Fitness Seller

250mg test e + 25mg anavar kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

175cm 73kilo 16%bf nee bro nog niet kuren jij.
Ik heb mijn keuze allang gemaakt dus als je goeie tips voor me hebt graag, maar deze shit heb ik niks aan
 
Heb volgensmij op dit forum nog wat voorbij zien komen dat iemand het ook gebruikt in de nakuur.
Volg vooral niet alles wat op dit forum staat, er komen hele absurde kuren langs....
 
Greg doucette en mpmd zijn goeie bronnen voor informatie over gear en training. Misschien heb ik het wel verkeerd begrepen dat over de anavar. En mk677 is zeker niet nutteloos. Heb volgensmij op dit forum nog wat voorbij zien komen dat iemand het ook gebruikt in de nakuur.
Als jij dat denkt.
 
Beste Wouter ik zie al een paar keer dat je een vergelijking trekt met strongman powerlifters, jij bent geen van beiden dus dat zou ik achterwege laten! Jammer dat je gelijk een verdediging opzet door te vermelden dat het elders wel word gedaan of what ever. Snap dat jij graag iets anders had willen lezen omtrent gebruik van steroïden. Maar geloof mij er zit hier echt veel kennis en power om te weten wat juist is. Je lengte icm gewicht is nou niet echt kuurwaardig op dit moment. Om het maar luchtig te houden dan denk dat jij met 7 pond 3 ons niet moet gaan kuren 💪🏽 Je hebt alle informatie al die je wilt hebben, ik zou er nog een paar weken over slapen wat je echt wil gaan doen. Wil je enkel waarschuwen meer niet.
 
Beste Wouter ik zie al een paar keer dat je een vergelijking trekt met strongman powerlifters, jij bent geen van beiden dus dat zou ik achterwege laten! Jammer dat je gelijk een verdediging opzet door te vermelden dat het elders wel word gedaan of what ever. Snap dat jij graag iets anders had willen lezen omtrent gebruik van steroïden. Maar geloof mij er zit hier echt veel kennis en power om te weten wat juist is. Je lengte icm gewicht is nou niet echt kuurwaardig op dit moment. Om het maar luchtig te houden dan denk dat jij met 7 pond 3 ons niet moet gaan kuren 💪🏽 Je hebt alle informatie al die je wilt hebben, ik zou er nog een paar weken over slapen wat je echt wil gaan doen. Wil je enkel waarschuwen meer niet.
Wat maakt het uit dat ik geen powerlifter of strongman ben als die niet dood gaan aan een kuur ik ook niet. Dat is het enige waarvoor ik hier ben, advies hoe ik het goed moet doen. Ik heb niks aan jouw mening dat mijn gewicht niet kuurwaardig is, waar baseer je dit uberhaupt op?
 
Waarom zo in de verdediging je trekt weer een vergelijking met een powerlifter, als die niet doodgaat ik ook niet! Je hebt alle informatie al gekregen, klopt mijn mening doet niets met jou of wat je ervan denkt. Wens je heel veel succes met kuren.
 
Waarom zo in de verdediging je trekt weer een vergelijking met een powerlifter, als die niet doodgaat ik ook niet! Je hebt alle informatie al gekregen, klopt mijn mening doet niets met jou of wat je ervan denkt. Wens je heel veel succes met kuren.
Nee, niks met over of ik het wel of niet ga doen. Voor de rest neem ik alle informatie die ik hier kan krijgen graag mee in de beslissing van hoe ik het ga aanpakken.
 
Wat maakt het uit dat ik geen powerlifter of strongman ben als die niet dood gaan aan een kuur ik ook niet. Dat is het enige waarvoor ik hier ben, advies hoe ik het goed moet doen. Ik heb niks aan jouw mening dat mijn gewicht niet kuurwaardig is, waar baseer je dit uberhaupt op?
Het maakt wel uit, als je dat niet bent waarom zou je het risico willen gaan lopen op meer bijwerkingen dan? Dat hun misschien geen bitchtits krijgen wil overigens niet zeggen dat jij ze niet krijgt! Je moet je zelf nooit met een ander vergelijken want de bijwerkingen zijn bij iedereen anders. Het enigste wat jij kunt doen is zoveel mogelijk goed doen om dingen te kunnen voorkomen zover mogelijk, succes!
 
Vertel dit ook tegen powerlifters met een nog hogere bf%?
Ja vertel ik, maar ben nog niet van die kurende powerlifters met zulke slechte stats hier tegen gekomen.
Gaat erom dat je de fysieke gesteldheid hebt van een niet sporter.
175cm 73kilo 16% die stats heeft me neefje van 15 ook en heeft nog nooit een dumbell aangeraakt.
Weet niet hoelang jij traint maar mochten dat jaren wezen doe je waarschijnlijk iets fout.
Waardoor het zonde is nu al aan de anaboeloez te gaan.
Maargoed doeje ding lekker cutten tijdens je eerste kuur.
Ben je 175cm 65kilo 10% bf shreddeddd na je eerste kuur, lekker man !
 
Het maakt wel uit, als je dat niet bent waarom zou je het risico willen gaan lopen op meer bijwerkingen dan? Dat hun misschien geen bitchtits krijgen wil overigens niet zeggen dat jij ze niet krijgt! Je moet je zelf nooit met een ander vergelijken want de bijwerkingen zijn bij iedereen anders. Het enigste wat jij kunt doen is zoveel mogelijk goed doen om dingen te kunnen voorkomen zover mogelijk, succes!
Dat zijn zeker goeie punten. volgensmij is het altijd maar afvragen per persoon wat de bijwerkingen zijn.

