Fitness Seller

250mg test e + 25mg anavar kuur

Bezoekers in dit topic

wouter

Cool Novice
Lid geworden
22 jun 2018
Berichten
38
Waardering
10
Lengte
1m75
Massa
73kg
Goeiedag, ik ga binnenkort mijn 1e lichte kuur starten en ik vroeg me een paar dingen af. Zelf dacht ik eraan om ongeveer dit te doen.

Week 1tm6 25mg anavar dagelijks
Week 1tm 12 250mg test e Om de 5 dagen
Nakuur
Week 12tm 20 25mg mk677 dagelijks
Week 15tm 19 nolva 20/20/10/10 dagelijks

Nu lees ik soms dat mensen aanraden om eerder met de test of de anavar te beginnen. Is dit nodig?
er wordt ook vaak aangeraden om hcg te gebruiken 2x per week. Dit vanaf het begin van de kuur. Mijn dealer vertelde mij dat de laatste 2 weken van de kuur volstaat. Heb ik dit uberhaupt nodig bij een lichte kuur als deze?
 
Nu lees ik soms dat mensen aanraden om eerder met de test of de anavar te beginnen. Is dit nodig?
er wordt ook vaak aangeraden om hcg te gebruiken 2x per week. Dit vanaf het begin van de kuur. Mijn dealer vertelde mij dat de laatste 2 weken van de kuur volstaat. Heb ik dit uberhaupt nodig bij een lichte kuur als deze?
Is niet nodig. tegelijk starten is prima.
Hcg gebruik je tot de volste potentie wanneer je het van het begin tot het einde mee laat draaien. Maar het heeft ook nog wel nut als je het de laatste paar weken pas inzet.
Ik doe het meestal de laatste 5 weken er bij.
 
Super, bedankt voor je reactie!
Stel dat ik de laatste 5 weken hcg ga toepassen, is het aan te raden dan om op week 8 750iu te doen, 2 maal per week en dit af te bouwen, dus bvb: week 8 750, week 9 750, week 10 500 week 11 500 week 12 250.
Want over hcg doseren is me het 1 en ander nog niet duidelijk want ik lees dat sommige zeggen 500iu elke dag, ik lees 750 tot 1000iu om de 2 dagen, en ik zie dat 2 maal per week samen met de shot test ook goed is, en dat laatste trekt me het meeste vanwege de kosten en het minimale prikken haha :p
Ik vraag me ook af of ik goed zit als ik de nolva vanaf het begin 10mg dosseer, maar dat is denk ik ook afhankelijk van hoe erg je suppressed bent door de kuur?

Heeft iemand nog op of aanmerkingen, goeie tips of andere informatie waarvan die denkt dat ik het nodig heb?
Heel erg bedankt alvast!
 
Mocht er interesse voor zijn ben ik ook bereid om een verslag van de kuur en resultaten bij te houden hier.
 
Hcg prik je subcutaan en dat stelt niets voor joh. Lekker vanaf het begin af aan 2x500iu zetten anders moet je tegen het einde hcg gaan blasten op hogere doseringen. Zelfs als je het vanaf het begin af aan laat meelopen kan 500iu te weinig zijn en zul je moeten overstappen naar 750iu.

Als je minder wilt prikken dan kun je er prima voor kiezen om 350-375 test 1x per week te zetten.
Anavar zou ik in eerste instantie weglaten, maar mocht je het echt willen gebruiken pak het dan op het tweede deel van de cycle.

1-14: 2x500iu hcg (tm eerste week pct)
1-12: 375 test
7-12: 25mg anavar
14-17: 20mg nolva
 
Mocht er interesse voor zijn ben ik ook bereid om een verslag van de kuur en resultaten bij te houden hier.

Altijd leuk om een log te lezen.

Zou je nog je overwegingen voor bepaalde keuzes van je kuur kunnen vertellen? Als in; waarom ga je de verschillende middelen in je kuur gebruiken? Dan kunnen mensen je net wat beter helpen.

Begrijp ik goed dat je vanaf week 1 elke dag 10mg nolvadex overweegt te gebruiken?
 
Altijd leuk om een log te lezen.

Zou je nog je overwegingen voor bepaalde keuzes van je kuur kunnen vertellen? Als in; waarom ga je de verschillende middelen in je kuur gebruiken? Dan kunnen mensen je net wat beter helpen.

