Fitness Seller

24 1000kg kettlebell swings per dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Zouden die ook helpen?
 
Lekker 24 swings met een 1000kg kettlebell. jij moet wel een beest zijn zeg!
 
Zouden die ook helpen?

1000 * 24 kilo ?

maar wat bedoel je met helpen ? Helpen met wat.. je rug vernken (als ik sommige mensen zie zwaaien...) , aankomen, sterker worden, groter worden, kleiner worden, uithoudingsvermogen verbeteren ?

Het moet naturlijk geen cardio worden, want cardio is evil.
 
1000 * 24 kilo ?

maar wat bedoel je met helpen ? Helpen met wat.. je rug vernken (als ik sommige mensen zie zwaaien...) , aankomen, sterker worden, groter worden, kleiner worden, uithoudingsvermogen verbeteren ?

Het moet naturlijk geen cardio worden, want cardio is evil.

trolls.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1000 * 24 kilo ?

maar wat bedoel je met helpen ? Helpen met wat.. je rug vernken (als ik sommige mensen zie zwaaien...) , aankomen, sterker worden, groter worden, kleiner worden, uithoudingsvermogen verbeteren ?

Het moet naturlijk geen cardio worden, want cardio is evil.

Wazzup dis een trolltopic, spoof van de serieuze 1000x24.
 
Nee al die andere antwoorden (inclusief de jouwe) zijn een zinvolle bijdrage aan deze thread/forum.... :rolleyes:

Het idee van 1000 swings is niet zo heel bijzonder

[Link niet meer beschikbaar]

Hier. 10.000 swings in 10 dagen voor fatloss op T-nation zelfs:

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/ten_thousand_swings_to_fat_loss

Wazzup: de 1000 swings per dag is inderdaad iets bekend, en dat bedoelde ik dus ook niet met het trollen. Maar Jwdoetookmee heeft er bewust 24 swings van 1000 kg van gemaakt :p.

Het omgekeerde dus van: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/1000-24kg-kettlebell-swings-per-dag-7-dagen-lang-resultaat-foto-319978/
 
Hahaha holy shit
 
Wat is het doel van je zoveelste k*t topic?
 
haha jezus, die had je niet bedoeld waarschijnlijk xD
 
Back
Naar boven