Fitness Seller

21 jaar/ nieuw in fitness wel gevorderd in kickbox (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denniz

Cool Novice
Lid geworden
3 sep 2019
Berichten
70
Waardering
26
Lengte
1m77
Massa
70kg
Vetpercentage
25%
Hallo allemaal zal me zelf even voorstellen
Jonge jongen 21 jaar kickbox doe ik al 13 jaar maar in de fitness redelijk nieuw nog nooit eerder gedaan nu 6 maandjes bezig

Doel; gewicht het zelfde vetpercentage omlaag brengen massa om hoog heb hier onder 2 foto’s van de meting percentage nu vs 6 maanden geleden, percentage wil nu niet echt meer omlaag iemand tips ?
 
Laatst bewerkt:
Hier t verschild 6 maanden geleden vs nu
 
Laatst bewerkt:
marina1975 kan je vast wel tips geven qua voeding. Ik moet wel zeggen dat ik denk het zo goed als onmogelijk is om 100kg te blijven wegen met een vetperc. van 26-25%
 
marina1975 kan je vast wel tips geven qua voeding. Ik moet wel zeggen dat ik denk het zo goed als onmogelijk is om 100kg te blijven wegen met een vetperc. van 26-25%

Thanks voor het reageren, vet percentage is nu 24,9 dus nu -1,4 het liefst ga ik naar 20 op het zelfde gewicht moet te doen zijn toch lijkt mij ? Helemaal droog wil ik niet vind dit gewicht perfect en wil het liefst lekker groot zijn haha
 
Post je voeding eens
 
Post je voeding eens

Calorieën hou ik niet echt bij maar Mn eet patroon is vrij simpel

Werk in de bouw dus relatief Zwaar werk
Ik begin de dag met een stuk fruit
Dan op werk eet ik 2 boterhammen/croissants in de ochtend en middag.
Avond eten wat de pot schaft
Drink heel de dag door water enkelt in de avond 2/3 glaasjes frisdrank of voor het trainen ff een AA voor suiker boost
Snoepen doe ik niet echt is niet zo mijn ding

En weekends mag het allemaal wat losser ga ik wel eens uit eten of eet ik wat makkelijker etc maar ook dan eet ik niet overmatig veel
 
welke klasse? c-b-a
 
Back
Naar boven