Fitness Seller

220 squat

Bezoekers in dit topic

Ziek! :D
Netjes! :)
 
Klasse!! Dat doe ik je niet na!
Je hebt hier zekers flink voor lopen spuiten gek!
Wat is je kuurgeheim?
 
Nou, zo high bar zal het idd geen reet uitmaken hoe of waar ie z'n handen houdt maar als ie low bar gaat en z'n duimpjes om de bar houdt dan gaan z'n polsjes pijn doen want daar zijn ze niet voor gemaakt.

Als hij lager op z'n rug ligt gaat hij iets meer naar voren kantelen met z'n torso (meer zitten dus), hierdoor spreekt ie z'n glutes en hamstrings meer aan en zal ie wsch na een paar maandjes een stuk meer squaten. Ook al zeggen de meeste mensen hier dat zo'n squat meer een goodmorning dan een squat is. Het gaat om de hipdrive en de hoek van de torso die groter moet worden, als dit zo is dan is het gewoon een squat.

Kan je met een low bar trouwens goed full squatten?
 
Klasse!! Dat doe ik je niet na!
Je hebt hier zekers flink voor lopen spuiten gek!
Wat is je kuurgeheim?


Waarom ben jij zo ****ing vervelend?
 
Kan je met een low bar trouwens goed full squatten?
Niet zo full als oly door de kanteling van je torso maar nog wel dieper dan dit filmpje. (geen haat)
 
Ik heb zo n hekel aan mensen die denken dat kuren een middel is waarbij je opeens een super bb bent of berensterk bent of mensen die denken dat shakes en creatine wondermiddeltjes zijn. Kuren of niet 220 kg squat is gewoon respect. Ik doe het je niet na.
 
Ik heb zo n hekel aan mensen die denken dat kuren een middel is waarbij je opeens een super bb bent of berensterk bent of mensen die denken dat shakes en creatine wondermiddeltjes zijn. Kuren of niet 220 kg squat is gewoon respect. Ik doe het je niet na.

Thx :)
 
Ik heb zo n hekel aan mensen die denken dat kuren een middel is waarbij je opeens een super bb bent of berensterk bent of mensen die denken dat shakes en creatine wondermiddeltjes zijn. Kuren of niet 220 kg squat is gewoon respect. Ik doe het je niet na.
Inderdaad... Hoeveel pussies ik wel niet ken die stoer genoeg zijn om roids te gebruiken, maar een stang in de nek doet teveel pijn...


Lekkere squats! :D
 
Dikke squats, en goede motivatie, keep on going.
 
Sick!


Hoe doen jullie dat met die stang.. Ik doe 110 ong, maar dan voel je die stang al behoorlijk, lijkt mij met 220 niet echt prettig?

Of moet ik gewoon een grotere rug maken :P

Pijn of nie, Omhoog dat ijzer!:wl::p
 
Zeer sterke squat.

Goede squat zou ik niet willen zeggen, maar zeer bewonderenswaardig dat je parallel gaat met zo'n hoog gewicht!
 
Laatst bewerkt:
Motiverend filmpje.
Thanks.
 
tering hey die ramon is ook bezig met zijn haatzaai. Tyf een heel eind op
 
bruut gedaan kerel , chapeau ! :cool:
 
Back
Naar boven