MuscleMeat

250mg test e + 25mg anavar kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anavar lijkt me een interresant middel. Heb het ook al in huis. Het is ook relatief mild. ben benieuwd wat het doet.
Net als de mk677, lijkt me ook interessant. Maar ik ben er nog niet zeker van of ik dat ga gebruiken.
Maar waarom vindt je het interresant? Voor de kracht gains of hardheid van de spieren?

Wat denk jij dat die anavar jou gaat brengen boven op de test?
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom vindt je het interresant? Voor de kracht gains of hardheid van de spieren?

Wat denk jij dat die anavar jou gaat brengen boven op de test?
Ik vind pr's najagen mooi, en van anavar schijn je snel in kracht vooruit te gaan. Ik hoop ook op weinig bijwerkingen omdat de dosis laag is, maar icm met de test verwacht ik toch een redelijke progressie in verhouding met de dosis.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind pr's najagen mooi, en van anavar schijn je snel in kracht vooruit te gaan. Ik hoop ook op weinig bijwerkingen omdat de dosis laag is, maar icm met de test verwacht ik toch een redelijke progressie in verhouding met de dosis.
Ik heb nog nooit krachttoename gevoeld door anavar... En ik heb het talloze keren gebruikt.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Greg doucette en mpmd zijn goeie bronnen voor informatie over gear en training.
Excuse Me Reaction GIF by Mashable
 
Biomek, kan je me ook heel misschien met argumenten uitleggen waarom ik daar geen informatie weg moet halen?
Want op deze manier heb ik er niks aan en andere mensen ook niet.
 
Ik heb nog nooit krachttoename gevoeld door anavar... En ik heb het talloze keren gebruikt.
Is dat iets wat per persoon afhankelijk is, want sommige mensen zeggen dat je er een stuk steker zelfs van wordt?
 
Is dat iets wat per persoon afhankelijk is, want sommige mensen zeggen dat je er een stuk steker zelfs van wordt?
Wel te merken bij Winstrol deels maar doet er ook geen wonderen aan, bij anavar verwaarloosbaar. Hardheid spieren, drogere look that's it daardoor wordt er misschien en placebo effect gecreëerd waardoor het lijkt dat je meer kracht hebt maar betwijfel het. Daarom zoals meermaals meegedeeld interessant om na test kuurtje mee te pakken voor te ''finetunen''.
 
Het blijft allemaal erg persoonlijk. Je kunt best merkbaar sterker worden na het toevoegen van anavar, maarja komt dat door het verhogen van de totale dosering AAS of specifiek door anavar.
 
heb al een shot gezet. Dacht wie weet donderen ze de gyms over een tijdje weer dicht. Al 2 x gebeurd het afgelopen jaar. progressie door verloren. Geen zin meer in. Heb 1 shot test e gezet 250mg en heb 3x 5000iu hcg besteld met de naalden en 1ml spuiten. Komt morgen binnen. Vanaf morgen doe ik de hcg er dus ook bij.
 
Het blijft allemaal erg persoonlijk. Je kunt best merkbaar sterker worden na het toevoegen van anavar, maarja komt dat door het verhogen van de totale dosering AAS of specifiek door anavar.
Ik ga, denk ik, de dosis test niet verhogen. Dus mocht ik er over 6 weken nog hetzelfde instaan en het toevoegen komt er hier een update over
 
heb al een shot gezet. Dacht wie weet donderen ze de gyms over een tijdje weer dicht. Al 2 x gebeurd het afgelopen jaar. progressie door verloren. Geen zin meer in. Heb 1 shot test e gezet 250mg en heb 3x 5000iu hcg besteld met de naalden en 1ml spuiten. Komt morgen binnen. Vanaf morgen doe ik de hcg er dus ook bij.
Slin pins?
 
Is dat iets wat per persoon afhankelijk is, want sommige mensen zeggen dat je er een stuk steker zelfs van wordt?
Persoonlijk merk ik met geen enkele steroide duidelijke krachttoename. Misschien heel subtiel.. Maar is dat door de steroiden, of door de spiertoename met training? Geen idee. Ik heb vaak genoeg PR's gezet vlak nadat ik off kwam.
 
Ik heb de hcg binnen. Iets later maargoed. Ik heb er alleen nog wat vragen over voor de zekerheid.
Ik vroeg me af of 3x per week 250iu ook goed is ipv 2x 500 om op te beginnen en kijken hoe het gaat?
Ik heb alleen breek ampullen met hcg poeder gekregen.
Ik heb er 10ml flesjes met bac water bij.
Kan ik gewoon 8 of 9ml uit dat flesje weg doen, het restant met hcg daarin doen en dat in de koelkast bewaren?
En met bac water is het 30 a 60 dagen houdbaar?
 
Nog 2 fotos gevonden. Deze zijn ong 2 weken voordat de gyms dicht gingen voor de 2e keer. Of net nadat de gyms dicht zijn gegaan.
 

Bijlagen

  • 20210720_192802.jpg
    20210720_192802.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 155
  • IMG-20210720-WA0005.jpg
    IMG-20210720-WA0005.jpg
    102,1 KB · Weergaven: 154
Met 3x250iu is de dosis per week lager dan 2x500iu. Dus het antwoord is nee.

Hoeveel volume past er in die ampul? Je kunt eventueel ook gewoon alles al in spuitjes doen voor de aankomende weken.
 
Met 3x250iu is de dosis per week lager dan 2x500iu. Dus het antwoord is nee.

Hoeveel volume past er in die ampul? Je kunt eventueel ook gewoon alles al in spuitjes doen voor de aankomende weken.
Duidelijk. Dan houd ik om mee te beginnen 1000iu pw aan. Is het beter om die 1000ius over 3 dagen te verdelen ivm stabielere waardes of is dat het niet waard?

In de ampul waar de hcg poeder inzit kan 1.5 a 2ml.
Als ik spuitjes klaarmaak kunnen die in de koelkast bewaard worden of moeten ze dan in de vriezer, want ik wil het liever niet in de vriezer bewaren.
Het liefste bewaar ik de hcg met bac water in het flesje waar het bac water in zit, alleen heb ik dan een 10ml flesje met 1 a 2ml vloeistof erin.
 
Hcg klaar gemaakt moet vgm in de koelkast als ik mezelf niet vergis
 
Gewoon in de koelkast en 2x prikken is prima.
 
Back
Naar boven