AndroidHealthClinic

2de editie Body Central Transformation Course

Bezoekers in dit topic

Suyker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
235
Waardering
11
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
5%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2de editie Body Central Transformation Course start in 3 weken !!

de 1ste editie was een groot succes. meer dan 40 deelnemers van uit Nederland en Belgie hadden zich ingeschreven.

Dat het niet voor iedereen is weggelegd bleek wel aan het einde vd Course. Totaal waren er nog iets van 25 gegadigden over waarvan een klein 8 waarvan hun voorruitgang werkelijk fantastisch was. de nr1 Bastiaan Hoogenboom en 2 Hendrie Schoonhoven zitten tevens op dit board en delen ook hun ervaringen hierin.

Zie hier het topic vd winnaar

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/body-central-transformation-course-winner-341073/

Wil jij of je vriendin/vriend, broer/zus, vader/moeder opgeven dan kan dat nog tot einde vd maand via onze Facebook pagina www.facebook.com/bodycentralspijkenisse of via transformationcourse@gmail.com

tevens geven we op onze pagina regelmatig goodies weg. Nog 50 likes en 2 BC tassen met jou naam vallen er te verloten onder de likers.

Dus like onze pagina en steun ons in de zo best mogelijk shop te worden kwa supplementen,begeleiding,advies, vechtsportartikelen en accessoires.

Wie weet verdien je ooit een plaats in ons team.

Team BC Jeffrey Suijkerbuijk en Davor Brdanovic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb mee gedaan en ben 7e geworden, kan het iedereen aanraden! Als ik nu terug kijk naar een jaar geleden en hoe mijn fysiek er nu bijstaat is dat een wereld van verschil. Taille is van 86cm naar 75cm gegaan!:D
 
Ik heb me ook ingeschreven voor de course. Kan niet wachten :)
 
K sta ook ingeschreven, ben benieuwd
 
Als ik geen vooruitgang meer boek, dan kom ik ook bij jullie als mag :P
 
Top mensen.

Hoop members dus die mee doen
 
Back
Naar boven