Fitness Seller

2de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bijzonder vaag dit XD
 
Na heel veel lezen op internet, is het niet verstanding om prynill mee te laten lopen
Tijdens de kuur, als je kuurt leg je eigen teseateron aanmaak stil, zodra he prynill gaat nemen zeg je dat je
Lichaam zelf testeron moet gaan aankomen waardoor ze tegen elkaar gaan werken.
Dan begin ik met nakuur na 2 weken of als het beetje is uitgewerkt.

Dan heb je niet op de juiste plaatsen gezocht, want dat is onzin als je het gebruikt zoals ik heb beschreven.
 
Na heel veel lezen op internet, is het niet verstanding om prynill mee te laten lopen
Tijdens de kuur, als je kuurt leg je eigen teseateron aanmaak stil, zodra he prynill gaat nemen zeg je dat je
Lichaam zelf testeron moet gaan aankomen waardoor ze tegen elkaar gaan werken.
Dan begin ik met nakuur na 2 weken of als het beetje is uitgewerkt.


Weet niet waar je hebt gelezen, maar is echt onzin. Heb het ook nog nooit ergens zien staan. HCG gebruik je tijdens de kuur niet in de nakuur.
 
Weet niet waar je hebt gelezen, maar is echt onzin. Heb het ook nog nooit ergens zien staan. HCG gebruik je tijdens de kuur niet in de nakuur.


Ik hoor het van iedereen op mijn sportschool, en had last ook stuk gelezen op internet.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben. Ik heb er Total geen verstand Van.
 
Weet niet waar je hebt gelezen, maar is echt onzin. Heb het ook nog nooit ergens zien staan. HCG gebruik je tijdens de kuur niet in de nakuur.

Vroeguh was dit wel wat vaker het geval.Maar idd niet correct.
 
Vroeguh was dit wel wat vaker het geval.Maar idd niet correct.



Thanks voor de info ik laat hcg meelopen nu
En begin met verhogen op 5 de week
Ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt mannen
 
Na heel veel lezen op internet, is het niet verstanding om prynill mee te laten lopen Tijdens de kuur, als je kuurt leg je eigen teseateron aanmaak stil, zodra he prynill gaat nemen zeg je dat je Lichaam zelf testeron moet gaan aankomen waardoor ze tegen elkaar gaan werken. Dan begin ik met nakuur na 2 weken of als het beetje is uitgewerkt.

Je citeert net iemand die het over pregnyl heeft en je blijft maar doorgaan met prynill ???
Ik had dus al minuten zitten denken van wtf bedoelt die gast nu weer bij je kuurvoorstel....

Na heel veel lezen over iets zou je denken dat je dan een woord zou kunnen spellen of schrijf ik nu iets vreemds? (en enigzins kan uitleggen hoe het werkt ipv het onnavolgbare verhaal dat ik citeer)
 
Je citeert net iemand die het over pregnyl heeft en je blijft maar doorgaan met prynill ???
Ik had dus al minuten zitten denken van wtf bedoelt die gast nu weer bij je kuurvoorstel....

Na heel veel lezen over iets zou je denken dat je dan een woord zou kunnen spellen of schrijf ik nu iets vreemds? (en enigzins kan uitleggen hoe het werkt ipv het onnavolgbare verhaal dat ik citeer)

Prynill is nieuwe ug hcg, 8000 iu
 
Prynill is nieuwe ug hcg, 8000 iu

Vreemd prynill zoeken op google levert dit topic maar niks wat laat zien dat het hCG is.
 
Vreemd prynill zoeken op google levert dit topic maar niks wat laat zien dat het hCG is.

Staan onder Platinum srs. Macedonië labs.
 
Beste leden ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb nu 14 weken gekuurd
Week 1:14 test 500mg tren 600mg Masteron 300mg
Hierbij heb ik elke week 1000ui hcg gebruik 2x in de week 500ui.
Maar mijn vraag is ik wil nog iets langer door gaan met kuren. Ik dacht zelf tren en mast eruit gooien.
Wat kan ik het beste pakken met test? Test wil ik 500mg per week houden wat is verstandig om erbij te pakken?
Ik wil niet al te vochtig woorden.
Bruggen naar wat is het verstandigste dan?
 
Beste leden ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb nu 14 weken gekuurd
Week 1:14 test 500mg tren 600mg Masteron 300mg
Hierbij heb ik elke week 1000ui hcg gebruik 2x in de week 500ui.
Maar mijn vraag is ik wil nog iets langer door gaan met kuren. Ik dacht zelf tren en mast eruit gooien.
Wat kan ik het beste pakken met test? Test wil ik 500mg per week houden wat is verstandig om erbij te pakken?
Ik wil niet al te vochtig woorden.
Bruggen naar wat is het verstandigste dan?

Ik zou na 14 weken toch even een bridge inlassen van test e 200/250mg EW voor 6 weken. Daarna de volgende fase gaan aanvangen.

Wat is je doel voor de rest van je kuur? ..cutten, bulken, lean gain?? Als we weten wat je doel is kunnen we je beter advies geven over geschikte middelen voor je tweede fase.
 
Ik zou na 14 weken toch even een bridge inlassen van test e 200/250mg EW voor 6 weken. Daarna de volgende fase gaan aanvangen.

Wat is je doel voor de rest van je kuur? ..cutten, bulken, lean gain?? Als we weten wat je doel is kunnen we je beter advies geven over geschikte middelen voor je tweede fase.


Ik wil voornamelijk droger worden, maar niet in gewicht dalen ik heb eindelijk de 115kilo bereikt die ik zo
Graag wilde bereiken. Wat droger en toch me gewicht blijven houden.
 
Ik zou toch maar eens overwegen een bridge in te lassen en misschien ook eens te kijken hoe het met je bloedwaardes gesteld is. Zou na 14wk met tren 600 wel willen weten waar ik sta.

Je realiseert je hopelijk wel dat je die 115kg niet allemaal netjes gaat vasthouden als je eenmaal offkomt...?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou toch maar eens overwegen een bridge in te lassen en misschien ook eens te kijken hoe het met je bloedwaardes gesteld is. Zou na 14wk met tren 600 wel willen weten waar ik sta.

Je realiseert je hopelijk wel dat je die 115kg niet allemaal netjes gaat vasthouden als je eenmaal offkomt...?


Me bloed is goed, allen me oestrogeen was iets laag, ik hou meestal alles vast van me kuur, verlies max 4 kilo ofzo. Ben nu Total 15 kilo aangekomen met deze kuur.
 
Wat zijn je toekomstplannen voor komende, zeg, jaar ofzo, wat betreft kuren?
 
Wat zijn je toekomstplannen voor komende, zeg, jaar ofzo, wat betreft kuren?


Ik heb niet echt plannen, maar ik wil ooit keertje aan de HGH beginnen. Veder ga ik niet de poduim op
Want ik heb moeite met mij aan de schema te houden en ik hou te veel van lekker eten.
Ik heb nu voor het erst tren gebruikt hoge dosering, het ging eigenlijk wel goed heel soms moest ik me zelf
Echt tot de max beheersen tot dat ik gek werd. Allen heel veel moeite met slapen. Bijv. Slaap ik 03:00 en
Wordt je om 06:00 klaar wakker. Dus tren ga ik denk ik niet meer doen. Wat betreft kuren ik heb er niet veel verstand van. Dit is pas me tweede kuur.
Daarom probeer ik veel te lezen en advies te vragen aan mensen.
 
Back
Naar boven