AndroidHealthClinic

20w kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Obscure

Novice
Lid geworden
17 dec 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Ik had graag geweten of dit een degelijke 20w kuur is. :

1-10 test e (750mg/w)
1-20 bold (600mg/w)
10-20 sus (600mg/w)
18-20 HCG 500iu(om 2 dagen)*
21-22 /
23-26 15mg nolva en 30mg clomid/dag

*In de laatse 2 weken van de kuur en 1e week van nakuur een dosis van 500 IU.

Bold : gekozen voor bold omdat het pas tot zijn recht komt na lang(er) gebruik.
Van Test E naar Susta : Om het lichaam opnieuw te prikkelen.

Bedankt voor jullie inzichten ✌️
 
Laatste weken hcg pas beginnen op die dosis is te weinig , daarmee krijg je je ballen niet actief.
Meteen vanaf het begin 2x per week 500iu.

Dit is Zover mijn kennis reikt.
 
Raadzaam is om hCG gedurende de hele kuur 500 iu 2x per week te gebruiken of anders op het eind ~1000-1500 iu eod te blasten voor een week of 2 beginnend een week of 2 na laatste injectie, na hCG starten met de nakuur.
Ik zou zelf gewoon lekker testosteronenanthaat blijven gebruiken in plaats van switchen naar sustanon, testosteron is testosteron na het afsplitsen van de esters. Onnodig compliceren en je gaat in aantal milligrammen omlaag. Je kan ook beter testosteron lager beginnen en na circa 10 weken ophogen voor die "nieuwe prikkel". Verder lijkt het me compleet onnodig om met jouw stats al ver boven een gram te gaan zitten :rolleyes:
 
Ik had graag geweten of dit een degelijke 20w kuur is. :

1-10 test e (750mg/w)
1-20 bold (600mg/w)
10-20 sus (600mg/w)
18-20 HCG 500iu(om 2 dagen)*
21-22 /
23-26 15mg nolva en 30mg clomid/dag

*In de laatse 2 weken van de kuur en 1e week van nakuur een dosis van 500 IU.

Bold : gekozen voor bold omdat het pas tot zijn recht komt na lang(er) gebruik.
Van Test E naar Susta : Om het lichaam opnieuw te prikkelen.

Bedankt voor jullie inzichten ✌️
Als je wil prikkelen zou ik niet lager in je dosering gaan zitten vanaf week 10…. Verder met jou stats ga ik er van uit dat dit je eerste kuur is. Een powerpct lijkt me niet nodig, alleen nolvadex zal volstaan. Test week langer doorzetten dan de bold ivm lange ester en vanaf week 24 beginnen met nakuren.
 
Sustanon bevat zowel korte esters als lange esters dus vind het niet verstandig om die er in het midden van je kuur in te knallen. ga gewoon verder op test-e of test-e +bold en verhoog eventueel.
(en begin lager :o).
 
40mg nolvadex ed voor ongeveer 3/4 weken was in mijn tijd altijd de standaard nakuur, zelfs zonder HCG….

oke dus er is geen data bij je bekend wat dit bevestigd
 
oke dus er is geen data bij je bekend wat dit bevestigd
Kerel ga nu niet wijs lopen doen, kuren is sowieso off record en grotendeels op gedeelde ervaringen van gebruikers
 
Kerel ga nu niet wijs lopen doen, kuren is sowieso off record en grotendeels op gedeelde ervaringen van gebruikers

Je adviseerd iets wat je niet kunt onderbouwen. Er is inmiddels een onderzoek gedaan waaruit blijkt dat een PCT juist het herstel kan vertragen, bekijk de HAARLEM studie maar eens. Of we ons daarop kunnen vastpinnen is natuurlijk een tweede, maar er is geen data bekend van hetgeen wat jij zegt.

Dus probeer zelf maar eens wat wijzer te doen ipv zomaar wat neer te pennen omdat vroeger iedereen een PCT deed omdat de ander het ook deed.
 
Je adviseerd iets wat je niet kunt onderbouwen. Er is inmiddels een onderzoek gedaan waaruit blijkt dat een PCT juist het herstel kan vertragen, bekijk de HAARLEM studie maar eens. Of we ons daarop kunnen vastpinnen is natuurlijk een tweede, maar er is geen data bekend van hetgeen wat jij zegt.

Dus probeer zelf maar eens wat wijzer te doen ipv zomaar wat neer te pennen omdat vroeger iedereen een PCT deed omdat de ander het ook deed.
Ik adviseer iets op basis van eigen bevindingen, lijkt mij een advies toch?! Clomid was in de tijd dat ik begon met kuren overigens alles behalve populair.
 
Ik adviseer iets op basis van eigen bevindingen, lijkt mij een advies toch?! Clomid was in de tijd dat ik begon met kuren overigens alles behalve populair.

Dus je hebt ook diverse malen geen pct gerund?

En wat zijn je bevindgen met minder of meer nolva of een combinatie van verschillende middelen? Neem aan dat je elke keer bloedwerk hebt verricht na een x aantal weken zodat je precies weet wat het effect van diverse doseringen en middelen is geweest op je herstel?
 
