AndroidHealthClinic

28gr vs 50gr?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arslan67

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2012
Berichten
58
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
82kg
hoi..

Op die doos van body en fitshop whey protein staat dat 1 maatschep 28 gram is.. maar als ik die maatschep erbij pak dan staan er lijntjes met verschillende hoeveelheden. Ik doe altijd me poeder tot helemaal boven aan de rand, en daar staat dus 50 gram... Weet iemand welke het nou is???

Misschien een domme vraag,,,
 
pak een weegschaal en wat ook kan zijn is dat het 50ml is mijn maatscheppen zijn ook 70ml 30gram
 
Ff wegen, dan weet je het zeker:)
 
50g is geloof ik voor koolhydraten, die zijn wat fijner dus zwaarder met hetzelfde volume.
Aan de andere kant staat als het goed is 30g, dat is dus voor de whey.
 
Afgestreken maatschep whey van B&F is 30 gram
 
Gewoon vol dan glad maken is 30gr
 
Dafuq, ga je nu serieus internet vragen of je een weegschaal moet gebruiken?
 
50g is geloof ik voor koolhydraten, die zijn wat fijner dus zwaarder met hetzelfde volume.
Aan de andere kant staat als het goed is 30g, dat is dus voor de whey.
Dit
 
Hoe kun je dan in godsnaam iets met een dieet doen?? Als je niets kan afwegen :brew:

Maatbekers...
imperiaal stelsel is zowat volledig gebaseerd op volume (cups, teaspoons, tablespoons etc)
 
Maatbekers...
imperiaal stelsel is zowat volledig gebaseerd op volume (cups, teaspoons, tablespoons etc)

Okay, voor alle duidelijkeheid, jij meet 100 ml rijst af in een maatbeker en weegt niet hoeveel het is? Kom op jongens >.< weegschaaltje kost niets!
 
Weegschaal ---> Het Goed 0,49 eurocent is het teveel gevraagd?

schep= 30gr PERIOD. ga niet moeilijk doen

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 18:55 ----------

Hoe kun je dan in godsnaam iets met een dieet doen?? Als je niets kan afwegen :brew:

Meeste bodybuilders doen het op gevoel zonder weegschaals ens. dus wat jij zegt is bullshit.
 
Isolaat is 1 schep 50 gram. Cassein 30gram.
 
Kijk goed naar je maatbeker.
Op de ene kant staat "protein" en op de andere kant staat "CARBS"
Blijkbaar keek jij naar CARBS dus.
 
Meeste bodybuilders doen het op gevoel zonder weegschaals ens. dus wat jij zegt is bullshit.

Bullshit?? Je kan geen 30gram aanvoelen, ik hoor je nog wel wanneer de politie op gevoel snelheid gaat meten.
Als je je dieet niet serieus neemt moet je dit doen. Ik kan dan wel geen expert zijn, maar als je een afgewogen dieet hebt op de komma nauwkeurig ga je dit niet doen op 'gevoel'.
 
Back
Naar boven