AndroidHealthClinic

2daags fitness schema

Bezoekers in dit topic

Vreten en trainen meneer navy seal. That is all. Op jouw gewicht groei je overal van. Je kunt het niet echt fout doen met jouw stats.
 
johnyjordaan Hoe dan? Ik daag je uit! Ondersteboven in een klimrek hangen en uit je neus vreten levert gegarandeerd gains op.
 
Doe maar gewoon wat Brutushakt en marina1975 zeggen.

Eventueel aanvullen met submaximale reps op pushups en chinups/bodyrows 6 dagen in de week (rustdag moet geen traindag zijn).

Verwacht er geen wonderen van, je krijgt eruit wat je erin stopt, maar als je dit consistent volhoudt en je krijgt voldoende kcals binnen dan helpt het wel.
 
Laatst bewerkt:
Doe maar gewoon wat Brutushakt en marina1975 zeggen.

Eventueel aanvullen met submaximale reps op pushups en chinups/bodyrows 6 dagen in de week (rustdag moet geen traindag zijn).

Verwacht er geen wonderen van, je krijgt eruit wat je erin stopt, maar als je dit consistent volhoudt en je krijgt voldoende kcals binnen dan helpt het wel.
Dat is nog een goed idee, wat bodyrows push ups of chin/pull ups of crunches whatever zou de week eigenlijk perfect aanvullen.. En meer dan 10a15 minuten zijn dan niet nodig.. Ik heb dat 2 daagse schema precies zo gemaakt dat je exact elke spier wel een keer ''traint'' per week, dus ik denk dat dit mogelijk ook een perfect schema is voor een ervaren krachttrainer die niet wil of kan trainen en zijn lichaam wilt behouden.. Daarbij denk ik zoals jij het nu aangeeft dat het dan inderdaad perfect zou zijn om even wat op te drukken oid een 3e dag kost geen enkele moeite en houd het lichaam net iets meer in vorm.
 
Meneer "navy seal" is al làng weer wat anders aan het doen. In vorige topics pakte hij meer dan 1 tip tegelijk eigenlijk al niet op laat staan als je wat uitgebreidere adviezen geeft bestaande uit meerdere facetten. Het is praten tegen de kapstok.
 
Push chin en push ups kan ik wel toevoegen, ik doe nu na overleg met de fysio een 30 plank challenge.
 
Het is heel simpel meneer "navy seal": of je gaat trainen of je gaat niet trainen. Ons hier maakt het allemaal geen veter uit.
Als jij liever tractorbanden wilt tellen in de tijd die je beschikbaar hebt of pinguins wilt fohnen doe je best maar hou gewoon op met het vragen stellen om het vragen stellen hier.
 
Ik doe er wel wat mee,ik volg vrijwel alle adviezen op maar ik vraag nu of er ook een 2 daags schema bestaat want ik heb momenteel weinig tijd.
 
Ik doe er wel wat mee,ik volg vrijwel alle adviezen op maar ik vraag nu of er ook een 2 daags schema bestaat want ik heb momenteel weinig tijd.
Laat je nu niet provoceren door iemand die geen positieve bijdrage levert en het, kennelijk, heel stoer vindt om jongetjes te pesten.

Je kan ook gewoon ergens niet op reageren, als dat moeilijk is kan je ze op het forum negeren door op hun gebruikersnaam te klikken en voor negeer te kiezen

Één van de redenen dat je topics zo uit de hand lopen is jouw drang overal maar op in te gaan.

Als je het zo druk hebt verspil je tijd niet zo! Wees streng voor jezelf aan wat en wie je je tijd besteedt.
 
Moet ik nu doorgaan met die plank challenge of niet?
 
Ja die plank challenge moet je gewoon doen, daarna met de burpee challenge beginnen. Heb daar echt profijt van gehad vroeger!
 
Is een Pre Work Out trouwens niks voor je Nick? Méér dan genoeg topics hierover.
 
Als je navy seal wil worden moet je kunnen trainen zonder.
Maar hij wordt nu aquariumbouwer... dan heeft hij geen tijd meer om te trainen... dus dan is er ook geen tijd om navy seal te worden .... toch? :o
 
Sorry jongens en meisjes maar jullie snappen het echt niet he ..

Nick gaat verkleed als navy seal / kik vorsman in zijn eigen aquarium liggen ..

Of zou seabert het zeehondje dan in opstand komen ?
 
Ik doe er wel wat mee,ik volg vrijwel alle adviezen op maar ik vraag nu of er ook een 2 daags schema bestaat want ik heb momenteel weinig tijd.
Nick, als je om de één of andere reden geen gym wilt of kunt bezoeken, misschien door onzekerheid of weet ik veel wat, bestel een setje verstelbare dumbells met 60/70 kilo schijven in 30.mm bij fitness seller en een ez bar en leer je zelf thuis door middel van YouTube het volgende:

Goblet squat
floor press
push ups
dumbell row
dumbell shoulder press
side raise
bent over side raise
curls
tricep extensions
stool dips
dumbell deadlift
shrug

En doe een aantal van die oefeningen per keer...…. Ik neem aan, zo aan je reacties te lezen dat je een absolute beginner bent dus je zou al wat kunnen beginnen met push ups, en als je er 15 kunt zou je eens diamond push ups kunnen proberen etc.. Met bovenstaande oefeningen kun je zo 6 maanden vooruit, zo lang je het maar duidelijk structueert en in een duidelijk gesplitst schema zet voor je zelf... Dus niet 2 dagen achter elkaar een zelfde groep trainen en ALLE groepen pakken, dus niet alleen je floor press en je biceps, een lichaam is veel groter dan dat..
 
Back
Naar boven