XXL Nutrition

2de kuur voorstel?

Bezoekers in dit topic

dutchgymmen013

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2018
Berichten
44
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
18%
Hoi beste leden, sorry dat ik meteen met de deur in huis val, ik ben vanplan om een tweede kuur te gaan starten ongeveer 2 jaar geleden heb ik gekuurt met dbol, alles ging goed ik merkte alleen dat het veel vocht vast hielt. Ik wil nu eens wat anders gaan proberen ik wil droge massa gaan opbouwen, ik zit zelf te denken aan anavar, of winstrol als ik dat ga doen welke doseringen kan ik dan het beste aanhouden of kan ik beter iets anders pakken, een inject wil ik opzich ook wel doen alleen dan moet je vaak hcg mee laten lopen, en dat word mij een beetje te prijzig mijn budget is rond de 220 euro. ik weet dat er geen prijzen genoemd mogen worden maar kenners hebben dan wel een indicatie. mijn voeding alles is in orde, maar ik wil echt puur alleen graag weten welke cycle ik moet bewandelen. ik zal me later even voorstellen.
 
500mg test-e pw voor 10 weken lang 2xtest-e,2xhcg,1xnolva zou moeten kunnen met je budget
 
hoevaak moet ik dan injecteren?
 
1x pw liefst 2xpw voor stabielere bloedwaardes maar 1x pw voldoet al.

dus 10x op een zondag avond voor dat je gaat slapen even een prikkie:D
 
en de hcg wanneer moet ik die zetten, ben zelf niet zo bekend met injecteren, dus daarom vraag ik het even, en als ik het goed begrijp is test e een betere keuze als winstrol of anavar, en nog een vraagje waar kan ik het beste injecteren
 
glute injecteren gewoon, hcg 2x pw wo/zo 500iu onderhuids in je buik vanaf week 1 mee laten lopen tot aan je nakuur.
 
en de hcg wanneer moet ik die zetten, ben zelf niet zo bekend met injecteren, dus daarom vraag ik het even, en als ik het goed begrijp is test e een betere keuze als winstrol of anavar, en nog een vraagje waar kan ik het beste injecteren

Ik zou eerst zelf wat deftig opzoekwerk verrichten.
 
Ik zou eerst zelf wat deftig opzoekwerk verrichten.
ik weet hoe het werkt, alleen als je voor het eerst in je leven een naald in je handen hebt moet je wel weten hoe en wat, vraag alleen om hulp en niet om zelf dingen op te gaan zoeken
 
ik weet hoe het werkt, alleen als je voor het eerst in je leven een naald in je handen hebt moet je wel weten hoe en wat, vraag alleen om hulp en niet om zelf dingen op te gaan zoeken

Je mag vind ik wel wat basis kennis bezitten(wat te doen bij gyno e.d mag je allemaal op voorhand weten). Dus idd zelf wat opzoeken ipv hier alles voorgekouwd te krijgen.

Als een beetje opzoekwerk over dingen die je in je lijf gaat stoppen al te veel is
 
ik weet hoe het werkt, alleen als je voor het eerst in je leven een naald in je handen hebt moet je wel weten hoe en wat, vraag alleen om hulp en niet om zelf dingen op te gaan zoeken

zeker, is niet makkelijk de eerste keer maar eigenlijk stelt het niks voor bij mij heeft het een jaar geduurd voordat ik eraan wende....
 
i
Je mag vind ik wel wat basis kennis bezitten(wat te doen bij gyno e.d mag je allemaal op voorhand weten). Dus idd zelf wat opzoeken ipv hier alles voorgekouwd te krijgen.

Als een beetje opzoekwerk over dingen die je in je lijf gaat stoppen al te veel is
ik weet wat je dan moet doen nolva pakken, bij dbol had ik geen last van gyno maar ik wil alleen weten wanneer ik hcg moet zetten, ik weet dat je een prik in je bil kan zetten, of schouder of been dacht ik. ik hoef ook niet alles voorgekouwd te krijgen maar wil wel weten hoe ik het juist moet doen en welke kuur het beste is. Ik wilde zelf een oral pakken maar ik weet dat injecteren iets beter is, daarom wil ik graag om advies vragen
 
i

ik weet wat je dan moet doen nolva pakken, bij dbol had ik geen last van gyno maar ik wil alleen weten wanneer ik hcg moet zetten, ik weet dat je een prik in je bil kan zetten, of schouder of been dacht ik. ik hoef ook niet alles voorgekouwd te krijgen maar wil wel weten hoe ik het juist moet doen en welke kuur het beste is. Ik wilde zelf een oral pakken maar ik weet dat injecteren iets beter is, daarom wil ik graag om advies vragen

hcg onderhuids in buikvet en de test im bil/been/schouder aan jou de voorkeur. hcg x2 pw 500iu wo/zo
 
Je hebt een te hoog vetpercentage om te kuren.
 
Je hebt een te hoog vetpercentage om te kuren.
en kan ik niets nemen om droger komen te staan? zit nu op 18 procent body fat. ik wil van mijn vet af vandaar dat ik dus idd na anavar of winny wilde grijpen, winny en anavar stacken is dat mis een optie en kan je me daar een voorbeeld cycle van geven en hoeveel mg ik max kan pakken
 
en kan ik niets nemen om droger komen te staan? zit nu op 18 procent body fat. ik wil van mijn vet af vandaar dat ik dus idd na anavar of winny wilde grijpen, winny en anavar stacken is dat mis een optie en kan je me daar een voorbeeld cycle van geven en hoeveel mg ik max kan pakken

Anavar of winny om vet te verbranden? Je zal het via je voeding moeten doen.
 
Anavar of winny om vet te verbranden? Je zal het via je voeding moeten doen.
oke ja kan zijn dat mijn vet percentage iets minder is mijn buikspieren zijn in ieder geval zichtbaar
 
Cut eerst naar 10-12% en kijk dan wat je wilt gaan doen qua aas
 
Cut eerst naar 10-12% en kijk dan wat je wilt gaan doen qua aas
oke ja ik heb in mijn eerste kuur met een nog hoger percentage gekuurd en het heeft gewoon gewerkt, zit nu zelfs 8 procent lager als toen.
 
oke ja ik heb in mijn eerste kuur met een nog hoger percentage gekuurd en het heeft gewoon gewerkt, zit nu zelfs 8 procent lager als toen.
mijn buikspieren, aders zijn duidelijk te zien die springen er gewoon uit dus zei al kan lager als 18 procent zijn, heb het met een vet meter gemeten dus kan lager zijn
 
Back
Naar boven