Fitness Seller

250 test only

Bezoekers in dit topic

TristanDominic

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Ik vraag me af waarom velen hier meteen 500 adviseren.

Ik heb veel gelezen en ik heb het idee dat als je gewoon spullen heb met een goede werkzame dosis dat 250 test only voor 10 weken een prima kuur is.

Ik heb ampullen test 250, 10 stuks van 1ml.

Daarna doe ik 3 weken nolva

Graag hoor ik wat meningen

goed hoor... ik ging er ook lekker op maar zit nu op 500 en moet zeggen dat dat gewoon veel beter is.
Maar op 250 kan je best wat gainen

op 250 ging ik ook goed hoor :) nix mis mee..

Ligt ook een beetje aan je formaat, ik zal bijv eerder 500 doen.

Thanks voor de snelle reacties allemaal!

Oke dan pak ik nolva 4 weken

Ja ik wil het gewoon eens proberen op 250 only en kijken wat er gebeurt. Mijn doel is ook niet om 10kg aan te komen en er dan weer 5 kwijt te raken, maar om op deze manier te proberen een kilo of 6 te pakken en er 5 vast te houden.

Mocht ik in week 7 echt merken dat het helemaal niet werkt dan verleng ik de kuur en zet ik de dosis alsnog omhoog naar 500.

@HB89 formaat is niet heel spannend op het moment. 1,84 en weeg zo rond de 87kg met een 9% vet.

Dosis halverwege verhogen heeft geen zin dan krijg je schommelingen in bloedwaarde. Of 250 beginnen of 500

In week 7 verhogen gaat je vrijwel niks meer opleveren,

mijn persoonlijke ervaring!

Zoals Daniël zegt nolva min. 4 weken!

Ik zou e5d injecteren. Bloedniveau blijft dan stabieler en je hebt iets meer mg in je bloed. nakuur op 20 mg nolva ed 3/4 weken

250 is als eerste kuur best ok man. ga je zeker op gainen en met goede voeding en training nog meer dan je zou denken...
Succes

Feel good kuurtje met weinig negatieve sides. Kan je goed uit afleiden hoe gevoelig je bent voor AAS.

Ben benieuwd, hoop dat je een logje bijhoud of anders nog even hier wilt posten hoe het is gegaan?

250 is toch te laag? als je onderdrukt, kan je al evengoed iets hoger gaan imo.

Waarom is 250 te laag? Bijna 4x je eigen level ofzo. Als je goed eet en traint, is dit een prima beginners kuurtje.

Vanwege de halfwaarde tijd van de ester. Na een week zit 50% van de dosis effectief in je bloed...elke week injecteer je dus heb je een cumulatief effect. Na 3-4 weken is dit effect zo groot dat je echt merkt dat je on bent.

Pak je in w7 een hogere dosis dan is dit verhaal hetzelfde, en dan is het dus begin van de PCT al dat je iets had kunnen merken zij het niet dat je kuur dan ten einde is.

Mensen; (her)lees de sitcky over halfwaarde tijden. Niet onthouden dat ophogen halverwege geen zin heeft maar hoe het werkt zodat je zelf kan beredeneren dat het geen zin heeft. anders ben je regels aan het onthouden inplaats van de logica ervan te doorgronden. Apen leer je regels mensen redeneren logisch. ;)

Owja, zowiezo frontload doen van 500mg als je een kuur start op zo een lage dosering. Anders zit je pas op stabiele bloedwaarden vanaf week 4-5.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 08:05 ----------

Vanwege de halfwaarde tijd van de ester. Na een week zit 50% van de dosis effectief in je bloed...elke week injecteer je dus heb je een cumulatief effect. Na 3-4 weken is dit effect zo groot dat je echt merkt dat je on bent.

Pak je in w7 een hogere dosis dan is dit verhaal hetzelfde, en dan is het dus begin van de PCT al dat je iets had kunnen merken zij het niet dat je kuur dan ten einde is.

Mensen; (her)lees de sitcky over halfwaarde tijden. Niet onthouden dat ophogen halverwege geen zin heeft maar hoe het werkt zodat je zelf kan beredeneren dat het geen zin heeft. anders ben je regels aan het onthouden inplaats van de logica ervan te doorgronden. Apen leer je regels mensen redeneren logisch. ;)

Lees je post pas nadat ik zelf gepost heb.

In principe zou je dus wel met succes je dosis kunnen verhogen tijdens de kuur, als je die dosering dan ook frontload tijdens je kuur zodat je direct veel hogere bloedwaarden krijgt?

In principe zou het met frontload wel kunnen, theoretisch beredeneert zeker. Maar veel mensen geloven niet in frontload omdat ze niet ervaren dat AAS sneller inslaat. Daarom is het omstreden. Ik heb het wel gedaan omdat het wel moet werken. 2x zo hoge dosis, na een week heb je daar dan 50% van. Zit je op 250mg en neem je halverwege je kuur 1000mg dan is er van die 1000mg na een week 500mg over + wat er op dat moment van de cumulatieve dosis van 250mg/week op moment x in je bloed zit. Dat zou een effectieve manier moeten zijn om in 1x een sprong te maken.

Back
Naar boven