AndroidHealthClinic

28 September Enercup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

op facebook komt het een en ander voorbij;)

Ik ben niet lid van al die verschillende bodybuilders en wedstrijd pagina's haha. Kan jij of iemand anders hier de link van die pagina posten?
 
Ik ben niet lid van al die verschillende bodybuilders en wedstrijd pagina's haha. Kan jij of iemand anders hier de link van die pagina posten?

Ik weet dat tjalling raukema foto's heeft gemaakt. Kun je zo toevoegen. Robbie ook maar weet niet wat.
 
Genoeg foto`s op facebook te vinden :P

Mijn broer was winnaar tot 80 kg deze dag . Was een leuke en gezellige wedstrijd alleen heel erg jammer van het aantal deelnemers .... deze was erg laag .
Wel mijn complimenten voor die belachelijke grote cheat meal tafel boven . Wat een lekker eten allemaal zeg voor de athleten Top heb ik nog nooit mee gemaakt !

Helaas was ik zelf aan het depleten voor de ironman ... geen hapje kunnen proeven snik snik
 
Genoeg foto`s op facebook te vinden :P

Mijn broer was winnaar tot 80 kg deze dag . Was een leuke en gezellige wedstrijd alleen heel erg jammer van het aantal deelnemers .... deze was erg laag .
Wel mijn complimenten voor die belachelijke grote cheat meal tafel boven . Wat een lekker eten allemaal zeg voor de athleten Top heb ik nog nooit mee gemaakt !

Helaas was ik zelf aan het depleten voor de ironman ... geen hapje kunnen proeven snik snik

:roflol: dat was jammer. Het was erg lekker:P

Was zeker jammer dat er veel deelnemers ook waren die niet waren op komen dagen. Vandaar dat het ook wel eerder afgelopen was dan gepland.
 
Klopt ... vond het niet erg moesten nog een heeeeel eind rijden haha :)
 
ik ben erbij volgend jaar klopt het dat deze op 5 oktober word gehouden?

ik twijfel dan nog of ik bij de physics classe ga mee doen of onder de 80kg classe.

ben nu bezig met bouwen en bouwen haha.
 
ik ben erbij volgend jaar klopt het dat deze op 5 oktober word gehouden?

ik twijfel dan nog of ik bij de physics classe ga mee doen of onder de 80kg classe.

ben nu bezig met bouwen en bouwen haha.

Meestal kies je voor physique als je jezelf nog te klein vind voor andere klasse.
5oktober klopt;)
 
Meestal kies je voor physique als je jezelf nog te klein vind voor andere klasse.
5oktober klopt;)

ow okee haha thnx voor de uitleg weet ik dat ook gelijk
 
Bikini kan ook
 
Back
Naar boven