XXL Nutrition

2de kuur ryan ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doe je Deca 9 weken man, dit ivm halfwaardetijd van 15 dagen met dit product. Na 5 weken ga je echt pas iets merken van je Deca, en daar wil je toch zeker wel meer dan 3 weekjes van profiteren?

Verder veel succes met je kuur!
 
Doe je Deca 9 weken man, dit ivm halfwaardetijd van 15 dagen met dit product. Na 5 weken ga je echt pas iets merken van je Deca, en daar wil je toch zeker wel meer dan 3 weekjes van profiteren?

Verder veel succes met je kuur!

lol kerel maak er anders 10 weken inkick tijd van .... dit wordt echt overdreven . ik zie kerels op 6 weken 10kg pakken dan ga je toch ni zeggen dat het pas de 5de week inkickt he .
 
Goed eerste update ,

Ben nog even erg hard aan het zerk gegaan voor ik de kuur erop leg . heb hier wel wat meer over training en oef. gelzen en zo steeds nieuwe oef.of methodes aan het proberen gewees .nu zeg ik zeker wel enkel al door wat nieuwe en andere dingen te doen ben ik zo al wel flink vooruit gegaan .

Ook onder voeding en recepten staan nieuwigeheden die voor mij al lekker gewerkt hebben . Ik ga deze week nog natural door en dan zet ik wss de eerste spuit erin . tegen dan heb ik men nieuwe stats en zal ik kunnen vergelijken voor en na .

Grts R
 
succes man en veel plezier met de volgende bar-chicks :-)
 
hmm, ik denk wel niet dat een hoop baco's en een kuur zo gezond zijn samen..., beetje mee oppassen als ik jou was
 
Goed dat je verdanderingen doet man !!

En dat je mag knallen van de spuit :p
 
Goed , na nog een beetje aangepaste voeding en wat nieuwe oefeningetjes ben ik toch dik 78kg met een percentage van 6,5% nu .

Ik wil goed masa pakken en ga zeker voor 500 test en 400 deca . Eerste weken neem ik een 30mg dbol bij . rest zie ik later nog wel , op het einde mss toch wa winnie ject erin knallen en lekker de pijn verbijten ;)

Goed met ingang van NU zet ik men eerste 2ml shizzle in men bibs . Allez me broer ...

Goe mannen de update zal nu uiteraard wa constanter worden want jullie zijn wss wel benieuwd naar de groei .

hehe AUW :D
 
Voila , paar dagen ver . Eerste week van 500/400 , alles zit erin en ik voel de power al growah . " Kan ook wel de 30mg dbol zijn .... " Zo de pomp zit er goed in en ben zeker een kilo'tje zwaarder . Kracht komt al gelijdelijk weer bij en ga ongeveer naar de 100kg BP .

Er zijn wel nog geen mooie verhaaltjes die zich afgespeeld hebben . Ik denk ook dat ik me net iets beter ga ongageren naar de training toe en toch ni ga drinken . Maar ge weet nooit als er is een schuiver is .

Nu men maat net zen neus weer heeft laten recht zitten ben ik vooral op me zelf aangewezen maar dat maakt voorlopig nog geen flikker uit . Lekker rammen met die stangen en op de thai training gaat het ook lekker hard . Binnen maandje zal me maat door " operatie " ook wss wel er direct willen knallen en gaat opteren voor ongeveer het zelfde kuurtje als mij . De uitkomsten zal ik zeker mee posten en de groei bij houden , zodat jullie weten wat er gaande is .

Grtz R
 
hehe ken da gevoel , niet kunnen kuren wanneer je maatje al aan de shizzle is . vrij vervelend . Dat je iig erg hadr mag blijven gaan amigo !
 
How bro , gisteren avond samen met een makker rug , bicep , benen en buik gedaan . Net een zoveelste flinke hap moeten gaan eten . Werdt gewoon wakker van de honger , sta op de weegschaam en raak al de 82kg . Haha die dbol doe zeker zen werk . Kracht geeft enorme progressie en pomp te over .

Dit voelt niet slecht , en weer zo geil als ........ :D
 
begint dus goed te gaan succes met het verdere verloop
 
Zaterdag even stappen geweest :)

Goed , iets meer dan 2 weken ver nu . Raak nu wel ongeveer de 85 en het verschil is goed te zien . Heel de avond weer de vraag van AMAI welke spullen ben jij bezig ! Hehe , niets speciaals dus . Wat testo en deca moet ik dan toegeven ;)

Ik hoop zeker de 85kg vast te houden na de kuur . Ben wel begonnen met wat arimidex tabletjes want te veel vocht gaan vast houden vind ik niet nodig . Ik ben overgestapt naar 2 tabs Dbol per dag en zet voorlopig 500 test en 200 deca . Alles lijkt vrij vasculair en hoop dat ik goed zal blijven gaan .

Grtz R !
 
Dat vocht hoort nou eenmaal bij de dianabol en maakt zn werking sterker, kzou daarvoor geen arimidex gaan slikken! Verdwijnt vanzelf en zeker als je nog winny gaat zetten! voorderest suc6 ;)
 
Back
Naar boven