Begrijp ik goed dat je vanaf week 1 elke dag 10mg nolvadex overweegt te gebruiken?
Mijn keuze voor deze middelen is omdat test overal wordt aangeraden voor een beginners kuur, en ik neem de anavar erbij voor strength gains en zodat ik minder test hoef te blasten.
Ook heb ik gekozen voor anavar omdat het een relatief mild middel is.

En nee, over die 10mg nolva heb ik mezelf een beetje onduidelijk verwoord.
Wat ik bedoelde is vanaf dat ik de nolva in de nakuur start, dus vanaf week 14, 10mg tot week 17.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Hcg prik je subcutaan en dat stelt niets voor joh. Lekker vanaf het begin af aan 2x500iu zetten anders moet je tegen het einde hcg gaan blasten op hogere doseringen. Zelfs als je het vanaf het begin af aan laat meelopen kan 500iu te weinig zijn en zul je moeten overstappen naar 750iu.

Als je minder wilt prikken dan kun je er prima voor kiezen om 350-375 test 1x per week te zetten.
Anavar zou ik in eerste instantie weglaten, maar mocht je het echt willen gebruiken pak het dan op het tweede deel van de cycle.

1-14: 2x500iu hcg (tm eerste week pct)
1-12: 375 test
7-12: 25mg anavar
14-17: 20mg nolva
Is er een reden voor dat je me aanraadt om de anavar in het 2e deel van de cycle toe te passen?daar is me namelijk het 1 en ander onduidelijk over want het lijkt wel alsof iedereen daar een andere methode voor heeft.
 
Is er een reden voor dat je me aanraadt om de anavar in het 2e deel van de cycle toe te passen?daar is me namelijk het 1 en ander onduidelijk over want het lijkt wel alsof iedereen daar een andere methode voor heeft.

Later in de cycle is meer logisch dan aan het begin van de cycle.. anders begin je met een x-aantal milligrammen en dan verminder je ineens halverwege de kuur.
Kun je beter richting het einde nog wat toevoegen als je het al perse wilt
 
Mocht er interesse voor zijn ben ik ook bereid om een verslag van de kuur en resultaten bij te houden hier.
Ben wel benieuwd, heb je huidige fysiek foto's?
 
Later in de cycle is meer logisch dan aan het begin van de cycle.. anders begin je met een x-aantal milligrammen en dan verminder je ineens halverwege de kuur.
Kun je beter richting het einde nog wat toevoegen als je het al perse wilt
Ergens in mijn gedachtegang leek me dit ook logisch. Maar ik dacht ik vraag het toch maar na.
 
Ben wel benieuwd, heb je huidige fysiek foto's?
Ja, ik zal erover nadenken ze hier te posten. Ik ben een beetje huiverig omdat ik niet wil dat mensen er op deze manier achter komen dat ik aan de gear zit.

Mijn stats zijn als volgt:
Lengte 1.75
Gewicht 73kg

Bench 115 x1
Deadlift 180 x1
Squat 140 x1

Edit: ik train ongeveer 5 jaar waarvan 2 a 2.5 serieus.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik zal erover nadenken ze hier te posten. Ik ben een beetje huiverig omdat ik niet wil dat mensen er op deze manier achter komen dat ik aan de gear zit.

Mijn stats zijn als volgt:
Lengte 1.75
Gewicht 73kg

Bench 115 x1
Deadlift 180 x1
Squat 140 x1

Edit: ik train ongeveer 5 jaar waarvan 2 a 2.5 serieus.
Je kan gewoon je hoofd weg laten hè :p
 
Is er een reden voor dat je me aanraadt om de anavar in het 2e deel van de cycle toe te passen?daar is me namelijk het 1 en ander onduidelijk over want het lijkt wel alsof iedereen daar een andere methode voor heeft.
Je wilt niet je leverwaardes hoger hebben aan het begin van de kuur dan aan het eind + wat Portonia1 zegt.
 
Je wilt niet je leverwaardes hoger hebben aan het begin van de kuur dan aan het eind + wat Portonia1 zegt.
Ja dit klinkt vrij logisch voor mij. Iets in me zei me ook dat het beter is om te eindigen met een hogere dosis als om op de helft van de kuur de dosis omlaag te halen. Maar ik ben nog erg veel onderzoek ernaar aan het doen zodat ik hopelijk snel tot een verstandige keuze kan komen.
 
