MuscleMeat

220 squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen commentaar misschien?
Hij wil gewoon showboaten met zn goede squat..
zou ik ook doen als ik dat kon!

Haha :D, commentaar mag zeker hoor, maar ik heb geen boodschap aan commentaar over hoeveel juice ik wel niet gebruik, als het allemaal zo easy was zouden er wel meer mensen op het podium staan en 200+ kg squatten.
 
Zeker een mooie prestatie!
 
Maar wat voor commentaar wil je dan?

Als ik commentaar zou moeten geven:
Stang lager op de rug - > dan gaan een aantal andere 'foutjes' automatisch ook weg
Duimloze greep hanteren i.v.m. belasting

En als het specifiek een oly squat is dan zou ik nog wel wat dieper gaan maar voor normale squats zijn ze er prima uit.

Stang lager op de rug? Die stang ligt precies goed...als hij nog lager gaat rolt hij er ws af man. En hoezo duimloze greep? Ik denk dat Aron zelf wel voelt of dit of een duimloze greep beter voor hem is, denk je niet?

Heel nette squats...doe ik je niet na ;) Precies de goede diepte ook...dit is minimaal parallel, dieper is echt nergens voor nodig.
 
Stang lager op de rug? Die stang ligt precies goed...als hij nog lager gaat rolt hij er ws af man. En hoezo duimloze greep? Ik denk dat Aron zelf wel voelt of dit of een duimloze greep beter voor hem is, denk je niet?

Heel nette squats...doe ik je niet na ;) Precies de goede diepte ook...dit is minimaal parallel, dieper is echt nergens voor nodig.
Nou, zo high bar zal het idd geen reet uitmaken hoe of waar ie z'n handen houdt maar als ie low bar gaat en z'n duimpjes om de bar houdt dan gaan z'n polsjes pijn doen want daar zijn ze niet voor gemaakt.

Als hij lager op z'n rug ligt gaat hij iets meer naar voren kantelen met z'n torso (meer zitten dus), hierdoor spreekt ie z'n glutes en hamstrings meer aan en zal ie wsch na een paar maandjes een stuk meer squaten. Ook al zeggen de meeste mensen hier dat zo'n squat meer een goodmorning dan een squat is. Het gaat om de hipdrive en de hoek van de torso die groter moet worden, als dit zo is dan is het gewoon een squat.
 
Laatst bewerkt:
Nou, zo high bar zal het idd geen reet uitmaken hoe of waar ie z'n handen houdt maar als ie low bar gaat en z'n duimpjes om de bar houdt dan gaan z'n polsjes pijn doen want daar zijn ze niet voor gemaakt.

Als hij lager op z'n rug ligt gaat hij iets meer naar voren kantelen met z'n torso (meer zitten dus), hierdoor spreekt ie z'n glutes en hamstrings meer aan en zal ie wsch na een paar maandjes een stuk meer squaten. Ook al zeggen de meeste mensen hier dat zo'n squat meer een goodmorning dan een squat is. Het gaat om de hipdrive en de hoek van de torso die groter moet worden, als dit zo is dan is het gewoon een squat.

Onzin mijn duimen gaan er ook gewoon omheen, techniek is denk ik toch persoonlijk, verder leuke squatjes
 
Onzin mijn duimen gaan er ook gewoon omheen, techniek is denk ik toch persoonlijk, verder leuke squatjes
Ja, mijn opa is 100 geworden en heeft 85 jaar gerookt. Dus je kan gewoon roken zonder op je 50e te sterven aan longkanker.
Dat's toch geen redenatie?

Zolang je geen last van je polsen hebt betekent het alleen maar dat je de barbell precies op het juiste plekje in je palm laat drukken. Maar veel mensen houden de barbell echter midden in hun hand vast en de hoek van de hand tot de onderarm is dan 90 graden waardoor de druk op je pols gigantisch groot is. Duimloze grip zorgt ervoor dat je makkelijker op de juiste manier het rollen van de barbell tegenhoudt zonder je pols dus te verpesten.
 
****ing bruut!

Lastig om hier wat aan af te zeiken zeg!
Laten we het maar op fake plates houden.

Keep those brutal work out movies coming!
 
Super prestatie man!

Ik heb die Squats al in het echt gezien en ik kan je vertellen ik heb nog nergens iemand zo laag als Aron en Jeppe zien gaan met SQ!
 
verry nice :clap:

ik mis die van jeppe :P

pussy :toilet:
:kiss:
 
Super prestatie man!

Ik heb die Squats al in het echt gezien en ik kan je vertellen ik heb nog nergens iemand zo laag als Aron en Jeppe zien gaan met SQ!

Thx beast :D
 
Super prestatie man!

Ik heb die Squats al in het echt gezien en ik kan je vertellen ik heb nog nergens iemand zo laag als Aron en Jeppe zien gaan met SQ!
Dan mogen ze Aron en Jeppe als voorbeeld nemen. Zo diep hoor je gewoon te squaten. :)
 
Halve rom? ??? Ziet er gewoon onwijs goed uit man! :thumbup:
 
dik onder para! Vet bruut
 
Hele mooie squat, respect
 
Grappig hoe mensen hier nog commentaar kunnen op geven. Ik ben bij ons een van de enigen die zo diep gaat. En deze man doet het gewoon met 220kg, niks dan respect imo.
 
Zeer netjes!
Wat betreft stang lager op de traps. Dit is persoonlijk, maar merk zelf dat als je hem iets lager legt (en nee, stang gaat niet rollen ;) ), je wat stabieler de beweging kan uitvoeren. Maar zo hoog vind ik 'm niet op de traps liggen. Ik heb toevallig van de week 4x210 gesquat. En dat was kneiterzwaar. Dus weet ongeveer wel wat je gevoeld hebt.

Maar dit zijn gewoon mooie gecontrolleerde squats. Niks laten vallen of gebounce onderin. Je hebt het gewicht onder controle tijdens de gehele beweging. :thumbup:
 
Potverdomme man, petje af! Doe ze zelf wel net zo diep, maar dan met 100kgtjes minder... 220 en zo diep is gewoon abnormaal.
 
nette squat:thumbs:
 
Ik zie niet in wat er mis moet zijn met je rom, beestig gedaan.
 
Goede squats hoor! Erg sterk! :D
 
Back
Naar boven