AndroidHealthClinic

25% vetpercentage, cutten met of zonder

  • Topic starter Largo
  • Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 6K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Largo

Novice
Lid geworden
3 jun 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Hallo allemaal ik ben 1.90 ik weeg 105 ik train ruim 6 jaar maar steeds met korte pauzes.training ligt nou op een laag pitje.
Ik heb de motivatie weer en ik wil weer vol aan de bak.
Ik wil cutten met een lage dosering test en lage dosering anavar kan dit met mijn vetpercentage ? of eerst naturel flink afvallen ?
 
Zonder, gezien je stats.
 
Ik zou ook zonder doen. Zoals ik kan lezen hier en daar, zal AAS op hoog VP meer problemen geven (je wordt vetter waarschijnlijk, kans op man-boobs is groter).

Ik zit zelf momenteel rond de 20% en ik probeer 3 keer per week een uur cardio te
Doen + een kcal deficit. Ohja, ik trainen 5 dagen per week.
 
Welk vp is veiliger om te beginnen met een milde kuur
 
Sowieso onder de 15% komen. Gebruik de search functie, er is genoeg over geschreven/gediscussieerd.
 
Welk vp is veiliger om te beginnen met een milde kuur

Wat moet je met een kuur als je op 25% staat? Zou eerst eens wat leren over voeding voor je gaat kuren..
 
Zorg eerst maar eens dat je natty op een gezond vetpercentage komt

hoe ziet je voeding er uit op dit moment ? Hoeveel kcal ? En wat zijn de macro’s ?
 
Maak in ieder geval een gestructureerd plan, lijkt me niet al te slim om op zo’n hoog vet percentage al stoffen te gebruiken. Verhoogt alleen maar je aromatisatie die al verhoogt is op dit vet percentage. Zorg dat je in ieder geval rond de 15% zit voordat er externe hormonen bijknalt. Je kan gelukkig waarschijnlijk wat agressiever afvallen in het begin dus hoef je er niet heel lang mee te wachten als je het slim aanpakt
 
Maak in ieder geval een gestructureerd plan, lijkt me niet al te slim om op zo’n hoog vet percentage al stoffen te gebruiken. Verhoogt alleen maar je aromatisatie die al verhoogt is op dit vet percentage. Zorg dat je in ieder geval rond de 15% zit voordat er externe hormonen bijknalt. Je kan gelukkig waarschijnlijk wat agressiever afvallen in het begin dus hoef je er niet heel lang mee te wachten als je het slim aanpakt
Goede eerste post, dit topic is al meer dan een half jaar oud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven