.

Graag jullie thoughts on this, bedankt voor het lezen :D

ps: ik ben rond de 185 cm en 17 jaar oud.
 
Bereken je onderhoud eerst, zo een cardio overkill is niet nodig met jouw vet %.
En haal die rauwe eieren uit je hoofd.
 
Die rauwe eieren hebben geen zin vanwege de biologische waarden, van de ongeveer 7 gram eiwit in een ei en 4 in het eiwit en rauw is de biologische waarde ongeveer 50 rauw. Kook je ei en eet ook de dooier.

Bereken je onderhoud met de harris en Benedict formule, ga er 500 kcal onder zitten en je valt 1 kg per 2 weken af.
Dat is een verantwoorde snelheid.

Ongeveer 1.2 x lichaamsgewicht vet, 2.5 lichaamsgewicht eiwit, en de rest koolhydraten.
 
Bereken je onderhoud eerst, zo een cardio overkill is niet nodig met jouw vet %.
En haal die rauwe eieren uit je hoofd.

rauw maakt alles een stuk makkelijker, is geen probleem toch?
 
Rauwe ei is maar 50% biologisch beschikbaar, dus 4 rauwe eieren eten = 2 gekookte.
 
20 kg in 3 maanden.. krijg je dan geen overtollig huid?
 
Rauwe ei is maar 50% biologisch beschikbaar, dus 4 rauwe eieren eten = 2 gekookte.


Aaah dat snap ik, thanks!

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

20 kg in 3 maanden.. krijg je dan geen overtollig huid?

Ik heb al wat overtollig huid, grootste gedeelte is weer normaal. Volgens de dokter zal het meeste ook rechttrekken door mijn jonge leeftijd, dus ik zit er niet zo mee!
 
Kan iemand me vertellen hoe je 6 kg in een maand dan verliest?
 
Met zo een hoog vet % zal het niet zo moeilijk zijn.
 
Kan iemand me vertellen hoe je 6 kg in een maand dan verliest?

weinig eten en veel bewegen. ;)
Kan zelfs nog veel sneller. Ik deed op mijn 18e een keer van 95 naar 81 in 10 dagen. Had veel teveel vet naar mijn zin.
Werkte als postbode met erg veel loopwerk plus trappen lopen de hele dag en ging even bizar laag zitten op 2 bekers drinkbouillon en 1 broodje gezond per dag......... Gewicht vloog er vanaf.
Goed is het niet maar werkte als een malle.
 
weinig eten en veel bewegen. ;)
Kan zelfs nog veel sneller. Ik deed op mijn 18e een keer van 95 naar 81 in 10 dagen. Had veel teveel vet naar mijn zin.
Werkte als postbode met erg veel loopwerk plus trappen lopen de hele dag en ging even bizar laag zitten op 2 bekers drinkbouillon en 1 broodje gezond per dag......... Gewicht vloog er vanaf.
Goed is het niet maar werkte als een malle.

huh ben je nu dan geen 18 meer?:P
 
tja sorry. Kan het ook niet wijzigen.

= juist goed die stats, ik zou ze eigenlijk moeten veranderen (mits mogelijk).
Voel me als een 18 jarige ;)
 
= juist goed die stats, ik zou ze eigenlijk moeten veranderen (mits mogelijk).
Voel me als een 18 jarige ;)

lekker om je jong te voelen. Als ik fit ben voel ik me ook stukken jonger. Maar meestal ...als een oud opaatje. :( ;)

ps alleen de leeftijd die niet klopt, de rest van de stats wel.
 
Waarom zou je rauwe eieren gaan eten? De biologische waarde daarvan is zelfs lager....! En 20kg in 3maand zou ik maar uit je hoofd zetten. Dat is meer dan 1,5 kg per week. Misschien dat het de eerste paar weken lukt, maar dan heb je het ook wel gehad.
 
Back
Naar boven