Dus je hebt ook diverse malen geen pct gerund?

En wat zijn je bevindgen met minder of meer nolva of een combinatie van verschillende middelen? Neem aan dat je elke keer bloedwerk hebt verricht na een x aantal weken zodat je precies weet wat het effect van diverse doseringen en middelen is geweest op je herstel?
Dat klopt de meeste kuren icm een AI heb ik geen pct gedaan echter is mijn ervaring dat met nakuur je minder last van gyno en libidoverlies achteraf hebt. Bij de langere cruise en blast kuren heb ik altijd wel een powerpct met een SERM gedaan.
 
Dat klopt de meeste kuren icm een AI heb ik geen pct gedaan echter is mijn ervaring dat met nakuur je minder last van gyno en libidoverlies achteraf hebt. Bij de langere cruise en blast kuren heb ik altijd wel een powerpct met een SERM gedaan.

Dus op basis van geen gyno en minder libidoverlies baseer je dat je sneller hersteld? Ik begrijp dat je dus geen bloedwerk hebt laten verrichten?
 
Raadzaam is om hCG gedurende de hele kuur 500 iu 2x per week te gebruiken of anders op het eind ~1000-1500 iu eod te blasten voor een week of 2 beginnend een week of 2 na laatste injectie, na hCG starten met de nakuur.
Ik zou zelf gewoon lekker testosteronenanthaat blijven gebruiken in plaats van switchen naar sustanon, testosteron is testosteron na het afsplitsen van de esters. Onnodig compliceren en je gaat in aantal milligrammen omlaag. Je kan ook beter testosteron lager beginnen en na circa 10 weken ophogen voor die "nieuwe prikkel". Verder lijkt het me compleet onnodig om met jouw stats al ver boven een gram te gaan zitten :rolleyes:
Thx voor de duidelijke uitleg.
Vorige kuur had ik steeds test e 600mg/w en liep lekker. Vandaar dat ik 750 wou proberen. Wat stel je dan precies voor ?
1-10 600mg/w en daarna 750mg/w ?
 
Dus op basis van geen gyno en minder libidoverlies baseer je dat je sneller hersteld? Ik begrijp dat je dus geen bloedwerk hebt laten verrichten?
Wat wil je nu eigenlijk dat hij zegt?
Libido en geen gyno zou voor mij ook wel een reden kunnen zijn om 4 weken 20mg tamoxifen te nemen.

Ik snap verder wel dat de haarlem studie geen duidelijk verschil heeft kunnen aantonen tussen wel of niet nakuren, maar zitten nogal wat haken en ogen aan.

Proefpersonen deden niet allemaal dezelfde kuur en mochten zelf bepalen of ze nakuurden of niet.
Kan dus best zo zijn dat de mensen die nakuurden van zichzelf wisten dat ze sowieso al trager herstelden of dat diegene zwaardere runs draaiden dan degene die niet nakuurden.
 
Ik had graag geweten of dit een degelijke 20w kuur is. :

1-10 test e (750mg/w)
1-20 bold (600mg/w)
10-20 sus (600mg/w)
18-20 HCG 500iu(om 2 dagen)*
21-22 /
23-26 15mg nolva en 30mg clomid/dag

*In de laatse 2 weken van de kuur en 1e week van nakuur een dosis van 500 IU.

Bold : gekozen voor bold omdat het pas tot zijn recht komt na lang(er) gebruik.
Van Test E naar Susta : Om het lichaam opnieuw te prikkelen.

Bedankt voor jullie inzichten ✌️
Wat is je verleden kwa gebruik? Vind dit nogal flinke doseringen? Hoe zie je eruit? Hoe lang train je al? Hoe is je voeding?
En dan nog? Wat is je doel?

Al deze dingen bepalen mede of dit een degelijke kuur voor jou is...
 
Wat wil je nu eigenlijk dat hij zegt?
Libido en geen gyno zou voor mij ook wel een reden kunnen zijn om 4 weken 20mg tamoxifen te nemen.

Ik snap verder wel dat de haarlem studie geen duidelijk verschil heeft kunnen aantonen tussen wel of niet nakuren, maar zitten nogal wat haken en ogen aan.

Proefpersonen deden niet allemaal dezelfde kuur en mochten zelf bepalen of ze nakuurden of niet.
Kan dus best zo zijn dat de mensen die nakuurden van zichzelf wisten dat ze sowieso al trager herstelden of dat diegene zwaardere runs draaiden dan degene die niet nakuurden.
Minder slecht libido en geen gyno zijn geen tekenen dat het je herstel bevorderd. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn ervaring aangezien hij vaker zowel pct als geen pct heeft toegepast. Ik had gehoopt op bloedwerk wat het verschil tussen pct en geen pct weerlegd.

Je leest zelf ook dat ik niet beweer dat we ons kunnen vastpinnen op het haarlem studie maar dat er voor de rest geen data beschikbaar is. Vandaar dat ik graag wat dieper ga graven wanneer ik iemand tegenkom met veel ervaring hierin.
 
Back
Naar boven