XXL Nutrition

23 jaar, 2 jaar trainen, 15 % vet

Bezoekers in dit topic

FlyingYogiBear

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2010
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Ik train ongeveer 2 jaar, ben 183m, weeg gemiddeld tussen de 80 - 84 kg train full body 4 x in de week. Bodyfat % veranderd om de zoveel tijd, het werk dat ik doe beïnvloed dat ook gedeeltelijk. Gemiddeld is me bf tussen de 10-14 %, ben nooit echt daaronder gegaan.

Ik kan best tegen wat kritiek, maar kom met oplossingen en nieuwe ideeën als inspiratie.

Foto1021.jpg


Foto1022.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wil niet lullig zijn, maar je titel en tekst kloppen van geen kant met elkaar, je foto's zijn vrij onduidelijk en je vraagt om oplossingen voor problemen die je niet verteld...???
 
Dit is sowieso wel lager dan 14, snap alleen niet waar je een oplossing voor zoekt?
 
Ik ben geen expert:p whehe mischien ben ik een beetje vaag geweest maar goed.
Wat voor op en aanmerkingen hebben jullie voor mij.. tipss.

Ik maak eigenlijk nooit pic`s van mijzelf maar ik was gwn benieuwd naar jullie reacties.
 
Maak eens wat betere fotos. Hierop kan je toch niet ordelen.
 
ik heb nog een idee! post wat betere foto's dan kunnen we beter kritiek geven(a)
 
Begin eerst maar eens met een goede titel... klopt voor geen meter met de tekst.
 
je hebt een goede bouw.
 
Je lichaam lijkt veel op dat van mij, creepy:bang:
 
4x fullbody ? ben je wel helemaal goed ? WTF
 
ja man, 1.rug buik biceps, 2. Borst triceps, 3. benen buik, 4. schouders, trapezius..
Der zit niet echt een volgorde in, soms gooi ik het door elkaar. hou me niet aan een strak schema ofzo, ik ga gwn door totdat mijn mijn spieren op zijn. Ik train op een circuit basis, dit omdat ik snelheid wil en moet behouden voor mijn werk.
 
das toch geen fullbody...
 
lol das dus gewoon een split xD
 
full body split jah :p
 
tip: borsthaar afscheren

Denk dat dit geen 15% is maar hoger. Ik zit op 14-15 en ben een stuk droger. Kan ook zijn dat ik het verkeerd heb gemeten bij mezelf...
 
donderop man, wat is dat voor gay shit, borsthaar scheren .;) whehehe ik wil het juist gaan vlechten als t iets langer wordt .;) Dat bodyfat heb ik simpel weg in de gym met zo`n apparaatje gemeten, uiteindelijk gaat `t om t hoe je body oogst.. in mijn geval kan er wel wat spier bij en wat vet af:p
 
Back
Naar boven