AndroidHealthClinic

250 test/400 mast>cruise

Bezoekers in dit topic

takka

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2012
Berichten
155
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Heb 10 weken 250mg test-e, 400mg mast-e er op zitten.
Nu wil ik cruisen(250mg test-e ew) en dan weer gaan blasten.
Hoelang zouden jullie cruisen na deze lichte kuur(test/mast). Meerdere meningen gehoord ene zegt niet echt nodig om te cruisen na zo een lage dosis, andere weer wel.
En ja bloedwerk zou het beste zijn maar ben benieuwd naar jullie meningen.
 
Wat is uberhaupt je doel met 250 test als blast?

Ik zie de meeste cruises rond de 6 weken, maar kan dat niet onderbouwen.
 
4 weekjes is zat.
 
250 test 400 mast is cruisen :laugh: Wil je voor onbepaalde tijd gaan blast-cruisen of bedoel je een bridge en daarna off?

Als je voor lange tijd wil gaan blast cruisen zou ik geen cruise doen hierna maar eerst een fatsoenlijke blast van 6-8 weken, daarna pas cruisen op 150 mg test E ofzo. Als je nog off wil gaan zou ik nu gewoon off gaan en over een paar maanden weer een kuur starten.
 
250 test 400 mast is cruisen :laugh: Wil je voor onbepaalde tijd gaan blast-cruisen of bedoel je een bridge en daarna off?

Als je voor lange tijd wil gaan blast cruisen zou ik geen cruise doen hierna maar eerst een fatsoenlijke blast van 6-8 weken, daarna pas cruisen op 150 mg test E ofzo. Als je nog off wil gaan zou ik nu gewoon off gaan en over een paar maanden weer een kuur starten.

Onbepaalde tijd blast-cruisen. Ik wil het rustig opbouwen kwa doseringen voor een relatief 'rustige groei' waardoor ik zoveel mogelijk kan behouden in de cruise @ 250mg test ew. Nu wil ik gaan blasten met test only en ik twijfel tussen 500 of 750 test e per week. Zal 500mg nog voldoende zijn op zichzelf als je op 250mg cruised?
 
Onbepaalde tijd blast-cruisen. Ik wil het rustig opbouwen kwa doseringen voor een relatief 'rustige groei' waardoor ik zoveel mogelijk kan behouden in de cruise @ 250mg test ew. Nu wil ik gaan blasten met test only en ik twijfel tussen 500 of 750 test e per week. Zal 500mg nog voldoende zijn op zichzelf als je op 250mg cruised?

Waarom wil je op 250 mg/week cruisen? Zo lang je op 150 mg je massa kan behouden zou ik niet meer dan dat doen. De bedoeling van je cruise is enkel massaverlies tegen gaan en je lichaam even rust geven zodat bloedwaarden weer neutraliseren, bloeddruk normaal is etc om lange termijn gevolgen te minimaliseren. Mij lijkt dat je op 500 mg test prima kan groeien.
 
Back
Naar boven