Fitness Seller

23 sept. Santa Susanna Pro Grand Prix ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Op 23 september, 6 dagen:eek: voor de Mr.O zal de enige Europese (IFBB) pro wedstrijd worden gehouden in Santa Susanna in Spanje.
Voor de tweede keer op rij organiseren Jose Ramos en IFBB president Rafael Santonja deze wedstrijd met een prijzengeld van $ 25.000,-., de top 3 zal zich
plaatsen voor de Mr.O.

Het deelnemersveld bestaat (voorlopig) uit geheel Europese pro's, mooie gelegenheid dus om hen ook op niveau te schatten. Nette line up kunnen we verwachten met o.a. Paco Bautista (winnaar 2006), Markus Ruhl, Ronnie Rockel, Silvio Samuel, Tommi Thorvildsen, Daniele Seccarecci, Oleg Makchantsev, Sergey Tsikunkov en Mike Sheridan.

Ben vooral benieuwd naar die nieuwe jongens uit het voormalige oostblok, echt buffels...wil ze weleens in verhouding zien tegen gasten als Ruhl en Samuel. Zag ook Daron Lytle uit Belgie zal ook in de line up verschijnen, er is dus ook weer een Belgische pro in het ciruit:cool:...misschien dat een van de Belgische members hier wat meer over hem kunnen vertellen, kende hem nog niet:nope:.
 
Markus Markus Markus!!!
 
Markus en Rockel zowieso in de top3 :D:D:D
 
Goed atleet maar vrees dat hij serieus nog gaat tekort komen.
 
Goed atleet maar vrees dat hij serieus nog gaat tekort komen.

Idd, mooie atleet maar veel te licht voor schade aan te richten bij de profs... Clarence Devis heeft toen die wedstrijd om die profkaart van m verloren maar puur op conditionering. Denk dat Clarence meer geschikt had geweest bij de profs
 
Daron Lytle

Heb het idee dat Paco Bautista vorig jaar won omdat hij uit spanje kwam:o maar denk dat hij dit jaar niet in de top 3 zal zitten gezien het deelnemerveld.

Mijn (voorlopige) top 3 voor de Santa Susanna:study:.
1. Silvio Samuel
2. Markus Ruhl
3. Ronnie Rockel

Paco Bautista en Daniele Saccarecci zie ik als outsiders voor de top plaatsen.

Aardige fysiek Daron Lytle, zie hem nog niet direct in de top 10 eindigen in Spanje maar potentieel heeft hij wel...netjes dat hij Clerence Devis wist te verslaan, dat is toch een van de beste amateurs van Europa.
Belgie staat dus ook weer op de Pro bodybuilding kaart;).

Wong Hong waar ik een tijdje terug een topic over heb gemaakt is ook
toegevoegd aan de line up in Santa Susanna, las ik net.
 
Laatst bewerkt:
Heb het idee dat Paco Bautista vorig jaar won omdat hij uit spanje kwam:o maar denk dat hij dit jaar niet in de top 3 zal zitten gezien het deelnemerveld.

Mijn (voorlopige) top 3 voor de Santa Susanna:study:.
1. Silvio Samuel
2. Markus Ruhl
3. Ronnie Rockel

Paco Bautista en Daniele Saccarecci zie ik als outsiders voor de top plaatsen.

Aardige fysiek Daron Lytle, zie hem nog niet direct in de top 10 eindigen in Spanje maar potentieel heeft hij wel...netjes dat hij Clerence Devis wist te verslaan, dat is toch een van de beste amateurs van Europa.
Belgie staat dus ook weer op de Pro bodybuilding kaart;).

Wong Hong waar ik een tijdje terug een topic over heb gemaakt is ook
toegevoegd aan de line up in Santa Susanna, las ik net.

Paco heeft vorig jaar gewonnen omdat hij qua conditionering niet te benaderen was, Ruhl mikte toen op de Olympia en stond dus nog niet 100 percent. Silvio staat altijd in vorm en krijgt nu eindelijk de plaatsingen waar hij recht op heeft, wat niet altijd zo is geweest (vorig jaar). Persoonlijk denk ik ook dat Silvio deze wedstrijd gaat winnen

Clarence in vorm (moet nog wat puzzelen aan zn piek) haalt op dit niveau zeker een top 10 maar vraag is of we dit supertalent ooit op een prowedstrijd gaan zien...
 
