MuscleMeat

2de kuur: teste/testp/trene/oxy/dianabol/drostanolone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hard2please

Novice
Lid geworden
9 apr 2017
Berichten
1
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
92kg
Vetpercentage
18%
Mijn eerste postje, dus wees mild ;-)

In 2012 heel scherp gestaan maar mijn lichaam afgelopen jaren “mishandeld” door het goede leven… aangezien ik de 40 zomers bereik binnen enkele maanden wou ik “psychologisch” nog eens 1 keer top staan!

Begin dit jaar redelijk strict ketogeen dieet gestart (low carbs / high fat) en in de zomer eerste kuurtje gevolgd:

4 ml test e per week
4 ml tren e per week
60 anavar per dag
50 clen per dag

Buiten eerste week vermoeidheid en en koortst, geen echte neveneffecten.
Nu gezakt naar een bf% van 18% (geloof me, ik kom van ver!)

Ik weet dat 18% nog steeds veel te hoog is om te gaan gainen (but please do start bashing bro's ;p) maar zou nu 3 maandjes massa willen creeeren om dan tegen de winter te cutten en te landen op 12 a 13% waar ik in 2012 ook stond… In jullie normen is dat alles behalve 'droog' maar voor mij een meer realistischer resultaat.

Ik crossfit paar keer per week en doe ook paar keer per week kracht thuis & fitness.

Ik hou mijn vitale data nauwlettend in het oog (2-wekelijks bloedproef bij labo met focus op mijn lever, nieren en hormonen-spiegel) en 2 keer per week eigen meting van cholesterol en ketonen/glucose.

Dit is de kuur die ik vandaag ben gestart voor 10 weken:

Drostanolone (200 mg/ml): maandag, woensdag & vrijdag = 1ml
Test p (100 mg/ml): maandag, woensdag & vrijdag = 1ml
Test e (250 mg/ml): maandag & donderdag = 1ml
Tren e (200 mg/ml): maandag & donderdag = 1ml
Oxymetholone: (eerste 5 weken) elke dag 2 tabs
Dianabol: (vanaf week 5 tot 10) eerste week 1 tab elke dag, tweede week 2 tabs elke dag en vanaf derde week elke dag 3 tabs
Proviron: 2 tot 3 tabs om de twee dagen

Graag jullie ongezouten mening? Inclusief jullie bashing, want dat doen jullie uiteraard graag... maar iedereen heeft recht op zijn mening (en ook op deze post veronderstel ik? ;p)

Ik hou jullie met plezier op de hoogte in deze kuurlog?


PS: Aangezien ik al half jaartje geen snelle koolhydraten inneem en vooral high fat en low carbs eet, vroeg ik me af welk voedingsschema ik zou nemen? Ketogeen volledig loslaten en zwaar gaan in trage carbs?
 
Laatst bewerkt:
Resultaten met oxy en diana op 18% ga je niet waarderen. Overigens de rest ook niet, hoeveelheden etc.

Zou even een nieuw recept uitdokteren.
 
Doe de dosis door de helft en doe je kuur 2x zo lang :o

Sowieso waarom test p en test e in zelfde kuur?

En 10 weken lang orals?

09fb30170084305c619cea95c9e25ae31c13f4177b41f3da29d7c78a1e44f38a.jpg


Ach in voor bloedwaarden tests, gains en shitstorm :roflol:

Srs ben wel benieuwd wat 10 weken orals en zoveel shit met je bloedwaarden doet
 
Ik zou nog maar eens nadenken over een andere 2e kuur. Ik zou er zelfs niet aan beginnen als je doel 1x nog eens psychologisch aan de top te staan is.

Zoveel gaan spuiten en slikken om psychologisch nog 1 keer aan de top te staan vind ik persoonlijk op niet veel slaan. Als je nadien niet meer gaat kuren wat ga je dan na 1 jaar of langer overhouden?
 
Laatst bewerkt:
Resultaten met oxy en diana op 18% ga je niet waarderen. Overigens de rest ook niet, hoeveelheden etc.

Zou even een nieuw recept uitdokteren.

Ik zou helemaal niks uitzoeken en gewoon ver weg van AAS blijven.
 
5 weken oxy, dan 5 weken dbol(who needs a liver anyways) en dan nog de rest...

In ieder geval in voor een logje.
 
Back
Naar boven