Ja vertel ik, maar ben nog niet van die kurende powerlifters met zulke slechte stats hier tegen gekomen.
Gaat erom dat je de fysieke gesteldheid hebt van een niet sporter.
175cm 73kilo 16% die stats heeft me neefje van 15 ook en heeft nog nooit een dumbell aangeraakt.
Weet niet hoelang jij traint maar mochten dat jaren wezen doe je waarschijnlijk iets fout.
Waardoor het zonde is nu al aan de anaboeloez te gaan.
Maargoed doeje ding lekker cutten tijdens je eerste kuur.
Ben je 175cm 65kilo 10% bf shreddeddd na je eerste kuur, lekker man !
Laat maar zien dan dat je neefie ook 180kg van de vloer trekt. Er zijn genoeg mensen met slechtere stats begonnen aan een kuur die ook goed terecht kwamen. Mijn bmi is al rond de 24.
Voor jouw neefje van 15 betekent dat dat zijn bmi dan tehoog is. Als hij dus niet sport zoals jij zegt en echt 15 is kan je hem beter vertellen gewicht te verliezen.
 
20210705_231314.jpg


Ik zal proberen betere fotos te maken en ook van rug en voorkant, dit was vorige week
 
Hoe ik het nou in gedachte heb:
Wk 1tm 12 Test e 250mg om de 5 dagen
Wk 7tm 12 anavar 25mg dagelijks
Wk 5tm 14 hcg 500iu. 2x per week met de test. Hcg doe ik subcutaan.
Nakuur
Wk 14tm 17 nolva 20mg

Ik vraag me af of de hcg zo volstaat? Sommige laten het alleen de laatste 5 weken meelopen, dus ik dacht voornamelijk om kosten te besparen om het zo te doen als dat kan?
De mk677 weet ik nog niet zeker.
 
Om geld te besparen? Ben je serieus?
Laat de mk677 en anavar lekker weg als je wilt bezuinigen.

Ik zou sowieso even de tijd nemen om te cutten voordat je begint. Kun je in de tussentijd ook nog even sparen voor de bloedtest die je moet doen voordat je uberhaupt een naald erin drukt.
 
Om geld te besparen? Ben je serieus?
Laat de mk677 en anavar lekker weg als je wilt bezuinigen.

Ik zou sowieso even de tijd nemen om te cutten voordat je begint. Kun je in de tussentijd ook nog even sparen voor de bloedtest die je moet doen voordat je uberhaupt een naald erin drukt.
Ik had dus ook in de gedachte van als ik ook zie dat mensen op hogere dosis met succes het de laatste 5 weken gebruiken of zelfs de laatste 2 heb ik gezien, daarom hoopte ik dat dit ook volstaat?
De anavar heb ik trouwens al in huis dus ik denk niet dat ik die weg laat
 
Beter gewoon het risico niet lopen en een paar tientjes extra uitgeven
 
Beter gewoon het risico niet lopen en een paar tientjes extra uitgeven
Oke, en het moet dus vanaf de 1e keer dat ik de test zet, direct ook de hcg? Want test e werkt ook niet direct toch?
 
Oke, en het moet dus vanaf de 1e keer dat ik de test zet, direct ook de hcg? Want test e werkt ook niet direct toch?
Testosteron werkt meteen als je het injecteerd. De 'inkick' bro science shit is gewoon bs. Het werkt meteen maar rond 3a4 weken is jou bloedconsentratie stabiel. maar dat wil niet zeggen dat het daarvoor niet 'werkt' dus zet dat maar uit je hoofd.

Haal de mk677 sws weg als je 'kosten' wil besparen. Anavar eruit alleen test en hcg. Mk677 is sws onzin vooral voor je eerste kuur mits je moeite hebt met eten. Mk677 is wss ook het duurste allemaal van je stack dus kosten besparen bs.

Hou het gewoon lekker simpel het is je eerste kuur. Test only met hcg is prima waarom die anavar er boven op? Leg uit wat jou gedachten hier van is waarom je anavar wil toepassen.
 
Om geld te besparen? Ben je serieus?
Laat de mk677 en anavar lekker weg als je wilt bezuinigen.

Ik zou sowieso even de tijd nemen om te cutten voordat je begint. Kun je in de tussentijd ook nog even sparen voor de bloedtest die je moet doen voordat je uberhaupt een naald erin drukt.
+1 altijd voor je begint met kuren je waardes laten checken zodat je een baseline hebt van hoe je ervoor er bij stond. Je weet nooit hoe het herstel gaat en stel er wijkt iets af na de kuur of kuren na jaren weet je hoe je er eerst bij stond en wat nou de damage is geweest.

Stel voor ze wijken af na een tijd weet je dus zonder baseline niet of het door het kuren komt of ze ervoor al afweken. Sws als je bloed voor het kuren al niet in de normale range zit is het sws niet verstandig om te kuren.
 
Testosteron werkt meteen als je het injecteerd. De 'inkick' bro science shit is gewoon bs. Het werkt meteen maar rond 3a4 weken is jou bloedconsentratie stabiel. maar dat wil niet zeggen dat het daarvoor niet 'werkt' dus zet dat maar uit je hoofd.

Haal de mk677 sws weg als je 'kosten' wil besparen. Anavar eruit alleen test en hcg. Mk677 is sws onzin vooral voor je eerste kuur mits je moeite hebt met eten. Mk677 is wss ook het duurste allemaal van je stack dus kosten besparen bs.

Hou het gewoon lekker simpel het is je eerste kuur. Test only met hcg is prima waarom die anavar er boven op? Leg uit wat jou gedachten hier van is waarom je anavar wil toepassen.
Anavar lijkt me een interresant middel. Heb het ook al in huis. Het is ook relatief mild. ben benieuwd wat het doet.
Net als de mk677, lijkt me ook interessant. Maar ik ben er nog niet zeker van of ik dat ga gebruiken.
 
Back
Naar boven