Heb het idee dat Paco Bautista vorig jaar won omdat hij uit spanje kwam:o maar denk dat hij dit jaar niet in de top 3 zal zitten gezien het deelnemerveld.

Mijn (voorlopige) top 3 voor de Santa Susanna:study:.
1. Silvio Samuel
2. Markus Ruhl
3. Ronnie Rockel

Paco Bautista en Daniele Saccarecci zie ik als outsiders voor de top plaatsen.

Aardige fysiek Daron Lytle, zie hem nog niet direct in de top 10 eindigen in Spanje maar potentieel heeft hij wel...netjes dat hij Clerence Devis wist te verslaan, dat is toch een van de beste amateurs van Europa.
Belgie staat dus ook weer op de Pro bodybuilding kaart;).

Wong Hong waar ik een tijdje terug een topic over heb gemaakt is ook
toegevoegd aan de line up in Santa Susanna, las ik net
.


hier je foto, ouwe rukker:D!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
moet trouwens zeggen dat ik denk dat hij ook een goeie kans maakt, staat er flink goed bij:D!


BTW:D: karma plz, 1000e post bereikt:D!
 
Ziet er goed uit die Wong Hong, moet ik maar ook vaker naar de chinees.
 
ik gun Markus Ruhl de eerste plek trouwens, gewoon omdat hij een van mijn favo pro's is!
 
Als het goed is doet Hedwig Parden ook mee. laatst voor de vakantie gesproken is hij in voorbereiding voor deze wedstrijd.
 
Hedwig Parden

Als het goed is doet Hedwig Parden ook mee. laatst voor de vakantie gesproken is hij in voorbereiding voor deze wedstrijd.

Hij heeft zich in iedergeval nog niet aangemeld:o maar dat kant natuurlijk nog komen, hij heeft nog een aantal weken;). Had zelf b.v. Ed van Amsterdam en Khalid ook graag op deze wedstrijd gezien...denk dat er voor hun in Europa meer te halen valt dan de wedstrijden die ze hebben gedaan in de USA.
Je moet daar toch de concurrentie met de gevestigde orde in het hol van de leeuw aan + het feit dat er daar geen hond meer komt kijken naar pro bodybuilding. Al met al kun je dan beter een wedstrijd draaien in Europa, sportief en commercieel vele malen interessanter dacht ik zo;).
 
Ik ben voor Ronnie Rockel #1.

Weet iemand iets over Shehab Eldin, zag hem laatst nog lopen in de stad maar volgens mij word het niks meer met zijn benen.
 
Ik ben voor Ronnie Rockel #1.

Weet iemand iets over Shehab Eldin, zag hem laatst nog lopen in de stad maar volgens mij word het niks meer met zijn benen.

Het laatste wat ik gehoord heb was dat hij mr Olympia ging winnen
 
Het laatste wat ik gehoord heb was dat hij mr Olympia ging winnen

Idd van Shehab al een tijdje niets meer gehoord...jammer;)...kreeg natuurlijk een berg van kritiek over zich heen en heeft misschien daarvoor iets de luwte gezocht. Hij moet gewoon ff de schouders onder de squat zetten:lifter: en proberen er nog eens flink voor te gaan...misschien zien we hem volgend jaar wel weer ergens, zie zijn begeleider trouwens ook nooit meer op het forum;).
 
ik ga de IRONMAN en SECREMENTO PRO in february 2008 mee doen. en shehab gaat ook dezelfde doen.

GRoeten, khalid
 
Als het goed is doet Hedwig Parden ook mee. laatst voor de vakantie gesproken is hij in voorbereiding voor deze wedstrijd.

Ik zie hem vaak bij mij in de sportschool trainen, maar zoals hij er nu uitziet mist hij zwaar massa ten opzichte van andere grote namen zoals Markus Ruhl
 
Veel succes khalid op je volgende wedstrijden
 
Back
Naar boven