Fitness Seller

Breaking News 27 doden bij Schietpartij op Amerikaanse school (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zag speech van een vader op het nos, had echt een brok in mijn keel
 
:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 23:06 ----------

Was ook een verhaal van een lerares die het geschiet hoorde en haar leerlingen verstopte in de kasten van het lokaal. Schutter komt binnen en zij zegt dat haar leerlingen in de gymzaal zijn. Zij wordt doodgeschoten, schutter gaat verder, alle leerlingen van die klas overleven.

Als zij zich ook had verstopt, was ie ws gaan zoeken in de klas en waren ze allemaal afgeschoten.
 
:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 23:06 ----------

Was ook een verhaal van een lerares die het geschiet hoorde en haar leerlingen verstopte in de kasten van het lokaal. Schutter komt binnen en zij zegt dat haar leerlingen in de gymzaal zijn. Zij wordt doodgeschoten, schutter gaat verder, alle leerlingen van die klas overleven.

Als zij zich ook had verstopt, was ie ws gaan zoeken in de klas en waren ze allemaal afgeschoten.


Een ECHTE heldin!
 
Hoor ik net op TV dat er weer een 11jarige met een gun een klein kind bedreigt heeft ?!
of meerderen WTF!!!

Leraar heeft de 11jarigen overmeesterd of iets dergelijks..........
 
Hoor ik net op TV dat er weer een 11jarige met een gun een klein kind bedreigt heeft ?!
of meerderen WTF!!!

Leraar heeft de 11jarigen overmeesterd of iets dergelijks..........

☠ 1 days, 10 hrs, 49 mins, 10 secs ☠
 
was in amerika bro, 9 kansen van de 10 paste ze gewoon niet in die kasten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Triest dat ze haar moed met het leven heeft moeten bekopen, een hele klas die hun leven te danken hebben aan deze dame.
 
Er gaan elke dag ongeveer 18.000 kinderen dood door honger, just saying.
 
Er gaan elke dag ongeveer 18.000 kinderen dood door honger, just saying.

Ja ook dat weet ik maar bedankt voor de headsup..
ook aan Aids trouwens......

Ze zouden iets moeten doen met een huis ofzo , voor mensen uit anderen landen :rolleyes:
 
Er gaan elke dag ongeveer 18.000 kinderen dood door honger, just saying.

En genoeg door vuurwapens in landen zoals Syrië

Net als die kony 2012 actie, gaat om duizenden kinderen, nauwelijks aandacht behalve als die kerel met zijn pik in de hand over straat rent.. 1 kerel knalt een paar kinderen kapot in Amerika en gelijk de hele westerse wereld in rep en roer.
 
En genoeg door vuurwapens in landen zoals Syrië

Net als die kony 2012 actie, gaat om duizenden kinderen, nauwelijks aandacht behalve als die kerel met zijn pik in de hand over straat rent.. 1 kerel knalt een paar kinderen kapot in Amerika en gelijk de hele westerse wereld in rep en roer.
in b4 excuses over "veiligheid", "dichter bij huis", en "normen"
 
Aanvalswapens zijn legaal in Nederland mits ze semi-automatisch zijn. vol automatische wapens zijn illegaal.

Correct me if im wrong.
 
Aanvalswapens zijn legaal in Nederland mits ze semi-automatisch zijn. vol automatische wapens zijn illegaal.

Correct me if im wrong.

Naar t schijnt worden er geen nieuwe vergunningen afgegeven voor aanvalswapens.

Maar de mensen die ze al hebben mogen ze voor zover ik weet gewoon houden.
 
Back
Naar boven