AndroidHealthClinic

21 jaar/ nieuw in fitness wel gevorderd in kickbox (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

thanks!
 
Hey mede buildersss ! Vraagje.
Ik weet niet of het aan mij licht maar ik heb het gevoel of mijn biceps niet echt meer willen groeien met de trainings wijze die ik nu heb

Alsof ik een nieuwe prikkel nodig heb denk ik want ik groei nog steeds met alles maar heb t gevoel of biceps nu even stil staan

ik doe nu

Rechte stang: 10KG. 21en. 2 sets
Rechte stang: 20KG. 12 reps. 2 sets
Rechte stang: 10KG. Tot de Max

en als ik dan nog merk van er zit nog wat energie in sluit ik af met dat bankje met dat bicep Curl bankje

heeft iemand een andere strategie voor mij die ik zou kunnen uitproberen ? Mvg
 
Isolatie oefeningen en dan 3 tot 4. Ik heb daar speciale dagen voor. Ik finishte in 2019 mijn workouts na de compounds altijd met isolatie oefeningen voor de armen waren er 1 tot 2. Nu ben ik aan het experimenteren. Armen pak ik nu meer aan dan voorheen. Dit is wat ik doe en daarom geen idee hoe jij erop zou reageren, moet het bij mezelf nog afwachten.

Isolatie wordt onderschat, men heeft het steeds over compounds, maar ik zou isolaties ook in je training betrekken.
 
Als je de compounds echt correct uitvoert en dus ook echt de bedoelde spiergroepen aanspreekt , dan groeien je biceps echt wel.
Ik heb amper isolatie oefeningen uitgevoert maar mijn biceps en triceps groeien net zo hard mee.
Enigste isolatie wat ik doe is shrugs en calf raises .
Maar het is wat je persoonlijk fijn vind denk ik.

3 tot 4 sets idd.
Vooral de 3e en 4e set voel ik persoonlijk vaak lekker.
 
Ja of m’n biceps zijn er gewend aan geraakt en vereisen een nieuwe prikkel ? Ik heb nu t gevoel alsof ik ze onderhoud op dit niveau dus niet vooruit gaan maar ook niet achteruit
 
Borst - bicep

Vleugels - schouders - traps

Rug - Tricep - onder arm (onder rug)



Borst - bicep

Vleugels - schouders - traps

Rug - Tricep - onder arm (boven rug)

dit is nu mijn schema. Isolatie zit er in verwerkt vanaf het begin doe ik dat al
 
Achteruit gaan ze niet hoor, tenzij je permanent stopt met krachttraining, ik denk idd een kwestie van zoeken naar nieuwe prikkels, maar tot waar wil je gaan? jij deed aan kickboksen toch?
 
Klopt nu is het voor mij
3x pw kracht training
1x pw Kickbox

wil ze gewoon nog groter hebben haha
 
Back
Naar boven