Fitness Seller

21 jaar - 1 jaar training - te weining kennis

Bezoekers in dit topic

rudolf1990

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2012
Berichten
35
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Hoi Dutchbodybuiling leden,

Ik ben nu ruim een jaar aan het trainingen in de sportschool en naam mijn eigen mening ben ik niet erg veel gegroeid ( kwa bouw )

Ik train 4 x per week en ben in een jaar tijd van 67 kilo naar 74 kilo gegaan, mijn vetpercentage is 9,1% maar ik heb moeite met een sixpack krijgen ( wel train ik die 3 x per week )

Al met al is mijn vraag wat ik nu het beste kan doen ?
Ik gebruik geen shakes/creatine/eitwitte/speciaal eten of wat dan ook,
ik eet gewoon zoals een normaal mens.

9:00 bord brinta
12 :00 bord brinta of broob met pindakaas
17:00 aardappels, groente, vlees
21:00 noobels, soep of kwark

Ik weet dat ik te weining eet maar ik ben financieel niet echt in staat om mezelf helemaal vol te stampen. Veel van jullie zouden misschien gaan lachen om mijn verhaal, en dat vind ik geen probleem. Ik hoop alleen wel dat jullie mij kunnen helpen met het verbeteren van mijn resultaten.
Indien gewenst kan ik een foto toevoegen van hoe ik er nu uitzie.

Graag hoor ik van jullie!
 
6 maaltijden per dag
sochtends whey brinta
3u later rijst kip
3u later rijst kip
3u later rijst kip
post workout shake en avond eten
voor het slapen gaan magere kwark

rijst kost geen **** ,3 stukken kip voor een dag is rond de 3 euro en de kwark rond de 80-90 cent.
 
sowieso eet je te weinig. hard trainen en goed eten doet wonderen.
 
Bijna niks eten en toch 7kg gainen, ga nu eens echt eten en het kan rap gaan. En zoveel hoeft het helemaal niet te kosten wat johnlol al zegt
 
Hey,

Alle eerst super bedankt allemaal!

Johnlol : ik ben eerlijk gezegd niet echt een rijst fan, is rijstepap ook goed?
Verder eet ik wel redelijk veel kip, ik heb bijvoorbeeld net nog 1,5kilo kipfilet gekocht,
dat is dan wel voor een aantal dagen natuurlijk.
Vanaf morgen was mijn plan om op te schrijven wat ik nou echt precies eet, en hoeveel calorieën er in zitten.

BobbyV : Ik train opzich wel hard, natuurlijk kan het altijd beter ( denk ik ) maar ik train toch al snel een uurtje als ik ga trainen, en deze week ben ik de al 4 keer geweest.

MarceldeV : Vind je 7 kilo veel ? Want ik ben er zelf niet echt van onderste boven.
Ik zal even een beetje rond neuzen op internet over wat ik het beste kan eten en zo, want het is ook niet de bedoeling dat ik te veel vet ga krijgen.
 
noobels :roflol:
7kg in 1 jaar met zo'n startgewicht en het vet percentage wat je nu hebt is niet verkeer dhoor, kan natuurlijk beter en daar moet je beter voor gaan eten.
 
Originele naam : Noobels zijn snel gemaakt en smaken lekker :p
Oke dan is dat toch een redelijk positief iets. Ik ga een soort van eet rooster maken
met daarin wat ik ga eten en zo.

Bedankt allemaal!
 
Hey,

Alle eerst super bedankt allemaal!

Johnlol : ik ben eerlijk gezegd niet echt een rijst fan, is rijstepap ook goed?
Verder eet ik wel redelijk veel kip, ik heb bijvoorbeeld net nog 1,5kilo kipfilet gekocht,
dat is dan wel voor een aantal dagen natuurlijk.
Vanaf morgen was mijn plan om op te schrijven wat ik nou echt precies eet, en hoeveel calorieën er in zitten.

BobbyV : Ik train opzich wel hard, natuurlijk kan het altijd beter ( denk ik ) maar ik train toch al snel een uurtje als ik ga trainen, en deze week ben ik de al 4 keer geweest.

MarceldeV : Vind je 7 kilo veel ? Want ik ben er zelf niet echt van onderste boven.
Ik zal even een beetje rond neuzen op internet over wat ik het beste kan eten en zo, want het is ook niet de bedoeling dat ik te veel vet ga krijgen.
Nah , niet goed , wat dacht je van pasta?
 
Veel meer eten, zoals John zegt :)
je kan wel heel goed trainen, maar je moet ook goede voeding hebben om alles terug op te kunnen bouwen!
 
Niet in het fabeltje trappen dat je je buik anders moet trainen dan andere spiergroepen.. gewoon 4x 8-12 werkt het beste! Dat heeft mij heel veel tijd gekost!
 
ja ik moet meer gaan eten dat was voor mij ook al duidelijk,
alleen ben ik niet zo fan van eten haha
( ja ik weet het, kleinere maaltijden per keer ) maar alsnog blijft lastig.

Vanavond toch redelijk gegeten,
2 kippenpotten
bord rijst
ijsberg sla 100 gram

Weet iemand ook hoe lang het ongeveer duurd tot je echt zichtbaar groeit ? dus dat mijn armen ineens 10cm dikker zijn of zo ?
 
Voeding zijn de bouwsteentjes he.

Wanneer (welke tijd) train je? Een goede maaltijd na de training zou ik wel nemen ipv noobels, soep of kwark.
 
Niet in het fabeltje trappen dat je je buik anders moet trainen dan andere spiergroepen.. gewoon 4x 8-12 werkt het beste! Dat heeft mij heel veel tijd gekost!

4x 8-12 bovenkant, 4x 8-12 onderkant, 4x 8-12 iedere zijkant ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 21:10 ----------

ja ik moet meer gaan eten dat was voor mij ook al duidelijk,
alleen ben ik niet zo fan van eten haha
( ja ik weet het, kleinere maaltijden per keer ) maar alsnog blijft lastig.

Vanavond toch redelijk gegeten,
2 kippenpotten
bord rijst
ijsberg sla 100 gram

Weet iemand ook hoe lang het ongeveer duurd tot je echt zichtbaar groeit ? dus dat mijn armen ineens 10cm dikker zijn of zo ?

Als je redelijk eet - half jaar? Echt big difference richting afgetraint, 2-3 jaar?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 21:12 ----------

Voeding zijn de bouwsteentjes he.

Wanneer (welke tijd) train je? Een goede maaltijd na de training zou ik wel nemen ipv noobels, soep of kwark.

2 schepjes shake + oats will do, simpel en goed weg te krijgen(nog altijd geen volledige maaltijd, maar komt in de buurt)
 
Back
Naar boven