Je kan gewoon je hoofd weg laten hè :p
Ja dat klopt, de kans is ook nihil dat iemand die ik ken die het er niet mee eens is hier toevallog voorbij scrolled :p
Dus ik ga erover nadenken en ik denk dat ik vandaag/morgen/volgende week wel een fototje toevoeg hier. Lijkt me ook wel interessant als ik hier de progressie en resultaten bijhoud.
 
Ja dit klinkt vrij logisch voor mij. Iets in me zei me ook dat het beter is om te eindigen met een hogere dosis als om op de helft van de kuur de dosis omlaag te halen. Maar ik ben nog erg veel onderzoek ernaar aan het doen zodat ik hopelijk snel tot een verstandige keuze kan komen.
Als je meerendeels voor massa gaat zou ik de anavar er sws uithalen en de test verhogen ga je kwa massa meer uithalen. Voor een eerste kuur is een oral ook niet nodig. Met de goede training & voeding ga je op test only genoeg pakken. Maar ik zelf zou de test wel iets hoger zetten. je kan altijd op 250mg begginen kijken hoe je erop reageert en halvewege verhogen.

Het is zonde om je eigen productie plat teleggen voor 250test maar dat is mijn mening.

1-6 250mg test e
6-12 375mg of 500mg test e
16-20 20mg nolva
1-20 hcg
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik zal erover nadenken ze hier te posten. Ik ben een beetje huiverig omdat ik niet wil dat mensen er op deze manier achter komen dat ik aan de gear zit.

Mijn stats zijn als volgt:
Lengte 1.75
Gewicht 73kg

Bench 115 x1
Deadlift 180 x1
Squat 140 x1

Edit: ik train ongeveer 5 jaar waarvan 2 a 2.5 serieus.

Matig gewicht voor je lengte. Weet je zeker dat je op het gebied van voeding voldoende kennis hebt om aan kuren te beginnen?
 
Matig gewicht voor je lengte. Weet je zeker dat je op het gebied van voeding voldoende kennis hebt om aan kuren te beginnen?
Nee dat weet ik niet 100% zeker hahaha! Ik leer elke dag dingen bij, ook over voeding.
Van wat ik begrijp, en ik ben vaak te vinden op het youtube kanaal van greg doucette en mpmd is dat de mogelijkheid om spieren te bouwen ook deels afhankelijk is van genen, hoeveelheid slaap, stress en factoren als hoe ziet je trainings schema eruit.
Nu wil ik natuurlijk niks afzetten op: 'ja maar genen', dus hear me out.

Van mijn 15e tot ongeveer mijn 20e heb ik veel drugs gebruikt. Xtc, coke, speed, en alcohol. Ik ben daar van de ene op de andere dag mee gestopt. Ik gebruik sinds mijn 20e niks meer.
Dit is ook het moment dat ik de gym heb leren kennen. 20 jaar was ik.
Toen ik 20 was woog ik een kleine 54kg, mijn bicep had een omtrek van 26 a 27cm. Een junken lichaam waar ik me kapot voor schaamde.
3 jaar verder weeg ik ong 76kg maar ik ben niet blij met hoeveel vet ik erbij heb gekregen. De klassieke dirty bulk waar veel mensen voor gevallen zijn.
Ik ben langzaam omlaag gegaan naar 69kg en ik was redelijk blij met hoe ik er toen uit zag, maar vooral met een shirt aan voelde ik me nogal smal haha :p
Dus ik ben weer begonnen te bulken, maar dit keer wat rustiger. En zo ben ik nu aangekomen op 73kg. En nogsteeds ben ik rustig aan het bulken, maar ik zit niet meer met 500 a 800kcal boven mijn behoefte. Mijn bicep heeft nu een omtrek van 37 a 38cm.
Al mijn oude spijkerbroeken en zo goed als alle shirt heb ik weg moeten doen omdat ze te klein zijn geworden.
Ik ben niet super groot of super sterk, maar ik ben redelijk blij met de progressie die ik heb gemaakt.
Op het moment ben ik 25.

Ik ben zelf als ik eerlijk ben eerder bang dat ik niet genoeg kennis heb over gear als over training of voeding, maar ik sta altijd open voor verbetering en tips. En daarom ben ik de laatste tijd ook met een notitie boekje youtube filmpjes en op internet forums aan het doorspitten om zo de benodigde kennis op te doen.

bedankt voor je reply.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Ga dan eerst flink cutten voordat je gaat kuren.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Back
Naar boven