Fitness Seller

23 sept. Santa Susanna Pro Grand Prix ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

4e plaats is voor alweer een Duitse gigant Manfred Petautsch;)

Jammer dat Armin Scholz heeft moeten afhaken door een overdosis insuline:(, dit bedoel ik nou...op een of andere manier kleunt Milos altijd verkeert in de laatste fase van de voorbereiding en laat hij die gasten onverantwoorde risico's nemen:o.

Uitslag was een beetje te verwachten;)...normaal zal Paco ergens op een 7e of 8e plaats eindigen maar omdat de Grand Prix in Spanje was...:dunno:.
Goede plaatsing echter wel weer van Martin Kjellstrom, gast klimt steeds iets hoger op de ladder.

Ben ik het niet mee eens, Paco pakt al die mannen VER qua conditionering, ik denk niet dat de IFBB zich zo wil laten kennen... Van Amsterdam kreeg toch ook geen cadeaus indertijd op de Holland GP ???

Ik vind Paco's zege verdiend, zeker als Ronnie met PENS van hier tot Hong Kong inclusief bloat Mr Olympia mocht zijn. Marcus stond bovendien (nog) niet 100 percent. Enige discutabele vind ik dat 3 op 2 hoorde (Rockel)
 
iedereen heeft het over zn conditie maar kijk eens naar die massa....???
ik begrijp niet hoe jullie hier naast kunnen kijken.
imo zal marcus nooit meer zn NOC-versie evenaren.
Paco's zege veruit verdiend
 
die vascularisatie op paco's quads is bruut man!
 
4e plaats is voor alweer een Duitse gigant Manfred Petautsch;)

Jammer dat Armin Scholz heeft moeten afhaken door een overdosis insuline:(, dit bedoel ik nou...op een of andere manier kleunt Milos altijd verkeert in de laatste fase van de voorbereiding en laat hij die gasten onverantwoorde risico's nemen:o.

Hee Dave,

Hoe kom je hierbij? Ik krijg net van Manion mail dat ie gewoon 4e is en Petausch eindigde volgens die lijst ergens onderaan???
 
4e plaats is voor alweer een Duitse gigant Manfred Petautsch;)

Jammer dat Armin Scholz heeft moeten afhaken door een overdosis insuline:(, dit bedoel ik nou...op een of andere manier kleunt Milos altijd verkeert in de laatste fase van de voorbereiding en laat hij die gasten onverantwoorde risico's nemen:o.

Hee Dave,

Hoe kom je hierbij? Ik krijg net van Manion mail dat ie gewoon 4e is en Petausch eindigde volgens die lijst ergens onderaan???


jep armin(4de) stond in goede shape on stage ;)
 
Back
Naar boven