AndroidHealthClinic

2de Kuur, advies gewenst! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ACUTUS

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jul 2010
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Geahte dames en heren van het forum.
Zal me even voorstellen.

Stats:

lengte : 1.92 m
weight : 92,6 kg
bf: 12 %
age: bijna 30

Train vanaf mijn 22e na 6 jaar(vanaf mijn 16e) op amateur C niveau Thaiboxen gepresteerd te hebben. enne Kurk droog he.
Heel wat jaartjes krachtraining gedaan zonder supplementen tot een jaar terug, wel 6 x per dag eten( noem het bunkeren).
Voorbereiding is het halve werk denk ik dan maar.

Na mijn 1e kuur een jaar geleden : Oxy only 6 weken, 300 tabs van 5 mg.
ga ik nu beginnen aan mijn 2de kuur. Gains 8 kg. Over 5 1/2 kg tot heden.
Het jaar daarna 10 weken Creatine/Shakes/Aminos,3 weken rust en herhaling.
Heb het 1 en ander aan geschaft en ben benieuwd wat jullie opinie hier over is.

Maandag en Donderdag 1 ml Sustanon en 1ml Deca Durabolin.(Sus is GG)
Daarbij elke dag 30 mg Naposim.
Duur is 10 weken.
2 weken niks.
Dan 1 week 40 mg Nolva, week er op 20 mg Nolva.

Kan ik hier na gewoon weer aan de crea?
In afwachting Respons.
Gegroet ACUTUS.;)
 
Laatst bewerkt:
Euh.
Beetje raar.

Doe week 1/10 500 test
week 1/8 400 deca
nakuur had ik op 20 gehouden
eventueel hcg voor artrofie.
 
500 Test is verdeeld 2x 250 ( mg neem ik aan?) per week? is hoeveel ml?
400 Deca zelfde verhaal ?

Test dus wel langer als de deca?

en 20mg 2 weken Nolva dus.

Hier vraagt deze leek : What is HCG ?
Artrofie?
ben duidelijk nog niet helemaal op de hoogte.

Mvgr ACUTUS.
 
jep dat is 2 x 250 mg per week dus 2 ml per week............ en 400 mg deca dat is waarschijnlijk ook 2 ml........

Zoals Mack 10 beschrijft inderdaad de test 2 weken langer door trekken....

Artrofie is het afneme van spierweefsel door 1 tekort aan voedingstoffen in lichaam...Op de vraag wat hcg inhoud kan ik je helaas niet verder bij helpen

Lijkt me maybe verstandig je zelf het een en ander proberen op te zoeken op forum of via google .....

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Hier staat stuk over hcg in hoop dat je er wat aan hebt hieronder link....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/beste-gebruik-hcg-pregnyl-10968/
 
Laatst bewerkt:
kan je net zo makkelijk 1x pw zetten, scheelt prikken, en het zijn lange esters, waardoor 2x per week zetten imo onnodig is.. of je moet t lekker vinden..
 
kan je net zo makkelijk 1x pw zetten, scheelt prikken, en het zijn lange esters, waardoor 2x per week zetten imo onnodig is.. of je moet t lekker vinden..

UHUM!!!!!!
Sust alleen lange esters????????????????
Gewoon lekker verdelen over 2x dus maar doen he'...
1 dingetje...hoe lang ga je die naposim nemen?niet langer dan 6weken doen hoor!!!
succes en veel plezier!
 
UHUM!!!!!!
Sust alleen lange esters????????????????
Gewoon lekker verdelen over 2x dus maar doen he'...
1 dingetje...hoe lang ga je die naposim nemen?niet langer dan 6weken doen hoor!!!
succes en veel plezier!

Ff de andere Posts lezen voordat je gelijk commentaar geeft, die gaan namelijk wel over test en niet over sust.
 
Ik heb echt nog nooit gehoord van dat atrofie>spier>hcg verhaal.
Ik ken hcg alleen bij het krimpen van de ballen.
Maar iedereen wil maar meteen hcg adviseren, maar kijk eerst eens gewoon een kuur of je er last van hebt of niet. Wat er niet ingespoten hoeft te worden is alleen maar beter.

En naposim liever 4 weken, al heb je napo als kickstart niet nodig als je sust 2x zet.
De korte ester in sust kick toch al sneller in.
Let op je voeding bij deze kuur, sust kan je al wat vocht van aanzetten vanwege de lange ester, deca zal je kurk lichaam ook niet sparen en naposim al helemaal niet.
Daarmee bedoel ik, hoe vetter of koolhydraat rijker je eet, hoe meer vocht en of vet je zal aanzetten.
 
heb je nu eerst wat aangeschaft en ga je dan nog eens om advies vragen?
nog even goed inlezen voor je er aan begint. weet je ook wat het kan doen met je lichaam
 
heb je nu eerst wat aangeschaft en ga je dan nog eens om advies vragen?
nog even goed inlezen voor je er aan begint. weet je ook wat het kan doen met je lichaam

Helemaal mee eens.
Research verrichten, kuur inplannen, met kuurvoorstel het forum op voor eventueel verbetering, kuur aanschaffen, starten.
That's the right procedure.

