MuscleMeat

2de cycle Test E, Tren E, Anavar en Winstrol + vraag over HCG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

abgrx

Novice
Lid geworden
14 jan 2022
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
17%
Hi,

Graag jullie meningen over mijn 2de kuur, eerst kuur was enkel Test E, 500mg en winstrol 50mg.

Stats :
-25J
-98KG
-15 procent BF
-1.95m

Nu ben ik bezig met mijn 2de kuur.
Week 1-6 Winstrol 50mg
Week 4-12 Anavar 80mg
Week 1-16 Test E 750mg
Week 4-16 Tren E 600mg

Nu mijn vraag over PCT.
Nolvadex 20mg voor 4 weken na mijn kuur, moet ik hier ook armidex aan toevoegen nu ik met hoger doseringen werk?

Nu wil ik ook HCG / Pregnyl gebruiken na mijn kuur om mijn eigen test productie terug een boost te geven. Hoeveel en hoelang? Heb hier geen ervaring mee...

Groeten,
Bas
 
waarom zo hoog?
van 2 ML denk je ik gooi er maar meteen 6 ML in? plus dat tren veel aggresiever is.
Ik zal lekker 500 test en 200 tren doen en de orals eruit gooien.

Ook zie ik dat je BF 15% is dus je wilt cutten neem ik aan?
Dan zal ik de test zelfs op 250 doen en tren op 200.
 
Vind het absurd als 2e kuur maarja, als de eerste bijna niets deed...
 
Alright 500 test 200 tren en als pct?
Punt is ook wat ga je hierna doen als je die 2g zou gebruiken?
Naar 3gram? Pro's zitten daar soms niet eens op.
Je moet niet zo snel willen verhogen met doseringen.
Ik zou tren ook niet direct bij de 2de kuur al doen maar goed als je het toch doet dan is 200mg meer dan zat.
Geen pct doen na de tijd maar wel HCG mee laten lopen tijdens je kuur dan.
2x 500IU per week vanaf week 1
 
Vind het absurd als 2e kuur maarja, als de eerste bijna niets deed...
Dat is dan waarschijnlijk omdat ts niet traint of niet eet of beide niet doet. 1.95 en 98 kg én al een kuur gedaan :dunno:
Het gaat niet vanzelf en daar helpen random losse kuren ook niet bij.
 
Ik vraag me gewoon af hoe je op dit idee komt
En hoe je daarna nog denkt dat het een goed idee is?
 
Ik vraag me gewoon af hoe je op dit idee komt
En hoe je daarna nog denkt dat het een goed idee is?
Van dunnn dealerrrrr.

MASSA IS KASSA

9E890115-EA93-4903-967D-1CB66317B1C4.jpeg
 
Hi,

Graag jullie meningen over mijn 2de kuur, eerst kuur was enkel Test E, 500mg en winstrol 50mg.

Stats :
-25J
-98KG
-15 procent BF
-1.95m

Nu ben ik bezig met mijn 2de kuur.
Week 1-6 Winstrol 50mg
Week 4-12 Anavar 80mg
Week 1-16 Test E 750mg
Week 4-16 Tren E 600mg

Nu mijn vraag over PCT.
Nolvadex 20mg voor 4 weken na mijn kuur, moet ik hier ook armidex aan toevoegen nu ik met hoger doseringen werk?

Nu wil ik ook HCG / Pregnyl gebruiken na mijn kuur om mijn eigen test productie terug een boost te geven. Hoeveel en hoelang? Heb hier geen ervaring mee...

Groeten,
Bas
Oke, op de 2e kuur gelijk naar tren E grijpen is waarschijnlijk niet nodig. Wat was je eerste kuur? ook is de dosering op de anavar en winstrol veelste hoog. In veel gevallen is meer beter. Maar met het gebruik van dit AAS is het toch beter om wat lager te beginnen. Verder nog doelen voor ogen. Alsin op podium stappen? Zo niet, zou ik het lekker houden bij een stuk minder test en misschien anavar of winstrol hierbij te gebruiken. Je hebt namelijk 1 set organen en maar 1x een bos haar gekregen. Sloop dat niet gelijk op je 2e cycle.
 
Oke, op de 2e kuur gelijk naar tren E grijpen is waarschijnlijk niet nodig. Wat was je eerste kuur? ook is de dosering op de anavar en winstrol veelste hoog. In veel gevallen is meer beter. Maar met het gebruik van dit AAS is het toch beter om wat lager te beginnen. Verder nog doelen voor ogen. Alsin op podium stappen? Zo niet, zou ik het lekker houden bij een stuk minder test en misschien anavar of winstrol hierbij te gebruiken. Je hebt namelijk 1 set organen en maar 1x een bos haar gekregen. Sloop dat niet gelijk op je 2e cycle.
Ik bedoelde de dosering op Tren en Test is te hoog
Winstrol op 50mg en anavar op 80mg is niet heel hoog namelijk xD
 
Hi,

Graag jullie meningen over mijn 2de kuur, eerst kuur was enkel Test E, 500mg en winstrol 50mg.

Stats :
-25J
-98KG
-15 procent BF
-1.95m

Nu ben ik bezig met mijn 2de kuur.
Week 1-6 Winstrol 50mg
Week 4-12 Anavar 80mg
Week 1-16 Test E 750mg
Week 4-16 Tren E 600mg

Nu mijn vraag over PCT.
Nolvadex 20mg voor 4 weken na mijn kuur, moet ik hier ook armidex aan toevoegen nu ik met hoger doseringen werk?

Nu wil ik ook HCG / Pregnyl gebruiken na mijn kuur om mijn eigen test productie terug een boost te geven. Hoeveel en hoelang? Heb hier geen ervaring mee...

Groeten,
Bas
Stel je bent echt heel zeker van je zaak. (Ik zou persoonlijk heel goed nadenken voor dat ik deze cycle in mn lichaam zou pompen). Is je nakuur veelste mild. Je hebt zeker hcg nodig tijdens en misschien wel Na je kuur. Nolvadex op zo'n lage dosering en zo'n korte tijd gaat weinig uithalen. persoonlijk zou ik 150mg clomofine pakken en dat dan in combinatie met die hcg. Begin ook je nakuur niet direct na je kuur
Deze middelen zijn zwaar suppressie voor je natuurlijke testosteron. Zolang het nog in je systeem zit en je gooit de nakuur eroverheen zal het niet werken. Dat is trekken aan een auto die op zijn handrem staat. Werkt niet! Persoonlijk zou ik of wachten tot dat je test echt helemaal crashes. Hierover valt te discuseren. Of minimaal 2 weken na de kuur. Ook nog tips voor de andere die reageren onder deze kuur: IPV afzeiken kun je ook vertellen wat de man in kwestie wel zou kunnen doen. Ik snap de ophef over de dosis en zware middel als bijv. tren op de 2e kuur. Maar een korte ietswat gemene reactie haalt niks uit!
 
thanks voor de hulp man :)
 
ja man hoop dat je de tren eruit laat heb ook ooit die fout gemaakt en echt de sides bahhhh
 
ben ik de enige die amper sides ervaart op tren?

enige side waar ik wel eens last van heb is eetlust. in bulk wel vervelend maar in prep weer een voordeel :P
 
Back
Naar boven