Fitness Seller

28 September Enercup

Bezoekers in dit topic

mack10

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
24.312
Waardering
1.816
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Fitness en bodybuilding wedstrijd (C en D klasse) in het noorden:

Zaterdag 28 september 2013 ENERCUP!!

Lokatie: Energym Assen,een oude fabriek omgebouwd tot de meest grote sportschool met passie en gedrevenheid.(zie ook www.energym.nl/assen)

Vanwege het succes van beginnerswedstrijden, waarbij nieuwe atleten een kans maken om te winnen, hebben wij besloten om een wedstrijd te laten plaatsvinden in het noorden. Bianca Sieberichs een bekende naam in de bodybuildingwereld en Marc Braker eigenaar van Energym willen samen met team Energym het groots gaan aanpakken. Bianca draait al vanaf 2003 mee in de klasse dames bodybuilding en Marc Braker werd november 2012 Wereld Kampioen powerlifter.

In het verleden hadden wij een aantal goede en leuke wedstrijden in het noorden namelijk de open Grandprix in Hoogeveen en de Open Eemsmondcup in Delfzijl. Er is veel vraag geweest naar een wedstrijd in het noorden, mede daarom organiseren wij deze wedstrijd onder auspiciën van IFBB Nederland.

2 weken na deze wedstrijd zal er een B wedstrijd plaatsvinden. Hierdoor kunnen we winnaars van de C klasse ook meteen doorstromen naar de B wedstrijd.


Tevens willen wij een danscompetitie eraan vast koppelen, maximaal 6 dansscholen die strijden voor de titel. Soort dansstijl en grootte van de groep is niet van belang. Routine mag maximaal 5 minuten duren. Er is een speciale jury hiervoor ingezet. Dus snel inschrijven, vol=vol.
Indien je op de hoogte gehouden wilt worden van de wedstrijd stuur ons dan even je mailadres door, zodat wij je informatie toe kunnen zenden.

Beginnerswedstrijd:
Wij hebben de volgende indeling:
Er zijn 2 niveau ’s, D klasse(beginners), C- klasse
D klasse
Heren:
Masters (vanaf 40 jaar)
Junioren ( tot 23 jaar)
Tot 80kg
Boven 80kg

Dames:
Bodybuilding
Bikini klasse
Body fitness
Fysiek


Kinderen:
Kinderfitness

Duo poseren man/ vrouw

C klasse:
Heren:
Masters (vanaf 40 jaar)
Junioren ( tot 23 jaar)
Tot 80kg
Boven 80kg

Dames:
- Bodybuilding
- bikini klasse
- body fitness
-fysiek

Duo poseren: man/vrouw

Iedereen mag zich inschrijven!!
 
mensen van dbb die meedoen dit jaar?
 
zou dit geschikt zijn als eerste wedstrijd ooit? just a question :D
 
Ja want zit D klasse bij;)
Dat is voor de beginners.
Als je te goed fysiek hebt stoppen ze je automatisch in de C klasse.
 
Ja want zit D klasse bij;)
Dat is voor de beginners.
Als je te goed fysiek hebt stoppen ze je automatisch in de C klasse.

Bedankt!
Mocht ik mee ga doen, wordt het denk ik toch de D-klasse haha
 
Laatst bewerkt:
Van wat ik heb gezien/gehoord doen er aardig wat beginners mee.

Ik ga sowieso kijken.
Mayb next year;)
 
jij mag niet met D meedoen, ben je al te goed voor:D
 
jij mag niet met D meedoen, ben je al te goed voor:D

Ik zie wel waar ik in terecht kom. Zou echt niet weten hoe het werkt net als de verschillende klasses. Weet nu dat dat sowieso bodyfitness of physique gaat worden.
 
gewoon winnen;)
c-b-a tje scoren:D

Kan je lekker NK/EK/WK's draaien

(ging het maar zo makkelijk)
 
gewoon winnen;)
c-b-a tje scoren:D

Kan je lekker NK/EK/WK's draaien

(ging het maar zo makkelijk)

Haha, zo makkelijk gaat dat vast niet;)
Doe mee omdat het in mijn gym is en het me leuk lijkt een wedstrijd mee te maken en te laten zien waar ik aan heb gewerkt. Als ik niet veel verder kom ook prima, maar altijd leuk meegenomen natuurlijk. Ga er gewoon neutraal in. :)
 
weet zeker dat je in je beste shape ooit komt;)
 
De gym waar ik train, mooie locatie. Goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
 
Vreemd dat er geen classic klasse, terwijl dit steeds een grotere klasse wordt.
 
Nice ga ik zeker heen!
 
Omg, veel respect voor de shape van Bianca vorige week op het NK maar er staan nogal wat engelse taalfouten in het filmpje. Laat het dan eerst nakijken voordat je het post!

Ben trouwens wel benieuwd wat nu precies gedaan gaat worden met child fitness klasse.
 
Jammerrr weer.

September kwam mij goed uit
 
Back
Naar boven