Even over HCG.
Aangezien het een peptide is en geen steroide zal het zich aan andere receptoren binden. Maw zal HCG tijdens de kuur niet voor remmingen zorgen.
Voorkomen is beter dan genezen, dus waarom tijdens een kuur atrofie (dus geen artrofie) laten plaatsvinden en dan met HCG gaan werken?
Je ballen laten krimpen om ze vervolgens weer een opdoffer te geven zodat ze hun normale grootte weer krijgen? En dan, nog een keer herhalen? En nog een keer en ga zo maar door?
Nee, dat gebeurt in het normale leven ook niet met je testikels.
Het gaat erom dat wanneer je test toedient je LH-hormoon en FSH-hormoon stoppen met signalen doorgeven aan de leydig-cellen waardoor er geen eigen productie meer is. Dit zul je dus moeten gaan nabootsen om krimping van de ballen tegen te gaan.
Met een kleine wekelijkse dosis (500IU) tijdens je gehele kuur zul je atrofie voorkomen. Nog beter zou een dagelijkse toediening zijn (100IU) omdat het LH-hormoon zo goed mogelijk geimiteert dient te worden.
Ook houd je hiermee je libido in stand (proeven bewijzen dat) en het zorgt voor een sneller herstel na je kuur.
Daarom zeg ik altijd dat HCG een vast onderdeel van een kuur dient te worden.
Een nog betere keuze voor het voorkomen van atrofie is de toediening van HMG, dit omdat het ook het FSH-hormoon nabootst.

Het hele probleem is vaak dat men dan nog meer moet gaan injecteren en dat ziet men niet zo zitten, aangezien injecties nog steeds als iets 'engs' wordt beschouwd.
HCG met slin IM of sub-q is geheel pijnloos en stelt niks voor.
 
Heb 30 mg napo per dag voor 6 weken idd,en niet langer.

Wat is het verschil/overeenkomst Clomid en Nolva?

Krijg je trouwens betere results met Test dan met Sus?



:cool: Thanx voor de reacties tot nu toe..ben benieuwd hoeveel kilootjes er over blijven.



Herhalen bedoel ik de creatine kuur mee Snuff, en thanx voor het HCG verhaal.

Gr.
 
Laatst bewerkt:
resultaten liggen aan jezelf.. ikzelf heb liever test dan surt, puur omdat ik geen zin heb om te vaak te moeten prikken.
het is allebei test, alleen sust werkt sneller.. uiteindelijk zal t op hetzelfde neer komen..
zijn trouwens allemaal vragen waarvan je het antwoord zo terug kan vinden op t forum..
 
En HCG kan ik die 500 iu 1 x per week bij mijn cocktail sus en deca zetten?
Gr
 
Schandalig dat jij echt niet weet hoe je iets moet doen. Op een forum kan je wel info winnen en snap dat je je vragen wilt stellen, maar doe dat dan eerst.

Waterbasis bij olie... Ongelooflijk...
 
En HCG kan ik die 500 iu 1 x per week bij mijn cocktail sus en deca zetten?
Gr

Het hele verschil tussen HCG en een op oliebasis geproduceerde steroide is het depot. Met een steroide maak je een depot aan in je spier die langzaam wordt opgenomen in je bloed. Met HCG maak je echter geen depot aan maar wordt direct opgenomen.
Dus het denken dat wanneer je een hogere dosis HCG toedient dat dat dan langzaam maar zeker wordt gebruikt is onjuist. Wanneer er atrofie heeft opgetreden liggen je ballen in een coma en moeten daarom met een 'shock' worden wakker geschud. Vandaar dat men bij atrofie een hogere dosis HCG zet om die klap teweeg te brengen, of het wijs is is een tweede. Ikzelf prefereer gewoon een constante lage dosis zodat de testikels altijd klaarwakker zijn.;)
 
Het hele verschil tussen HCG en een op oliebasis geproduceerde steroide is het depot. Met een steroide maak je een depot aan in je spier die langzaam wordt opgenomen in je bloed. Met HCG maak je echter geen depot aan maar wordt direct opgenomen.
Dus het denken dat wanneer je een hogere dosis HCG toedient dat dat dan langzaam maar zeker wordt gebruikt is onjuist. Wanneer er atrofie heeft opgetreden liggen je ballen in een coma en moeten daarom met een 'shock' worden wakker geschud. Vandaar dat men bij atrofie een hogere dosis HCG zet om die klap teweeg te brengen, of het wijs is is een tweede. Ikzelf prefereer gewoon een constante lage dosis zodat de testikels altijd klaarwakker zijn.;)
Heel je kuur hcg?

Dacht altijd dat je het gebruike met kuren aan het einde van je kuur?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel je kuur hcg?

Dacht altijd dat je het gebruike met kuren aan het einde van je kuur?

Inderdaad, de ganse kuur door en NIET erna.
Ik doe zelf 2x250IU HCG per week tijdens de kuur en heb geen testikel atrofie.
Ik heb trouwens een veel beter/sneller herstel achteraf op die manier.

Wat betreft de prijs, met 1 amp van 5000IU kan je 20 dosissen, dus 10 weken doen, dus no big deal.

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Mijita..geen vermelding van prijzen!
 
Heel je kuur hcg?

Dacht altijd dat je het gebruike met kuren aan het einde van je kuur?

Heel de kuur ja.
Je wilt toch geen atrofie?
En weet jij wanneer het start?
Het kan zelfs al gestart zijn zonder dat je ook maar iets voelt of ziet, krimping van de ballen is het allerlaatste stadium van atrofie, en dan is het al te laat want dan slapen je noten al.
Daarom zeker zijn en gewoon aan het begin van je kuur starten.
 
Laatst bewerkt:
@Mijita..geen vermelding van prijzen!
Mijn excuses, dacht dat HCG legaal was en dus niet verboden om prijzen te noemen.

Maar thanks voor de handige edit;)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Heel de kuur ja.
Je wilt toch geen atrofie?
En weet jij wanneer het start?
Het kan zelfs al gestart zijn zonder dat je ook maar iets voelt of ziet, krimping van de ballen is het allerlaatste wat atrofie doet, en dan is het al te laat want dan slapen je noten al.
Daarom zeker zijn en gewoon aan het begin van je kuur starten.
Ah duidelijk
Maar niet vanaf week 1 neem ik aan, maar vanaf week 3?
 
Back
Naar boven