MuscleMeat

2de kuur advies: Test + Tren ( lage dosis)

Bezoekers in dit topic

Rolenzo97

Novice
Lid geworden
8 aug 2022
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
85kg
Beste Community

Graag had ik jullie meningen over een 2de cut kuur die ik wil starten.

In mijn eerste kuur heb ik gebruikt gemaakt van Test + winstrol. Hier heb ik mooie resultaten mee geboekt.

Als 2de kuur zat ik te denken aan een Test + Tren combi. Echter hoor ik hier en daar wat rare dingen over Tren. Sinds ik iemand ben die gezondheid voor resultaten zet vroeg ik mij af wat jullie ervaringen zijn met Tren evt. In een lage dosis.

Is dit de moeite waard of hebben jullie betere alternatieven?

Hoeveel mg zouden jullie Tren runnen?
( Resultaten > Sides)
 
Beste Community

Graag had ik jullie meningen over een 2de cut kuur die ik wil starten.

In mijn eerste kuur heb ik gebruikt gemaakt van Test + winstrol. Hier heb ik mooie resultaten mee geboekt.

Als 2de kuur zat ik te denken aan een Test + Tren combi. Echter hoor ik hier en daar wat rare dingen over Tren. Sinds ik iemand ben die gezondheid voor resultaten zet vroeg ik mij af wat jullie ervaringen zijn met Tren evt. In een lage dosis.

Is dit de moeite waard of hebben jullie betere alternatieven?

Hoeveel mg zouden jullie Tren runnen?
( Resultaten > Sides)
100mg EW helpt je al, en geeft de minste sides. als je gezondheid voor resultaat zet, ga dan totaal niet kuren
 
100mg EW helpt je al, en geeft de minste sides. als je gezondheid voor resultaat zet, ga dan totaal niet kuren
Keuze voor te kuren is al wat eerder gemaakt en afgewogen. Vroeg me gewoon af hoeveel mg EW mij zou helpen zonder al te veel sides te ervaren, bedankt voor je antwoord!
 
Keuze voor te kuren is al wat eerder gemaakt en afgewogen. Vroeg me gewoon af hoeveel mg EW mij zou helpen zonder al te veel sides te ervaren, bedankt voor je antwoord!
Zeur dan niet over je gezondheid. Je weegt nog steeds nix, blijf er gewoon van af. Dat is pas gezond.
 
200mg primo kan ook, maar dat was je vraag niet.
 
200mg primo kan ook, maar dat was je vraag niet.
Heb net wat verdere topics bezocht ( had ik misschien wat eerder moeten doen). En zag inderdaad dat primo veel terug komt. Mijn vorige cycle zat ik op 600mg test EW, laat je de primo dan samenlopen op 600MG of best wat hoger?
 
Heb net wat verdere topics bezocht ( had ik misschien wat eerder moeten doen). En zag inderdaad dat primo veel terug komt. Mijn vorige cycle zat ik op 600mg test EW, laat je de primo dan samenlopen op 600MG of best wat hoger?
400 test
200 primo
 
Vanaf welke keer mag je tren nemen?
Tren is niks voor beginners meschien eerst met andere shit experimenteren. Test en dhb of boldenone is meer dan genoeg of test en tbol
 
Op 100mg pw merkte ik al behoorlijk wat mentale sides. Gebruikte het 8 weken pre show, maar zou het niet meer gebruiken buiten een prep om.

Naast het feit dat je mentaal wat “onstabieler” bent, gingen me slaap uren ook drastisch naar beneden. Elke dag 03.00/04.00 klaar wakker alsof je al 10 uur geslapen hebt.
 
Tren is niks voor beginners meschien eerst met andere shit experimenteren. Test en dhb of boldenone is meer dan genoeg of test en tbol

Maar waarom? Waarom vind je bold wel iets voor beginners? Waarom tbol? Vanaf wanneer mag tren dan wel, derde kuur? Ben je dan geen beginner meer?
 
Op 100mg pw merkte ik al behoorlijk wat mentale sides. Gebruikte het 8 weken pre show, maar zou het niet meer gebruiken buiten een prep om.

Naast het feit dat je mentaal wat “onstabieler” bent, gingen me slaap uren ook drastisch naar beneden. Elke dag 03.00/04.00 klaar wakker alsof je al 10 uur geslapen hebt.

Is persoonlijk. En je zit in een prep, tikt ook aan ;)
 
Op 100mg pw merkte ik al behoorlijk wat mentale sides. Gebruikte het 8 weken pre show, maar zou het niet meer gebruiken buiten een prep om.

Naast het feit dat je mentaal wat “onstabieler” bent, gingen me slaap uren ook drastisch naar beneden. Elke dag 03.00/04.00 klaar wakker alsof je al 10 uur geslapen hebt.
Door clen slaap je ook minder, maar stack van middelen en je prep geheel
 
  • Like
Waarderingen: ak
Op 100mg pw merkte ik al behoorlijk wat mentale sides. Gebruikte het 8 weken pre show, maar zou het niet meer gebruiken buiten een prep om.

Naast het feit dat je mentaal wat “onstabieler” bent, gingen me slaap uren ook drastisch naar beneden. Elke dag 03.00/04.00 klaar wakker alsof je al 10 uur geslapen hebt.
In een bulk met tren zijn die sides écht minder aanwezig heb ik gemerkt. In een prep/cut is het olie op het vuur vond ik :o
 
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven