AndroidHealthClinic

21-12-2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big T is zo vrij geweest om een teller op DBB te zetten. Nu weet ik precies hoe lang ik nog te leven heb en zal er zeker gebruik van maken. We kunnen op DBB doen en laten wat we willen en gele of rode kaarten zijn nu niks meer waard. :trollface:

**** de moderators!!
 
Kent er iemand eigenlijk websites en fora die aan dit onderwerp gewijd zijn? Ik bedoel dan websites van mensen die er in geloven, geen zoveelste uitleg waarom heel dit 2012-fenomeen onzin is.

Dit gaat helaas niet op, in de tijd van de mayakalender was er nog geen schrikkeljaar. Dus is sinds de creatië van die kalender de datum steeds per 4 jaar 1 dag teruggeschoven. De wereld had volgens de maya's moeten vergaan ergens in maart.

Inbe4 jij bent vast leuk op feestjes.
De Maya kalender was niet gebaseerd op de seizoenen zoals bij ons. Zij hadden geen schrikkeljaren nodig om de kalender te doen kloppen.
 
Zo, is al gepost wss. Maar bovenstaande is dus niet nodig over schrikkeljaren.

http://wetenschap.infonu.nl/natuurverschijnselen/46449-2012-het-einde-van-de-wereld.html

Onlangs werd bekend dat, mocht de wereld al vergaan, dit pas gebeurt op 2208, dit vermeld het NWT (Natuurwetenschap & Techniek) in hun novembernummer. Dit komt omdat wetenschappers een rekenfout hebben gemaakt met de telling en zou de kalender pas twee eeuwen later eindigen. Daarbij werd vermeld dat het vermoedelijk niet het einde van de wereld betekent, maar inderdaad een nieuwe cyclus. De Duitse wetenschapper Andreas Fuls gaat hiervan uit en zegt dat deze cyclus al zo’n 150.000 keer heeft moeten plaatsvinden vanaf het ontstaan van de aarde
 
Na dit alles gelezen te hebben, heb ik een vraag.

Stel iemand uit deze tijd is 40 jaar oud en heeft de wereld van nu wel gezien. Hij wil graag zien hoe de wereld er over 1000 jaar uit ziet.
Deze persoon zet je bijvoorbeeld in een trein die met 298.000 km/h (net niet de snelheid van het licht) rondjes om de aarde rijdt.
Als je dan over 1000 jaar de trein stil zet, is het dan zo dat de persoon biologisch maar 2 jaren ouder is geworden en nu dus lekker in het jaar 3012 verder kan leven? Eigenlijk een vorm van tijdreizen?

Puur theoretisch allemaal dit!

gewoon op je luie kont voor de pc zitten is al tijdreizen, dus zo bijzonder is het niet. Naar het verleden reizen, daarin ligt de uitdaging.
 
**** de moderators!!

UNITE!!!

Fans_war_face.gif
 
Die Maya's zitten al die westerlingen keihard uit te lachen. Op TV leggen ze uit dat het de einde van de mayacultuur is, niet van de wereld. Ondertussen al die domme toeristen die daar dan geld gaan uitgeven om die kalender te bekijken, zal hun een worst wezen :roflol:
 
gewoon op je luie kont voor de pc zitten is al tijdreizen, dus zo bijzonder is het niet. Naar het verleden reizen, daarin ligt de uitdaging.

Deze hoort bij de top 5 van domste opmerkingen die ik gelezen heb op dbb. De andere 4 uit de top 5 zijn gemaakt door I Xyzyx I, moet je nagaan.
 
Deze hoort bij de top 5 van domste opmerkingen die ik gelezen heb op dbb. De andere 4 uit de top 5 zijn gemaakt door I Xyzyx I, moet je nagaan.

In principe heeft hij wel een beetje gelijk, hij verteld het alleen een beetje apart.

Of je nou 10 jaar of of 10 minuten de toekomst in gaat het blijft tijd.
 
Zegt Nostradamus nog wat over 21-12-2012?
 
Zou eerder ongerust zijn over die zonnevlammen, shit werkt als een EMP grenade en legt alle elektriciteit op de wereld plat. Auto's rijden niet meer, geen communicatie mogelijk en ga maar door. Dan krijg je pas problemen.
 
Zou eerder ongerust zijn over die zonnevlammen, shit werkt als een EMP grenade en legt alle elektriciteit op de wereld plat. Auto's rijden niet meer, geen communicatie mogelijk en ga maar door. Dan krijg je pas problemen.

Valt mee, is te voorkomen.
 
Ik kan natuurlijk wel jouw DBB bestaan uitwissen op 21-12-2012 :D

lijkt me sterk, jouw ban en delete knop hebben geen jurisdictie in mijn hart ;)
 
Zou eerder ongerust zijn over die zonnevlammen, shit werkt als een EMP grenade en legt alle elektriciteit op de wereld plat. Auto's rijden niet meer, geen communicatie mogelijk en ga maar door. Dan krijg je pas problemen.
Solar Flares worden waargenomen voordat ze de aarde raken. Ze slaan niet onverwachts in.
 
Back
Naar boven