Fitness Seller

22.50 Reportage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Gaat over worstelaars.
 
welk kanaal ????
 
kan je die aflevering ook online bekijken ?


koe ontvangt die shizzle niet
 
Shizzel fizzel ik heb geen televizzel
 
Kijk normaal gesproken toch elke zondag naar reportage maargoed, thnx voor de tip :)
 
had deze al eens gezien. ik kijk op voorhand sowiezo weinig WWE/WWF reportages, omdat ik me dan alleen maar zit te ergeren. Vaak worden de atleten afgeschilderd als clowns die alleen maar dom rondrennen en achterlijke dingen doen. Ook hebben vaak de verslaggevers 0,0 verstand van het wereldje. Zit ik me alleen maar aan te ergeren :) Als je een mening wilt krijgen over Amerikaans show-worstelen, zal je enige tijd de wekelijkse shows moeten volgen, zodat je er zelf een beeld van krijgt. Zo'n reportage is veel te oppervlakkig.
 
Man-Mountain zei:

:D Ik dacht dat iedereen het programma "Reportage" van SBS wel kende.

:o
 
Heb het gisteren ook gezien. Was een aardige docu.

o/t: Hoe heet die presentator ook alweer? Die knaak heeft echt zo'n onmogelijke naam, iets als Naaktgeboreninhetvecht ofzo.
 
Ik vond alleen beetje triest dattie vrouw van socko ging huilen in het publiek omdat hij klappen kreeg.
 
Mars zei:
Ik vond alleen beetje triest dattie vrouw van socko ging huilen in het publiek omdat hij klappen kreeg.


man hij werd helemaal kapot geslagen, zag je die cut in ze hoofd :eek:
 
Ja maar het blijft show en dood zal die er niet van gaan.
 
Mars zei:
Ja maar het blijft show en dood zal die er niet van gaan.
gezond kan het toch niet zijn
wat niet wil zeggen dat ik niet met veel plezier keek naar de wcw toen die 5 jaar geleden op de belgische tv kwam
 
Back
Naar boven